středa 11. června 2014

China Glaze - Liquid Crystal


Přeju krásný den :)

Po delší době bych vám tu mohla ukázat další lak od značky China Glaze. Tenhle kousek pochází z jarní limitované kolekce Prismatic a kupovala jsem ho za nějakých 80,-kč když byl na modeláži v akci. Momentálně už bohužel k sehnání není, alespoň je u něj uvedeno, že je dostupnost neznámá, ale jelikož se jedná o limitku, tak to asi moc nadějně nevypadá.. 
Pokud vás i tak zajímá, pojďme dál..



Lak má úžasnou světle modrou barvu s nádechem do šedé. Nejdřív jsem bádala jestli se nejedná spíše o čirou tekutinu se spoustou drobného, třpytivého prachu právě v té modré barvě, ale nakonec ne. Je jen lehce zbarvena, ale logicky čím víc vrstev, tím intenzivnější barva. Ale taky horší lakování. Protože lak obsahuje velké množství třpytek v nejrůznějších barvách - zlatá, zelená, modrá, růžová, fialová..... tak má během lakování tendence celkem houstnout a před každým dalším nátěrem ho je třeba zlehka protřepat, aby se lépe lakoval. Třpytky navíc občas měly trochu sklony vyčnívat, což nikterak neusnadňovalo přístup k obloučku, či k postranním částem. Po zaschnutí je lak na omak trošku hrubý ( což se mi v tomhle případě moc nelíbilo ), takže jsem ho přelakovala vrstvou top coatu, který hned slupl. Nakonec potřeboval tři vrstvy, aby měl konečně dost. :D To se stejně ale minulo účinkem, protože na fotkách mi toho lesku moc nevylezlo.. některé jsou navíc focené ještě před nanesením topu ( což už ani sama nerozeznávám, které jsou, protože mi všude připadá stejný :-))) Že se krásně na slunci blyští snad skoro ani zmiňovat nemusím, při té velké spoustě třpytek by to ani jinak nešlo. Čímž se dostávám k otázce odlakování. :) Stačí jedno slovo - hrůza. Není se asi čemu divit, když je lak samá třpytka. ;)
Lakovaný je ve třech vrstvách a i přes to lehké houstnutí ho mám ráda, krásně se na něj koukalo. Jak na vás působí ta pestrobarevnost třpytek ? Je to na vás moc, nebo je to naopak pro vás to pravé ořechové ? :)









Mějte pěkný den a hlavně se neupečte. :))

12 komentářů:

  1. Zajímavá barvička a odlakování se ani nedivím, já včera odlakovávala GS GLITTER a taky samá hrůza. Odlakovač s acetonem tomu moc taky nepomohl a na alobalovou metodu jsem já líná :D Když já mám tyhle glitrové a třpytkové laky ráda ale nesnáším sundavání je dolů :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uf, Glitter se asi jen tak nedá :D Nooo, mně se taky nikdy nechce na alobal, protože jednak na to padne velký množství tamponků a pak mě taky z toho nepříjemně pálí prsty. Taky bych si je ale neuměla odpustit, na to jsou příliš hezké. :)))

      Vymazat
  2. Krásný lak :)) Takové laky se třpytky se mi hrozně líbí :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. to ako keď dávam dole pieskové laky s glitrami, sú všade :-D ja by som pod tento asi dávala nejaký strieborný, napr. 118 od GS, len tak prevenčne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem s ním zkoušela nail art, kde jsem ho dala jen proužek na modrý krémový lak, ale možná by stálo za to zkusit ho ještě na něčem dalším. :)

      Vymazat
  4. Je nádherný. Mám jeden veľmi podobný, len len troška svetlejší od Rival de Loop :) Pod takýto typ lakov tiež radšej preventívne hodím silnejšiu vrstvu laku v podobnom odtieni, aby som nemusela dávať priveľa pieskového. Odlakúva sa potom o niečo ľahšie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, zkusím ho někdy ještě nalakovat na nějaký odstín, mohlo by to vypadat dobře. :)

      Vymazat
  5. Nádhera! :) Je fakt krásnej. Mimochodem už mám nalakováno tím flormárkem od tebe a je naprosto božíííí <3 jen to odlakování chci vidět :-D brzy napíšu článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, tak to se těším na fotky Baju ! :) Snažím se vybavit si, jak šel dolů, ale nemůžu si vzpomenout a ani jsem o tom nenašla u sebe zmínku :D A děkuju :)

      Vymazat
  6. Ten je krásnýýýýýýýýý!!!!:))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...