neděle 21. prosince 2014

Essence Effect nail polish - 20 Hidden Garden


Ahojky všem :)

Efektové laky od Essence mě bavit asi jen tak nepřestanou. Podle mě si v jejich široké škále různých druhů vybere každý minimálně jeden originální kousek. Při poslední návštěvě drogerie jsem se ke stojanu Essence vydala a odešla se dvěma efektovými laky. 

Dnes to bude tedy o Hidden Garden, což je název, co mě neuvěřitelně baví. :)) Lak na mě působí pravým vánočním dojmem, takže na tuhle dobu naprosto ideální kousek.

Základní tekutina je zlatá s foil efektem. No a v té zlaté tekutině plavou glittry v odstínu zelené, modré, fialové, růžové, zlaté.. Zkrátka jako když rozbijete vánoční ozdoby a přimícháte je do zlaté barvy ♥

Konzistence laku je krásně tekutá a pracuje se s ním moc dobře. Nejdřív vám na nehtech vytvoří lehce pozlacený závoj s drahými kameny :) a druhá vrstva si už získává tu správnou sytost, přičemž zlatá barva glittry nijak nezastiňuje, ale dává jim krásně vyniknout. Další vrstvu jsem už nelakovala. Na fotkách se může zdát, že lak prosvítá, ale ve skutečnosti to byla krásně sytá barva.







Přemýšlela jsem na co bych ho ještě zkusila nalakovat a vybrala jsem mu na prsteník černý podklad. Výsledek se mi moc nelíbí, protože lak nekryje zase tak špatně a tu černou překryl až moc. Nevypadalo to zkrátka úplně podle mých představ.



Tužku s gumou ve tvaru sněhuláka "dostal Oďák" k nákupu ve zverimexu :D Taky vás tyhle drobné blbůstky k nákupu rozveselí ? Já odcházela rozzářená jak vánoční stromeček :D






Koupíte ho u Rossmanna za 59.90,-Kč
Z laku jsem nadšená, to je asi vidět :) Jaké jsou vaše úlovky za poslední dobu, ze kterých máte opravdu radost ?

Pěkný den :)

16 komentářů:

  1. Ten je krásný, vystihla jsi to dobře, rozbité vánoční ozdoby. Tak hlavně ať zůstanou jne v tom laku a u nás na stromečku pěkně zůstamńou. Bárník má první Vánoce, tak se bojím aby mi neomdlel stromek :D

    P.S. mě se docela na to černým podkladu taky líbí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkouška pro stromek :D Dovedu si to představit. :))
      Jsem ráda Hani, děkuju :)

      Vymazat
  2. Tak ten je nádherný. Při první návštěvě drogérie musí být můj. Opravdu mě okouzlil :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se nedivím, ten okouzluje velmi snadno :) Děkuju, Radu :)

      Vymazat
  3. Vypadá nádherně! Já jsem si koupila odstín z nové limitky od Rimmel (glitter bomb) o které se teď začlo psát a doufám, že nebudou hned vyprodané a budu moct sehnat ještě další odstín :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem u nás viděla všechny až na ten zlatý, který bych zrovna chtěla. :D
      Jsem ráda, že se líbí :)

      Vymazat
  4. Je moc hezký-já to říkám pořád,že Essence efektové laky prostě umí...ta tužka je super,taky by mě potěšila:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, ty efektový nemají chybu ! :) Hehe, dneska jsem dostala druhou tužku :D

      Vymazat
  5. Vypada bozsky.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten je taky moc pěkný! Ale na tvůj-můj firework stejně nemá :D Ale moc se mi líbí ten efekt, na nehtech vypadá moc decentně, ale přesto zvláštně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Firework mi tě vždycky připomene :D Dneska jsem si tenhle zlatý nalakovala do práce, abych se naladila na Vánoce a mile mě překvapilo, že hezky drží. :)

      Vymazat
  7. Je tak krásny a tak krásne si ho opísala, že ho asi musím mať ♥ Ja mám rozhodne obrovskú radosť z Midnight Mistletoe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že ho rozhodně potřebuješ :D Krásně mi držel dva dny v práci a třetí už se sem tam loupal, ale tahle doba mi vyhovovala. :)
      Midnight se mi právě vyhřívá na nehtech, taky ho miluju. :))

      Vymazat
  8. Tento by som si ja vôbec nevybrala, no ale on vyzerá tak nádherne. Tak inak a tak krásne. Ty vieš na svojich nechtíkoch vynosiť všeko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba tě jednoho dne oslní tak, že ho budeš potřebovat. :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...