neděle 27. března 2016

Velikonoční Angry Birds ! :)


Dobré ránko. :)

Velikonoce nemám příliš v oblibě, takže možná i proto tu nikdy nail art s touhle tématikou nebyl. Tentokrát jsem se rozhodla něco velmi jednoduchého vytvořit s "naštvanými ptáčky" :D

Vodolepky mám už dost dlouho a dnes na ně konečně přišla ta pravá příležitost. Poslala mi je Suzi v našem swapu, z čehož jsem měla obrovskou radost. :) Jen jsem pořád neměla žádný pořádný nápad, jak s nimi naložit. Až do dnes. :)




Nehty jsem nalakovala s fialkovým Rimmel Go Wild-er-ness a mint Maybelline 615 Mint for Life. Přelakovala jsem je jednou vrstvou již téměř ztuhlého Maybelline Polka Dots č.197.

Nehty jsem nechala trochu proschnout a poté umístila vodolepky a přetřela vrstvou top coatu.







Tak ode mě dnes vše, mějte se fajn. :)


13 komentářů:

  1. Strašne moc sa mi páči, ako si ich zladila. Ten podklad a glitre vyzerajú s nimi krásne. Hoci ich mám tiež, zatiaľ som nechty s nimi robila len sestre :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, děkuju. :) ♥ No, chtěla jsem nehty ještě vyfotit s plyšovým Yodou z Angry Birds, ale Oďák ho hrozně zachlupatil. :D Suzi, já se ani nedivím, u takového množství ozdob, co určitě máš. :D

      Vymazat
    2. a nedostatku času k tomu :-D Ale včera a dnes silno pracujem, aj keď som si tak predĺžený víkend nepredstavovala :-D

      Vymazat
    3. no ale...tím líp pro nás. :D Taky jsem se teď snažila zásobit na nadcházející pracovní týden. :))

      Vymazat
  2. To vypada bozsky!:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherne, uzasne hrave, krasne sladene, k zulibani roztomile!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. To je roztomilý-vypadá to jako povrch křepelčích vajíček:-) Moc pěkný...

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...