čtvrtek 19. června 2014

Pohoda JAZZ s lakem Claire's :)



Vítám vás a hezký čtvrtek přeji :)

Jak už z Instagramu a Facebooku víte, zabydlel se mi doma nový obyvatel z řady lakových. Na laky Claire's mě namlsaly tyhle dvě potvůrky - Anisek a JustNailIt, díky holky. :D

 Jelikož jsem věděla, že budu mít cestu do Prahy, věděla jsem taky už v té chvíli, že bez laku téhle značky neodjedu. Volba byla převelice těžká.. Kdyby jste viděly ten stojan, tak byste mě asi chápaly. :) Stojan měl asi 8 polic a v každé z nich minimálně 2-3 laky, které sváděly k tomu, abych si je vzala. No ale jelikož jsem si tam jela doplnit spíše šatník ( který to vážně potřebuje ), a ne Helmer ( který to teda opravdu NEPOTŘEBUJE :D ), šla jsem do sebe a poctivě vybírala jen jeden jediný odstín...



...kterým byl JAZZ. Být ty laky levnější, tak jich zřejmě nakonec vezmu více, ale ty, které mě oslovily nejvíce, stály většinou kolem 100,-kč ( tento konkrétně 109,- )

Snad se ani nedivíte, že padla volba na tenhle odstín. Já a fialová = láska na celý život. V tomhle případě se jedná  o velmi jemný odstín šeříkové barvy, doplněné hravými hexagony ve žluté, modré, růžové a bílé barvě a modrými zrníčky. Občas ( v průběhu lakování 1x ), se objevil i velký modrý puntík - na prsteníčku. Pak při focení lahvičky jsem si jich ještě párkrát všimla. Veselí z laku přímo čiší a využít se dá jak na různé crazy party, oslavy, či zkrátka jen pro příjemný a klidný, teplý letní den.. 

No a protože v laku je hexagonů bohatá nadílka, tak lakování zase tak snadné nebylo. Tekutina je sice středně hustá, ale přitom se chová jako vodová ( je to vůbec možné ? :-) Lak totiž kryje až ve 3. vrstvě. V 1. je takový dost průhledný - no prostě vodový a ani 2. vrstva nic moc. Takže na nehtech je ve třech + top coat, kterého jsem použila jednu vrstvu a lak byl na dotek poměrně hladký. 

Rozmístění hexagonů se mi zejména na malíčku vůbec nedařilo. Všechno se to obalilo na konec nehtu a čím víc jsem se v tom šťourala, tím více lysinek mi lak vytvářel. Zbylé nehty už se jakž takž ukočírovat daly a největší problém jsem viděla v nedostatku žlutých hexagonů, kterým se asi v lahvičce líbilo víc, než na štětečku a následně na mých nehtech. :D Přitom ti žlutí drobečci lak dost osvěžují a dodávají mu takové cosi navíc. Je třeba brát v potaz i to, že tenhle originální kousek si asi nebudete lakovat denně a jednou za čas se to přežít dá. Navíc když vás pak lak odmění takovou pěknou a hravou manikúrou. :)











Lak má 10ml a v Palladiu v Claire's ho seženete už za těch zmiňovaných 109,-kč

Mějte pěkný den :-)

16 komentářů:

  1. Ten je prostě překrásný :)) Já mám od nich jeden neonový glittrový top coat, ale ještě jsemho na nehty nezkoušela, protože bílý lak je u mě momentálně out of stock :D
    Mě na ně nalákala kamarádka ze školy, má od nich světle oranžovou neonku a říkala, že je fakt super, rychle schne a drží :) A ty stojany jsou děsný, tam je tolik hezkých barev :D Pro milovníky neonek úplně ideál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Nad nějakou neonkou jsem chviličku přemýšlela, ale pak se mi vybavilo to špatné focení a hned si to zase rozmyslela. :D To je hrůza, za chvíli budu odstíny vybírat asi podle toho, jak dobře se fotí. :)) No stejně, když jsem spatřila tuhle barvu, tak bylo hned jasno. :)

      Vymazat
  2. Ano jsem holomek já vím :D Já se zamilovala do svého YUMMY, ty efektové jsou taky super, ale YUMMY mě teda odrovnal. Tenhle mi trošinku připomíná Milkshake od Skinfood na který si dělám zálusk, vypadá krásně :) a naprosto souhlasím s tím, že hexyngonci jsou někdy pěkný prevíti :D A jinak tleskám, že jsi se udržela a koupila jenom jeden' :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla původně spadeno na ten Dizzy, který mě u tebe tak uchvátil, ale nakonec to dopadlo takhle. :D No, obdiv není zase tolik na místě, kdyby mi zbylo víc peněz, tak jim asi stejně neodolám a tak dva tři vezmu, takhle nebylo na výběr. :DD

      Vymazat
  3. Jů tak ten je krásný tak hravý a veselý a sluší ti moc moc :) Nedivím se, že bys jich brala víc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuuuu Hanííí :D :-* No že jo, takových pěkných odstínů a člověk si z toho má vybrat jeden jediný :D

      Vymazat
  4. Je tak milučký. Lenže na mne sa mi takéto laky na mne nepáčia, na druhých ich zasa obdivujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si zase myslela, že se mi nelíbí nitkový laky a nakonec jsem to dnes zkoušela a vypadalo to dobře. :)) Konkrétně ten Bird of paradise, který se mi u tebe tak líbil. :)

      Vymazat
  5. Krásný kousek... já tyhle s puntíky můžu...sama mám ty od Yes love a ty jsou taky boží, ale tento bych taky brala snad se zas někdy dostanu do Prahy..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, ty se mi u tebe moc líbily. :) No, taky si teď říkám, že by mi další laky podobné tomuto nevadily. :)))

      Vymazat
  6. Jééé, ten je roztomilý! To jsem ráda, že i ty máš zastánce claire's ve své sbírce, já jsem z těch laků unešená a přesně jak říkáš. U toho stojanu bych mohla stát hodiny a kochat se a těžko se rozhodovat, kterého si vezmu domů. Zvlášt kvůli té ceně. Ale ty sis vybrala moc hezky :) Fajn barvička i obsah tekutiny. Je to takové svěží no a jak už jsem řekla, hlavně roztomilé. Moc ti sluší.

    Mimochodem svého calire's miláčka mám nalakovaného na nohách a to je všechna čest pro mé laky, tam se jen tak nějaký nedostane, protože nohy celkem flákám :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DD taky mám tendence nohy flákat ( v tom nejsme zdaleka samy, jak jsem jednou zjistila :-)), ale teď, když už se nosí sandálky a ty nohy jsou víc vidět :D se o ně snažím starat víc, než jindy. A nalakovat ho na nožky, mmm, tak nad tím jsem už přemýšlela a asi jim to privilegium dopřeju. :)) Potěšilo mě, že se tak líbí a děkuju. :)

      Vymazat
  7. rozkošný cukríček :-D a fialkový ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je k sežrání :D A anooo, fialkový hlavně ♥ :)) Ty my rády. :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...