středa 20. února 2013

Maybelline č.80 + puntíky



Modrých laků tu bylo už docela dost, co říkáte ? :) Snad mi ještě tento dnešní odpustíte, protože je prostě nádherný. A pro příště bych se mohla zaměřit na červený, protože tu ještě žádný nebyl ( !! ), :-O . 
Pochází z řady Colo Rama, tedy už z té nové. Protože má stejné číslo, jako ještě starší verze, která se jmenuje Electric blue a vidět jste ho mohly zde, trochu jsem se zalekla, jestli nemám nakonec dva identické laky, jen pouze v odlišných lahvičkách. Tak s úlevou můžu říct, že ne. Tento je rozhodně světlejší a bohatší na drobné třpytečky. I shimmer má takový spíše chladnější, modro-stříbrný podtón. 


Lakování s politováním říkám, že probíhalo celkem hrozně. Lak je v první vrstvě takové spíše vodnatější konzistence, kdy tedy vážně nekryje a dělá holá místa. Druhá vrstva už je pěkná, ucelená bez jakýchkoli vad, ale měla jsem trochu problém nabrat si správné množství laku, protože nejdřív to bylo moc, potom zase málo..zkrátka některé laky se lakují pomalu samy a jiné vám to neusnadní vůbec v ničem..:)

Obsah lahvičky je 7ml a cena byla tuším 62.90,-Kč






No a protože jsem už dlouho předlouho neměla na nehtech žádné puntíky, potom, co jsem jich pár viděla na ostatních blozích, dostala jsem na ně chuť a vytvořila si je taky. K barevné kombinaci mě inspiroval design nové řasenky od Maybelline The Rocket Volum Express. Mám ji i koupenou, ale upřímně, zatím z ní moc nadšená nejsem. Pokud se podaří, tak bych vám o ní určitě něco napsala v samostatném příspěvku.





Tak co říkáte na modrý lak? Já jsem z modrých poslední dobou celkem unešená a ráda bych sehnala ještě o něco trochu světlejší a čistě krémový bez shimmeru. Třeba mi v komentářích můžete dát nějaký tip ;) Nebo mi můžete říct, jestli modré laky nosíte/máte rády a který konkrétně nejradši. :)

Mějte se krásně ! :)

8 komentářů:

  1. Pre mňa modré laky určite áno! U mňa vyhráva môj najnovší Essie - Butler Please, do toho som sa naozaj zaľúbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já se taky do něj právě zamilovala od tý doby, co jsem ho u tebe viděla :D Tak teď hledám podobnou variantu, ale moc se nedaří.

      Vymazat
  2. prekrasna fatba wow!
    Inak ak máš rada telové oleje tu je tip na jeden vážne super: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/bio-makadamiovy-olej.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...