pondělí 30. června 2014

Červen s MKK :)


Zdravím vás v poslední červnový den. :)


Opět jsem tu s menší koláží toho, co se tento měsíc dělo na blogu a uvidíte i pár fotek z Instagramu. 

Jsem ráda, že jsem vám tu mohla ukázat pár značek, které se tu nevyskytují zrovna běžně ( a některé měly premiéru ). Pro mě to byl fajn měsíc a snad pro vás taky. :) Na mé poměry vás tu hodně přibylo a na Facebooku zrovna tak - děláte mi velikou radost ♥ 

A teď už fotky. :)

Červené berušky se mnou nekamarádí...
Malinky se zmrzlinkou :)
Takhle dopadly nákupy v Praze - co bylo vevnitř už víte :)
Pan Odin musel vše řádně očichat :D
Posezení s kamarádkou na jedné skalce.... :)
Trošku jsem z toho měla vítr :)
Stephen King má úžasně píšícího syna. Výborná kniha a vřele doporučuju přečíst. :)

Z DM za 49.90,- 



Tak to je dnes ode mě vše. Mějte se krásně a těm, kterým začaly prázdniny přeju, ať si je pořádně užijí. :)

5 komentářů:

  1. Opět vyvedený měsíc a já se těším co přinese ten další :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za inspiraci, už jsem si koupila na základě Vašich recenzí několik laků a ten orly jsem nakonec ještě sehnala na slovenském e-shopu.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, to mě vážně těší. :) Doufám, že jste s laky spokojená. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...