pondělí 25. února 2013

S-he Stylezone 250



Do tohoto laku jsem se prostě zamilovala ! Je to nádherný metalický lak levandulové barvy se stříbrným shimmerem. Je tekutější konzistence, ale nanášel se výborně a ve dvou vrstvách krásně kryje. Schnutí bylo zdlouhavější a přišlo mi, že i s top coatem mi ještě nehty lepily, když jsem jimi o sebe lehce ťukla. Jinak mu nemůžu nic vytknout, jen se budu opakovat s tím, že uzávěr laku je vážně na nic (mírně řečeno), a budu doufat, že přijde nějaká nová řada s inteligentněji řešeným uzávěrem. Od nákupu dalších laků mě to ale neodradí, protože mají prostě nádherné barvy.. :)

Dnes bude víc fotek, protože mi včera svítilo sluníčko (a právě na něm vynikne jeho krása), tak se celkem podařily..:) 











Obsah lahvičky je 10ml a cena 79.90,-

Co na něj říkáte ? Krasavec, no ne ? :D 

Jaký je váš oblíbenec od této značky ? Jen pište, budu ráda za každý komentář !

Mějte krásný večer ! :)

17 komentářů:

  1. fialovou já můžu.. a ještě do toho střípky, no nádhera!:) přesně můj vkus:)
    já od S-he zatím žádný lak nemám.. mám zafixované, že laky od této značky stojí za prd.. nevím odkud, odkdy.. ale úplně se ji vyhýbám :D ale určitě přijde čas a určitě si alespoň jeden na zkoušku pořídím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si je právě poslední dobou dost oblíbila. :) Připadají mi fajn. Zrovna tenhle jsem lakovala v sobotu večer a dnes ho skoro nepoškozený dávám dolů. Na pár nehtech byly malinko oťukané konce, ale jen velmi nepatrně.

      Vymazat
  2. I když mám ráda tlumenější barvy, tak tenhle lak je prostě bomba!:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  3. To je pěkné holčičko.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. překrásný lak :) musím se po něm v dmku podívat a když ho tam budou mít, hned bude můj :) ráda bych tě pozvala ke mě na giveaway o matující vyrovnávací krém od lavery :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a romanko děkuji že jsem v pravém sloupci, který máš pojmenovaný ráda mrknu :) udělalo mi to radost :) ♥

      Vymazat
    2. Já myslim, že by měl pořád být k sehnání, tak určitě neváhej, je náádherný! :) Děkuji za pozvání, Nikolko, určitě mrknu hned jak budu mít trochu víc času %)Jsem ráda, že máš radost. :)

      Vymazat
  5. Tak od S-he mám dva laky a jeden z nich byl můj první barevný - měla jsem ho na nehtech jednou a vůbec se mi nelíbí :D A ten druhý se mi líbí naopak moc, fialové želéčko 255 :) Ale jinak ty jejich laky přehlížím, ty víčka jsou fakt šílený a barvy mi nijak nezaujaly a navíc mi ta cena přijde přemrštěná.
    A takovouhle barvu mám podobnou od Nubaru, zrovna jsem se na něj chystala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Nubaru? Ten musí být strašně krásný, to se snad nedá ani srovnávat :D
      Jinak jsem je taky přehlížela, pořídila si jen pár barev, které ani nepoužívám...:D ale ty třpytkaté a metalické mě dostaly, takže začínám být fanda, ale s tím uzávěrem by měli něco dělat, protože ten, kdo ho navrhoval, si asi nikdy nehty nelakoval...:)

      Vymazat
  6. Miluju fialovou a tohle je dokonalý lak! :)

    OdpovědětVymazat
  7. je úplne fantastický, musím si ho zapísať a pozrieť sa po ňom

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je nadhera a ja zacinam mit na tvuj blog vztek, za chvili budu muset vytahnout tuzku a papir a zacit si je psat! Pomoc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Promiň. :)) Jsem ráda jestli tě něco tak oslovilo. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...