úterý 15. března 2016

Opalescentní perličky :)


Dobré ráno přeji.

Born Pretty Store mi přišly k recenzi 3D opalescentní perličky, tak se na ně mrkneme. :)

Nic podobného jsem dosud neměla, tak jsem si řekla, že je musím vyzkoušet. Dorazily mi v kalíšku, ve kterém jsou ve třech velikostech - 2mm, 3mm a 4mm. Jejich spodní část je rovná, takže díky tomu dobře přilnou k nehtům. Barva je zhruba do poloviny perliček, zbytek je krémový. Po přelakování s top coatem barva zůstává, ale odlakovač už nedá. Sloupnout jdou jen velmi těžko, mně osobně držely jak přibité, takže obavy z poztrácení byly zbytečné. 

Najdete je ZDE.



Jako podklad jsem nalakovala China Glaze Don't Honk Your Thorn, který jsem kupovala na Modeláži nehtů. Stále je tam k mání za 79,-Kč a brzy vám o něm napíšu víc.

Na uschlé nehty jsem nalakovala dva pruhy, a to s lakem Ruby Wing Sunflower a 100% Pure Custard. Poskladála jsem perličky do ještě měkkého nátěru, zatlačila a přelakovala silnější vrstvou top coatu. Na malíček jsem dala jednu k lůžku a na prostředník dvě. 

Co říkáte, líbí se vám to ?









Pokud si z BPS budete něco objednávat, můžete využít kód k získání 10% slevy NMX31

Přeju příjemně strávený den a Born Pretty Store mockrát děkuji za zaslání produktu. :)




24 komentářů:

  1. Jéj tieto mám aj ja! :) A veľmi sa mi páči, ako si ich použila v tých vlnkách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla tušení, že je máš, tak bylo správný. :) Jsem ráda, že se to líbí ! :)

      Vymazat
  2. Teda to je krása, tohle by mě vůbec nenapadlo, asi bych je jen jednoduše placla k lůžku, ale tohle je opravdu paráda! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dlouho jsem přemýšlela, jak s nimi naložím. :D Moc děkuju, Míšo ! :)

      Vymazat
  3. Konečne nebudem k príspevku písať s oneskorením :-) Veľmi sa mi páči ten vzor, čo si vytvorila pod tie krásne perličky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já už se těším, až budu mít chvilku čas, abych se podívala k tobě na nový příspěvek. :) Moc děkuju, Suzi. :)

      Vymazat
  4. Tak to je dokonalost! :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Perličky jsou boží... :-)vidíš a já bych se bála, že budou rychle odpadávat, tak jsem ráda, že drží...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si původně myslela, že je budu ztrácet, ale nakonec příjemně překvapily. :) Jsem moc ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  6. Krása podobné perličky mám doma, kupovala jsem je na Ali, nehtíky jsou opět dokonalé. Já jsem s perličkami měla jeden problém, že cca po dvou dnech se ztratil jejich perleťový odlesk a byly matné :(.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je docela škoda. :/ Ale tak zase důvod proč si udělat novou mani. :))
      Mockrát děkuju. :)

      Vymazat
  7. Prekrásne, neviem prestať ochkať. Nádherne spolu všetko ladí, takýto výtvor by som teda s radosťou unosila aj ja :) Obdivujem aj ten jednoduchý a zároveň prekrásny podkladový lak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, že se tak líbí, děkuju :-* Myslím, že na ten China by mohl být někdy v půlce týdne článek. :)

      Vymazat
  8. Tak toto je naozaj krásne, originálne a super skombinované :) Tieto perličky vyzerajú tak elegantne, ja mám z ebay také maličké aj farebné modré, ružové tak uvidím čo s tým niekedy vymyslím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to musí být krásný, těším se, až něco vymyslíš a nafotíš. :) Děkuju, moc mě to těší. :) ♥

      Vymazat
  9. Krásná kombinace :-) tak bych se bála, že to bude opadávat, takže je super, že to drží :))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...