pátek 3. května 2013

Ombré a puntíky :)


Chyběla jsem vám ??? :D Včera jsem příspěvek úplně vypustila, protože nebyla nálada, když je venku tak hnusně, pak nebyl ani čas a nachystáno předem jsem nic neměla. Tak alespoň jsem si díky jednodenní pauze promyslela, co bych chtěla ukázat, jestli jen lak nebo nějaký nail art a přišla jsem na tuhle jednoduchou variantu. Ombré teď letí na všem, na vlasech, oblečení, líčení a nehtech. Mně se hrozně líbí na nehtech. Ani neřeknu proč, prostě už snad když jsem to viděla poprvý, tak jsem se do ombré nehtů zamilovala. :)
Možná je to i tím, že je to tak jednoduché a já opravdu ráda jednoduché a přitom efektní věcičky. 

Začla jsem tedy s hnědým lakem Sephora, který jsem na palec ( no, ten neuvidíte, je strašný.. ), dala lak jak je a na zbytek nehtů jsem se snažila, aby byl odstín vždy světlejší, světlejší až nejsvětlejší. K tomu jsem si dopomohla bílým Gabriella Salvete 148.


Foceno večer s bleskem

Měla jsem nutkání si to nechat takhle a nic dalšího nedělat, alespoň den si je užít takhle, ale na druhou stranu jsem nechtěla dělat až tak velkou pauzu mezi články a tak jsem si vytvořila se 112-kou od Gabriella Salvete puntíky :

Foceno večer s bleskem

Po dalším dilematu, zda to už takhle stačí či ne, jsem dospěla k názoru, že by to přece jen vypadalo dost chudě a přidala ještě puntíky v bílé barvě již zmiňovaným GS.
Foceno večer s bleskem

Hotovka. :) Strašně jsem se bála, že si top coatem všechno rozmažu, ale naštěstí v pohodě. :)

Dnes se mi povedlo nafotit ještě něco venku, takže tady je ještě pár fotek :



Hned ty fotky vypadají úplně jinak a v pozadí s kytkou, se celý nail art tak nějak zjemnil. :)

Laky jsem tedy použila Gabriella Salvete č.112 ( už jste ho viděly tady se stříbrným nadlakem, nebo ještě tady )

Gabriella Salvete č.148 ( bílý )

Sephora Metallic nail polish č.51  link .


Takže přeju pěkný pátek a ještě lepší víkend. :)

16 komentářů:

  1. Líbí a moc :) Ty bílé tečky to celé pěkně oživily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ! :) Pravda, bez těch by to bylo moc fádní,nudný..:)

      Vymazat
  2. Já vždycky jenom žasnu. Máš vážně skvělé nápady a tohle se ti moc povedlo! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to moc děkuju Luci ! :) Tos mě moc potěšila. :) Jen kdyby ty nápady přicházely častěji.. :D

      Vymazat
  3. Design je moc hezký :) Nejvíc by se mi líbilo, kdyby vypadaly všechny nehty tak jako na ukazováčku nebo prostředníčku, prostě na těch tmavších variantách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu a názor, Soni. :) Ty nejtmavší mi připomínají perníček. :D

      Vymazat
  4. Krása!:) já bych nedokázala nakreslit ani jednu tu tečku :D a ani nechci hádat, jak by to vypadalo na pravé ruce:D přitom mě kreslení baví.. ale jak dojde na nehty, jsem nešika:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Taky jsem byla vyklepaná, když jsem šla dělat pravou ruku. :) Opravdu obdivuju holky, co si dokážou na nehtech malovat úplný divy.:D A děkuju. :)

      Vymazat
  5. Krásné nehty jako vždy!:))Miluju ombre na všem a na nehtech speciálně, ale nikdy na to nemám trpělivost. :D Děkuju za milý komentář na našem blogu! :)
    XX
    -Pearl

    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi pekné, s tými bielymi bodkami si to krásne oživila, to bola dobrá voľba

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné. Moc se mi líbí výtvarné zpracování:*

    OdpovědětVymazat
  8. super napad, isto sa inspirujem:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...