úterý 27. listopadu 2012

Gabriella Salvete č.132 ( přefoceno, přepsáno )



Ahoj všem.

132-ka byl můj první lak od GS a zároveň patří mezi moje nejoblíbenější. 
Jeho základní barvu tvoří teplejší růžová, ve které je spoustu zlatobronzových částeček a ty z celýho laku vytvářejí už jakoby foil lak. Kryje ve dvou vrstvách, ale mám pocit, že když jsem měla delší nehty, tak ještě na koncích trochu prosvítal, takže tam by možná byly potřeba tři vrstvy. Ty mám ostatně i na fotkách, ale ne z toho důvodu, že by něco prosvítalo, ale proto, že láček nějak příliš dlouho schne. :( Takže i přesto, že jsem asi po pěti hodinách, co jsem měla nalakováno, šla spát, ráno jsem se vzbudila s otlačeninami a mohla tak lakovat třetí vrstvu, která to naštěstí zakryla + top coat. To dlouhý schnutí lze možná přisoudit stáří laku, protože už ho mám možná tak 3-4 roky. Kdo ví. Na druhou stranu mi lak vydržel v pohodě až čtyři dny. :)








Mějte fajn den. :)

3 komentáře:

  1. Teda ten ti ale sluší :) Ale mám pocit, že mně by neslušel vůbec, nějak moc mi připomíná tu prokletou Eleganzu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že ta Eleganza tě ještě nějakou chvíli bude strašit, co. :D Ale moc děkuju, pro mě je to úplně takovej jedinečnej zamilovanej kousek. :))

      Vymazat
  2. Na mě je moc perleťový, takže by moje ruce vypadaly příšerně, ale tobě sluší.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...