pondělí 13. května 2013

S-he stylezone 121/300 & Avon Gold Flecked


Tak předně se omlouvám za skoro týdenní nečinnost, ale vážně se nedalo. Celý týden jsem byla v práci od rána do večera, měla jsem toho až nad hlavu a ještě to byl teda pěkně blbej tejden.. :/ A nic nachystanýho, tak to pak takhle dopadá.
Nicméně teď už mám zase volno a po nedávném příspěvku u sonidla, ve kterém srovnávala žluté laky, jsem dostala taky chuť na žlutou. :) V celý lakový sbírce mi trůní jen jeden žlutý lak a tím je tenhle S-he, odstín 300. Je to tím, že na žluté laky si zase tolik nepotrpím a pak taky s nimi nemám dobrý zkušenosti ( špatný krytí, bublinkování..). Tenhle kousek není až zas takovou výjimkou. Kryl by celkem pěkně už ve dvou vrstvách, ale dělá holá místa a tak pokud si nevystačíte se třemi tahy maximálně, tak vám holá místa udělá i ve třetí vrstvě. Já jsem kvůli tomu musela dát tři vrstvy na prostředníčku a prsteníčku a ještě silnou vrstvu top coatu. Asi je jasný, že to zrovna můj oblíbenec nebude.. Navíc by se mi asi víc líbila opravdu zářivě žlutá. Tohle je spíš takové žluto-oranžové cosi. :D
No a dneska nám počasí ještě nepřeje ( nestačí, že je zataženo, ale ještě musí začít pršet přesně ve chvíli, kdy vyjdu na balkon fotit, grrrr! ), takže jednu fotku jsem vyfotila venku a zbytek je v bytě s bleskem u našeho natrhaného šeříku. :)




Tak a teď se trochu opičim po Suzi, jenomže já tak miluju její fotky s květinama ! :)

Ještě jsem dostala chuť dát jednu vrstvu efektového laku. Na jedný ruce jsem zkusila Night in Vegas od Essence, ale na fotkách to nešlo vidět ( vypadalo to ale krásně ), tak jsem zvolila, jako poslední dobou celkem často, Avon Gold Flecked.
Tahle fotka musela být bez blesku, protože blesk "sežral" třpytky a je asi nejmíň hrozná z těch ostatních pokusů. :)


Objem lahvičky je 10 ml
Doba spotřeby 36 měsíců
Cena 79.90,-Kč

Co vy a žluté laky ? Fandíte jim ?
Mějte pěkný, i když propršený, den. :)

13 komentářů:

  1. Mám oblíbený jeden žlutý od Avonu, a vytahuji jej především v létě, kdy nosím plno barevného oblečení. Tenhle je taky hezký, mám ráda "hořčicovou", alespoň z fotek tak vypadá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, je fakt, že by se tak dal definovat.. :)

      Vymazat
  2. s tým glitrovým mu to sekne. ja mám žlté laky už len kvôli nail artu, ale tak občas ich použijem aj na celé nechty :-) ale ako si písala, žlté laky = väčšinou strašné krytie. tento by som si kľudne kúpila
    a kľudne sa opič, fotky s kvietkami sú také pekné a veselé :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadají spolu pěkně, jen mě zamrzelo, že ten Essence nešel vidět, protože to vypadalo krásně. Fotky s kytkami mám fakt nejradši. :)

      Vymazat
  3. krásný lak.. mám světle žlutý od této značky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se po něm nejspíš poohlídnu. :) Děkuju. :)

      Vymazat
  4. s tymi trblietkami sa mi to osobne paci viac:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky. :) Tohle není zrovna moje top barva, kterou bych si chtěla "vychutnávat" samotnou..:)

      Vymazat
  5. krásná barva! moc se mi líbí ta kombinace se třpytkami!:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...