pátek 24. dubna 2015

Jak jsem neodolala Velvet Texture od Sally Hansen.. :)


Hezký pátek všem :)

Okolo novinek od Sally Hansen jsem mlsně chodila pěkně dlouho. Nikdy nebyla vhodná doba si aspoň jedním kouskem udělat radost - až donedávna, kdy jsem spokojeně odešla s těmito hezounky a doplnila si tak rodinku Hansen o další dva laky. Stalo se tak naprosto nečekaně. V DM najednou nikde nebyl stojan SH !! A co má být, že jsem si už hezkou řádku měsíců ani jeden nekoupila, stejně chci, aby tam byly. :D Po přeptání u pokladny, jak to s tou Sally je, jsme byly s mamkou nasměrované ke stojanu, který byl dokonale zašitý úplně pryč od dekorativky. A to byl můj konec. :)

Novou kolekci Velvet Texture jsem prvně zaregistrovala někdy koncem února a od té doby jsem si na ni myslela. :)) V této kolekci se nachází celkem 8 odstínů - u nás jsem viděla fialový, béžový, bordó a modrý. U mě to vyhrály odstíny 630 Lush a 640 Velour. ♥

Co název kolekce napovídá, také plní - po zaschnutí laku mají nehty na dotek sametovou texturu. Tento efekt se tvoří na nehtech opravdu během chvilky a v případě fialového Velour už během lakování, což není úplně ideální.

Design a tvar lahvičky se mi moc líbí. Mám ráda takto jednoduché tvary, nic přeplácaného, dobře skladovatelné. Lahvička je úzká tak akorát, aby nehrozilo její převrhnutí v průběhu lakování. 

Štěteček je příjemně měkký, plochý a rovně střižený. V tomhle případě se nesetkáte s obřím kulatým monstrem ( jako třeba u Complete Salon Manicure ), což mě příjemně překvapilo. :) Mám střídavá období, kdy mi více vyhovují robustní štětečky a pak zase naopak spíše užší. 




640 Velour je celkem pěkně pigmentovaný, stačí ho nanést ve 2 vrstvách. Konzistence je příjemně tekutá, lak nikam nezatékal a držel se pěkně tam, kde měl. Jediné jeho mínus je příliš rychlé schnutí už během lakování, což ve výsledku vypadalo tak, že místy vynechával a chtělo to rychleji pracovat. :) Trošku jsem měla obavy, jestli nebude barvit, ale nic takového se nekonalo.








630 Lush je oproti fialovému kolegovi malinko vodovější a v 1. vrstvě vytvořil pár holých míst. 2. vrstva vše hezky srovnala a další tedy nebylo potřeba. Během lakování nedělá žádné lumpárny s rychlejším schnutím a lakování jsem si tak mohla vychutnat a hlavně nikam nespěchat. :) Tmavší béžová s šedavým nádechem mi připomíná bílou kávu, nebo latté, mňam. :) No možná se vám tahle barvička líbit nebude, ale já na tyhle "ošklivky" docela jsem. :))






Laky mají 11.8 ml a v DM jsem je kupovala za 149,-Kč/ks

Oslovila vás tahle novinka ? :)

Pěkný pátek. :)

20 komentářů:

  1. Hmm tak za mě ne :( Barvy krásné (hlavně Lush), ale ten efekt se mi nelíbí, přijde mi to moc těžké, hutné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to hrozně líbilo na dotek, jsem si furt musela přejíždět bříšky prstů po nehtech. :D Ale jsem ráda, že se líbí ten Lush, předpokládala jsem, že ten spíš ne-e. :)

      Vymazat
  2. Tyhle laky se mi hrozně líbí a po tvém článku si asi nějaký fakt koupím! :) Ten fialový je hezký i ten šedý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, Zdeňko. :) Mně se ještě hrozně líbil ten bordó. ♥

      Vymazat
  3. Barvy jsou obě podle mých představ-nádherné...Ale překvapivě mě zaujal i ten efekt:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc mě těší, že se líbí jak efekt, tak barvy. :)

      Vymazat
  4. Barvy mě oslovily, ale jejich efekt už asi moc ne.. :(

    http://wormake.blogspot.cz/2015/04/kokosova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  5. Mne ten efekt nevadí, lebo keby som ho chcela leský, použila by som ešte nadlak a je to. Ale farby! Tie farby sú naozaj krásne. Mne by sa najviac páčila iste tá bordó, ale aj tieto sú nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Aknelko. :) Ta bordó mě moc lákala, třeba mě ještě někdy přemluví a vezmu ji taky. :))

      Vymazat
  6. Taky jsem kolem nich mlsně chodila, hlavně se mi líbí jejich balení :D Obojí jsou to hezké barvy, ale ten konečný efekt by mohly mít takový ucelenější nebo celistvější, jinak by mi ale taky nevadil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No viď, to balení mě taky dostává. :DD
      Děkuju, Aničko. :)

      Vymazat
  7. Efekt mi nevadí, hlavne na tom fialovom to vyzerá celkom dobre, navyše má pekný odtieň. Pri tom druhom som z toho efektu ale trochu v rozpakoch.

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadají krásně :) Zítra tam jdu, tak se po nich mrknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem zvědavá, jestli nějaký vybereš. :) Já si asi budu muset ještě někdy časem obstarat ten bordó. ♥

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...