sobota 21. září 2013

Nakupovací mánie za měsíc září :)



Zdravím a přeju pěknou sobotu. :)

Jsem tu s dalším nakupovacím příspěvkem a tentokrát toho bude víc, než v předchozím měsíci.
Hlavním tématem byly laky a pomůcky pro nail art. :)

Jako první jsou tu Ruby Wing - laky, co mění barvy na slunci. Dostala jsem je jako dárek k narozeninám a ty barvy jsem si zamilovala. Nejvíc mi k srdci přirostl ten zlatý Sunflower, který jste tu už viděly ( link )
Krom pěkných barev mají ještě jednu vychytávku a to tu, že laky po zaschnutí voní.
Vlevo je světloučce zelený Cut Grass, vprostřed efektový Desert Valley a vpravo zmiňovaný Sunflower.

Cena je 219,-Kč a koupit můžete na webu moješminky.cz.



Neminuly mě ani novinky od Essence. Perličky nebo kaviár, chcete-li, mě zaujaly hned, jak jsem je viděla na webu Essence, takže po těch jsem sáhla okamžitě. Paper print, novinový potisk na nehty, jsem hrozně moc chtěla vyzkoušet, ale zatím mám spíš smíšený pocity. Dnes jsem si zkušebně zkusila jeden nehet a moc to nešlo. Dám tomu ještě šanci a snad nebudu zklamaná jako např. z razítek nebo magnetických laků..
Koupila jsem k tomu i roztok, ale nakonec to bylo asi zbytečný, protože stejně tak poslouží i klasická Alpa.

Vše jsem kupovala u Rossmanna
Perličky koupíte za 54.90,-
Novinový potisk za 34.90,-
Speciální roztok za 49.90,-
Nálepky hvězdičky 29.90,-



Maybelline novinky jsem taktéž nemohla vynechat. Polka Dots je opravdu povedená řada a ani jeden odstín nemá chybu. Krásný tmavě růžový s číslem 201, tmavě zelený 200 a černobílý 197. Ten růžový jsem vám tu nedávno ukazovala ( link ), a na ten zbytek se můžete těšit v blízké době.
Pak je tu novinka Vintage Leather, která mě hrozně štve! Krásný barvičky, červená a hnědošedá, který po zaschnutí zmatní. Všechno O.K., ale ta výdrž je mizerná. Včera jsem měla nalakovaný ten hnědošedý. Jela jsem jen na návštěvu do Prahy a večer nevěřícně zírám na ošoupaný konečky...Nechápu.
Jinak i ten červený jste tady viděly ( link )

K narozeninám jsem ještě dostala dva laky od Yves Rocher v maličkém roztomilém balení 3ml.
Ten tmavší je hodně temná brčálová zelená, kterou na podzim hodně vítám a jeho název je Vert Canard.
Ten druhý mint/tyrkys se jmenuje Joli Turquoise a zrovna ho mám nalakovaný. Nádherná lesklá barva! Jelikož to byl dárek, tak cenu neznám a ani jsem se po ní nepídila.

Laky Maybelline jsem kupovala v DM a všechny stály 39.90,-


A můj první Barry M a hned taková katastrofa. :D U Mademoiselle M jsem viděla jinou variantu tohoto laku z řady Sequin a když jsem viděla, že se dělá i v černém provedení, moje srdce zaplesalo a v hlavě zněla tři slova " Musíš ho mít ". No tak ho mám.. Na rovinu říkám, že to asi fakt jen pro lakový magory, co musí mít každou bláznovinu, co se vynalezne. Protože lak je tvořen velkým množstvím pidi perliček a středně velkých hexagonů, lakování probíhá tak špatně jak je to jde. Výsledek ( a že jsem hodně váhala, jestli ho sem dát ), můžete vidět na fotce. Ono totiž, když začnete lakovat od prostředku nehtu, tak se vám všechny ty perličky a glitry slejí do jednoho a těžko to pak rozpatlávat po celý ploše nehtu. Pak jsem přišla na to, že by se správně mělo začít spíš od krajů a s menším množstvím laku. Zatím jsem znovu nelakovala, ale snad už brzy na to seberu dostatek sil a odvahy. :) Takže nevím zda doporučit či ne.. je dost možný, že vás lak tak nasštve, že mu budete chtít dopřát vyhlídkový let z okna vašeho bytu.

