pátek 1. února 2013

Gabriella Salvete č.112


Článek měl být už včera, ale já tento týden prostě nějak nestíhám..:)
Dnes vám chci ukázat další lak od GS s číslem 112.Těžko se mi popisuje barva.Na denním světle je to překrásná, svěží modrá s modrým shimmerem a naopak na umělém světle se mi zdá takový zeleno-modrý..no nebo jsem prostě opravdu barvoslepá.:) Lakoval se výborně.Konzistenčně je stejný jako ostatní laky z této řady, čili středně hustý.Krytí by bylo možná v pořádku už v první silnější vrstvě, já jsem ale dala dvě slabší a občas se mi zdálo, že malinko prosvítají konce, takže by možná neškodily i tři vrstvy.Schnul pěkně i sám od sebe, ale i tak jsem na něj dala jednu vrstvu top coatu už z toho důvodu, že po zaschnutí se nijak výrazně neleskl.Trošku se mi teď má skromná sbírka od této značky rozšířila a tento lak jsem si docela zamilovala, takže patří mezi mé oblíbence.:)

Aktualizováno 21.4.2014







Obsah lahvičky je 11ml a stojí 79.90,-Kč

Jinak na Valentýnském článku pořád pracuju a doufám, že někdy v příštím týdnu až budu mít volno ho konečně zveřejním!:)

Přeji vám krásný večer!:)

12 komentářů:

  1. Mě se modré laky moc líbí, ale mám problém, že mi nesluší :/.. Nesluší mi barvy jako zelené, modré, oranžové, žluté :(.. Tak mám většinu barev od červené po růžovou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes je alespoň přehršel odstínů od těchto barviček, takže se to dá dohnat.:D

      Vymazat
  2. Tak to je vážně moc hezká barvička! Akorát dělaná na jaro! :) Já se taky chystám na Valentýnský speciál, ale s tím časem je to fakt horší. :)

    OdpovědětVymazat
  3. tento milujem! ak ešte je, mala by som si ho kúpiť, lebo sa mi už míňa. ja som farbu popísala ako pávia modrá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je rozhodně lepší výraz, než můj hodně obecný "modrá s modrým shimmerem" :D :D Je úžasný, poslední dobou se neustále zamilovávám..:D

      Vymazat
  4. No ten je nádherný!♥

    ps. Zvu tě na můj blog, probíhá giveaway o peříčkové náušnice:)

    OdpovědětVymazat
  5. That is one great metallic shade of blue. love!

    http://www.thebexdoctorproject.com

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji za pěkné komentáře.:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten lak je naozaj kraasny. Peknu nedelu.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...