pondělí 2. září 2013

Nail art podle Cutepolish #2 - Pretty in pink


Dobré ránko :)

už je to dávno, co jsem zkoušela vytvořit něco podle Cutepolish. Buď to nedopadlo, anebo jsem se na to necítila, ale do tohoto nail artu jsem se zamilovala a téměř hned po zhlédnutí videa se do toho taky pustila.
Je to maximálně jednoduchý a strašně krásný. :)

S palcem jsem měla problém, pravda... Snad trochu cviku a už to bude jen lepší. :)





Řekla bych, že jsem barvy celkem vystihla, akorát s prsteníkem jsem si musela pohrát. Na ten jsem dala dvě  vrstvy Essence Irreplaceable, přes něj jednu vrstvu Holo Topping Please taky Essence, přes něj další vrstvu It's Purplicious a zase Holo Topping Please.. :D Snad jsem to pořadí nepopletla, ale ono je to asi vcelku jedno. :)




Na palec a prostředník jsem jako základ použila bílý GS č.148 a na ukazovák a malíček lak Avon Bikini.
Proužky na ukazováku jsem vytvořila s Maybelline  č. 91, ale musela jsem ho trochu zesvětlit s bílým lakem, protože to strašně splývalo. Jelikož jsem hrozný barbar a ještě pořád nemám žádný štětec, vyndala jsem štěteček z nové zdobičky a použila si ho na tuhle barvu. Flíčky na prostředníku jsem vytvořila se zdobící kuličkou a tu jsem samozřejmě použila i na malíček pro vytvoření puntíků. Malíček se nepovedl, snad to někdy vychytám.. Palce jsou taky na míle vzdálené představě jakou jsem měla, ale celkově jsem dá se říct spokojená a nail art jsem si užívala celých 5 dní, což je na mě opravdu hooooodně dlouhá doba. :)

Tady si můžete zhlédnout pěkně postup od Cutepolish a pokochat se. :)


Co říkáte, líbí se vám tenhle hravý, jemný a romantický nail art ? :)

Mějte krásný den a hlavně příjemný start do nového týdne. :)

15 komentářů:

  1. veľmi sa mi páči tvoje prevedenie. ja veľmi ľúbim ružovú a som rada, že je tento dizajn v tejto farbe :-) si úplne pýta cukríkovú kombináciu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Suzi, moc mě potěšilo, že se líbí. :)To jo, kombinace je dokonalá, tak snad přijdu i s nějakým svým nápadem. :D

      Vymazat
  2. Taky ji sleduji na YouTube :) a tohle se mi moc líbí. Koukala jsem na sledování zasilek, tak uz je to u vas v Pisku, takže dneska budeš mít balicek ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamka mi už dávala avizo, že něco přišlo, moc se těším domů z práce! :D Pak ti ještě napíšu soukromě. :)

      Vymazat
    2. OK to už bude určitě ono :)

      Vymazat
  3. fakt velmi pekne!

    Ak hladas tip na super pletovu kuru najdes ho tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/ryor-hydratacne-kapsule.html

    OdpovědětVymazat
  4. Nail art pěkný, ale nejvíc se mi líbí ten prsteníček :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné, je vidět, že jsi to dělala velmi pečlivě! :-) (palec nahoru :-D)

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi sa mi páči kombinácia tých farebných lakov :) len tak dalej :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. to je krása!:) myslím, že na takový nailart bych musela celý den koukat!:D je to hravé a dívčí!♥

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už jenom to, že jsem ho měla pět dní mluví samo za sebe, to u mě není zvykem. :D A samozřejmě ti moc děkuju. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...