čtvrtek 16. května 2013

Sally Hansen 310 Gilty Pleasure


Asi první lak od SH, co mě moc nenadchnul.. Už do košíku jsem ho dávala se značnou skepsí, jestli ho fakt chci. Ale žádný podobný odstín nemám a tak zvítězila ta praktická část mého lakového šílenství.. :D Je to taková zlato-bronzová barvička s bronzovým shimmerem, který na nehtech moc patrný není. Řekla bych, že třeba k opáleným rukám by vypadal skvěle, ale na mně se mi zas tak moc nezalíbil. K plnýmu krytí stačí dvě vrstvy. Lakoval se docela pěkně, akorát jsou trošku vidět tahy štětečkem, ale to jsem od tohoto odstínu očekávala, takže to nepovažuju za nic hroznýho. Po zaschnutí, se lak skoro vůbec neleskne, takže jsem použila ještě top coat... ale ten bych dala zřejmě tak či tak. :)






Obsah lahvičky 14.7 ml
Doba spotřeby 30 měsíců
Cena 179,-Kč

Máte rády tyhle odstíny ? A máte třeba konkrétně tenhle ? :)

Krásný den přeju ! :)

9 komentářů:

  1. také myslím, že by hezky šel k opálené pleti :) ale mně se jinak líbí, zajímavě balancuje mezi studenými a teplými odlesky:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná ho ještě vytáhnu, až pochytám trochu toho bronzu..:)

      Vymazat
  2. Amazing color! So great:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. my mame nejaky zlaty od lautrec a essence, ale moc ich nepouzivam, akosi mi tie odtiene nesedia:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je přesně ono, taky mi vůbec tenhle odstín ( a zřejmě asi ani jiný varianty ), nesedí, nebo se mi na mě zkrátka nelíbí. Přitom v drogerce byl na vzorníku a připadal mi docela fajn... :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Tak to já bych ho hned vyměnila za jiný..:)) Myslim, že už ho jen tak nenalakuju.

      Vymazat
  5. zlatý lak ještě nemám, ale uvažuji, že si nějaký koupím, na léto bude vypadat skvěle :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...