čtvrtek 22. listopadu 2012

Sally Hansen 450 Fairy Teal


Jak jsem slíbila, je tu hlavní článek o tomto nádherném laku.Víc jsem o něm psala zde, ale chci podotknout, že tentokrát se mi lakoval skvěle.V první vrstvě samozřejmě nekryl na 100%, ale už se nekonaly žádné obrovské díry a celkově mi práce s ním vyhovovala.Zajímavé, čím častěji ho používám, tím lépe se chová :) Jediné, co bych mu vytkla je, že by mohl rychleji schnout..Momentálně nejsem vybavená žádným pořádným top coatem a spreje, či kapičky na extra rychlé schnutí na mých nehtech nechtějí fungovat..:)



A tady je pár fotek.

.

Také jsem si řekla, že by nebylo od věci vyfotit i štěteček.Je to přesně ten typ, který mi vyhovuje nejvíce, takže hustší a lehce do obloučku :

 Díky tomu se s ním pracuje lépe (alespoň mě), a linie jsou vykresleny přesněji.S tím mám totiž maličko problém a když je štěteček tenoučký a rovný, tak mám vážně problém :)
Jak jste na tom vy?Také máte raději tento typ?

Děkuji za přečtení a mějte fajn den :)

2 komentáře:

  1. nádherná barvička a nádherné nehty :) máš hezký design blogu.. ráda bych tě pozvala ke mě na blog, a byla bych moc ráda kdyby si patřila mezi mé čtenářky :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Tvůj komentář mi udělal fakt radost :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...