pátek 19. prosince 2014

Na Vánoce vánočně.... :)


...aneb, když vás nenapadá lepší název :D 

Zdravím vás a přeju hezké ránko :)

Vánoce jsou tu za pět dní a tohle je na blogu teprve druhý vánoční nail art. No hanba mi :)) Loni mi fantazie pracovala lépe a nail arty vás tu zásobovala rozhodně více. Teď sice občas nápad přijde, ale horší je to s jeho převedením do reálu. Zapeklitá situace. :) Teď jsem se vám pokusila o stromeček ( to kdyby to nebylo poznat :)) 

Inspiraci jsem našla na internetu, konkrétně tenhle obrázek :

zdroj


Chtěla jsem mít na nehtech i tu šedou hvězdičku, ale nedařilo se - vypadalo to jak šedivá čmouha přesněji řečeno. No a koník..tak toho jsem pro jistotu vůbec nezkoušela, ale byl by perfektní ♥


Stromeček jsem vytvořila pomocí zdobící kuličky. Nejdřív obrys a potom vyplnit. Na to jsem si použila lak od China Glaze - Tip Your Hat, který prostě miluju. Nalakovala jsem ho i na malíček a prostředniček. Jako podklad pro prsteník a ukazovák jsem vybrala Miss Sporty v odstínu 031, kterou používám jak jen to jde, protože to je vážně super odstín. Do stromečku jsem ještě udělala pár tahů s bílým lakem, jak je i na obrázku, kterým jsem se inspirovala. Jakoby do pozadí za něj, jsem poskládala pár glittrů z laku Rimmel Glitter Bomb - Midnight Mistletoe. Tím bylo hotovo a už jen zbývalo udělat něco se zbytkem nehtů. Nakonec jsem nalakovala jednu vrstvu již zmiňovaného Rimmelu na malíček, prostředníček a u lůžka nehtu na ukazováčku.

Tak co myslíte, povedlo se ?









Musím říct, že jsem nakonec docela spokojená. :) Tak doufám, že se líbilo i vám a mějte se hezky. :)

17 komentářů:

  1. Krásné nehty, už vím, co si vytvořím jako štědrovečerní manikúru. Stromeček sice nezvládnu, ale ten zbytek snad jo :-) A ten topcoat od Rimmel je fakt dokonalý, vánoční :-)

    Maru Giveaway o laky Golden Rose

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Maru ! :) Jsem vážně ráda, že jsem mohla inspirovat. Tenhle Rimmel je vážně moc fajn, momentálně ho mám asi nejraději ze všech mých efektových laků. :)

      Vymazat
  2. Jééé to je skvělé :) Líbí se mi jak sis s tím opět vydařeně pohrála :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera...ten top coat mám díky tobě taky,tak můžu něco vánočního vytvořit...to sněžítko je roztomilé:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi naprosto skvěle připravená na Vánoce :)) Těší mě to, děkuju :) Sněžítko je z Levných knih, takový maličký se mi moc líbí.

      Vymazat
  4. Jé, to je krásne :) Prídeš aj mne také spraviť? :D Ja som mala naposledy nechty ružovo-trblietavé (mám odfotené v poslednom článku), ale tiež sa mi zažiadala červená, takže teraz sú nechty klasicky červené, ale od trblietok mám chvíľku pauzu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď kolem těch Vánoc mi připadá pěkná i samotná červená bez ničeho, má to teď prostě svoje kouzlo. :)
      No jasné, kdyby to šlo, tak hned dojdu. :D A děkuju <3

      Vymazat
  5. Aaaach, to je tak krásne, vianočné, sviatočné!!! A ja mám podobné servítky, ako je ten obrázok, čo ťa inšpiroval, práve je taký vidno na druhom blogu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je podoba :D A jsem tak moc ráda, že se ti to líbí, děkuju ♥

      Vymazat
  6. Velmi pekne nehty.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásné! Úplně typicky vánoční barvy a všechny nehty hrozně povedené :) Ale musím říct, že se mi neskutečně líbí ten ukazováček! :D To je prostě bomba ten nude lak a jen půlměsíček u lůžka tim vánočním. Akorát kdybych to měla dělat na všech nehtech, tak už vidim, jak bych každej měla jinej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuuu :-* <3 Ten ukazováček šel skoro sám, ono se celkově s tímhle Glitter Bomb moc pěkně pracuje :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...