čtvrtek 29. listopadu 2012

Rimmel 405 Rose Libertine

Tuhle velice příjemnou záležitost mám zhruba od léta, kdy byl v příloze Elle tenhle malý dárek :)
Je to taková miloučká středně tmavá růžová.Čistá krémovka, bez jakýchkoliv třpytek i bez lehčího shimmeru.V první vrstvě dělá rýhy, ve druhé už je to v pořádku a hezky kryje.Trošičku mě zaráží, že zhruba po půl roce je už tak trochu jako žvýkačka..Pár laků od této značky mám a takhle se nechovají..Opět vychvaluji štěteček.Co se schnutí týče, tak normálně by první vrstva schla pěkně, jak i výrobce slibuje, ale v tomto případě, kdy je lak už žvýkačkovitější je to na delší čas.




Kdyby takový štěteček byl u každého laku, tak jsem vážně spokojená :)

Hezký večer a mějte se fajn :)

3 komentáře:

  1. jůůů mášúplně nádherné nehty a zajimavě kombinuješ barvy laků - máš velmi dobře našlápnuto - blog se mi moc líbí :) Nejde tě sledovat?
    PS: malá rada: zruš si v nastavení ověřování komentářů kódem - zdržuje to čtenářky v komentování :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuju za upozornění, o tom ověřování jsem neměla ani tušení a opravdu je to otravné :) Takže to by doufám mělo být zrušeno a sledovat se mě snad už po úpravě dá, to mi maličko uniklo..:)
    Jsem moc ráda, že se ti blog líbí ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Klik :) a je to :) Líbí, už jsem zvědavá na další typy na laky - hned zítra lakuji bílý se zlatým top coatem, jako v tvém nedávném příspěvku :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...