pátek 31. května 2013

Golden Rose Jolly Jewels č.106 & tak trochu nepovedený pokus o nail art...



Zelená, zlatá a fialová, tak tyhle barvy tvoří celý tenhle lak v podobě maličkých třpytek, které si hojně plavou v čirém laku. :) Lak je středně hustý, lakování probíhalo fajn, akorát se musí ohlídat třpytky, protože při nanášení laku sjíždějí přes hrany nehtu. Nádherně kryje už ve dvou vrstvách. Že je povrch hrubý asi nemusím říkat a ani po dvou vrstvách top coatu to nebylo úplně ono. Na odlakování jsem musela sáhnout po alobalové metodě, protože to se fakt nedalo.. :D







Protože se mi hrozně líbí, když z černýho pozadí vystupuje nějaká mega extra výrazná, třpytící barva nebo vzor, nebyla snad ani lepší příležitost si to vyzkoušet. Bohužel se pokus příliš nezdařil, "véčko" není precizní, jak bych si představovala ( a to i přesto, že jsem použila lepící pásku - holt nedokážu nalepit ani obyčejnou pásku přesně.. :D ), ale i tak jsem si řekla, že vám sem dvě fotky hodim. :)






Obsah lahvičky je 10.8 ml
Cena 75,-Kč na Magic Nails
Doba spotřeby 8 měsíců

Co na lak říkáte ?

Přeju hezký den. :)

10 komentářů:

  1. Láček pěkný, ale kvůli tomu odlakování bych do něj asi nešla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla hrůza no. Ještě že existuje ta alobalová metoda. :D

      Vymazat
  2. Už dávnejšie som rozmýšlala nad takýmto lakom :) Uvidíme :)
    Andy

    OdpovědětVymazat
  3. Strašne zaujímavý lak. Akurát nemám rada potom to odlakovávanie podobných trblietavých lakov :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odlakovala jsem jeden nehet a stačilo mi. :D Okamžitě jsem šla pro alobal, protože to jinak nešlo. :)

      Vymazat
  4. Mě přijde naprosto úžasný, fakt krásně vypadá! A to odlakování by mi bylo jedno, bych vzala prvně jemný pilník a pak odlakovač a hotovo:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10 minutek nechat tamponky namočený v odlakovači, zabalit alobalem a jde to samo. :)

      Vymazat
  5. Tak ty druhé nehtíky s černou kombinací.. Já zírám, kampak na ty nápady chodíš?
    Paráda!!!
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. :) Jen to bohužel nevypadá úplně podle mých představ. :/ Vídám to na zahraničních blozích, ale tam to vypadá tak 100x líp :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...