Objednávala jsem opět na webu moješminky.cz a stojí 139,-Kč

A poslední dva kousky tvoří řasenka od Rimmel a kniha od Kinga. :)
Řasenku už mám ve fialovém provedení a tuhle modrou chtěla vyzkoušet moje mamča. :D Není tak pěkná jako ta fialová a myslím, že bychom se bez ní obě obešly.

No a kniha Tommyknockeři, po tý jsem toužila strašně dlouho, ale nebyla k sehnání. Teď vyšla znovu a už má čestné místo v mojí knihovně. :)

Řasenka vyšla v DM na 69.90,-
Kniha něco přes 300,-Kč v knihkupectví Elim v Písku.

A co vy jste si ponakupovaly naposledy ? Podělte se v komentářích, budu ráda. :)

Mějte pěkný večer. :-*

12 komentářů:

  1. Super nákupy :) Polka Dots od Maybelline jsem u nás neviděla :/ Ten mint od pana Rochera prostě jůůůů :DDD a černý od Barry M? Ještě, že mě na první pohled nelákaly určitě jsem ušetřila peníze a čas na odlakování :D zítra když bude svítit sluníčko, tak nahodím Fashion Addict :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Polka Dots jsem sehnala za 5 minut 12, protože už jsem je pak taky snad neviděla.. Jinak ten Rocher je fakt bomba! Má nádherný lesk a krásnou intenzivní barvu. Mám ho nafocený, tak snad tu brzy bude. :)
      Jinak už jsem koukala na předpovědi, protože mi ještě zbývá nafotit ty dva Ruby a slunce už bude spíš výjimečná záležitost. :D Tak ať máš zítra slunečný den, jsem zvědavá na ten CC. :)

      Vymazat
  2. Pod Vert Canard doporučuji podlak - hrozně barví :)
    V Praze? Na návštěvě? By mě hrozně zajímalo odkud jsi :D Jestli tě mám blízko nebo jako drtivou většinu hrozně daleko :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Písek - Jižní Čechy. :) Takovej střed, řekla bych. :) Jinak máš pravdu, barví celkem hodně. Zkusila jsem si ho na dva prsty a měla jsem celkem obarvenou kůžičku.

      Vymazat
    2. Spíš ty nehty po 3 dnech nošení vypadají jak krk kačera taky :D
      Aha, já myslela ještě někde blíž :D
      Jo a ty novinové nálepky jsem v našem Rossmannu nenašla :((

      Vymazat
    3. U nás jich bylo dost. Jen doufám, že mi už budou fungovat, protože dneska se jim moc nechtělo. :/

      Vymazat
  3. Na "novinove potisky" se vykaslete - proste nefunguji!! A nebo k tomu vyrobili spatny roztok a navod na pouziti ;-) Jestli to nektere z vas bude fungovat, tak si zaslouzi nobellovku ;-D Maceska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestraš mě. :/ Dnes jsem to právě zkoušela, jak jsem i psala v příspěvku, a nešlo mi to. :/ Zkusim na to ještě klasickou Alpu..

      Vymazat
  4. Jelikož nejsem moc laková, tak mě nejvíce zaujala Kingovka, budu se muset po ni mrknout, miluju Kinga:-) Jsem zvědavá, jak budou vypadat ty perličky, a potisky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. King je prostě nejlepší! :) Moje dvě závislosti jsou laky a knihy od Kinga, takže když jsem postřehla, že je tahle kniha v prodeji, hned jsem věděla, že ji musim mít, protože jsem po ní strašně toužila a ona se nedala sehnat.
      Na perličky jsem už taky dost zvědavá. :)

      Vymazat
  5. Teda to je nálož :) Jsem zvědavá na ten kaviár od Essence :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celkem jo, ale pět z těch věcí byl dárek. :) No to já jsem zvědavá taky, pořád přemýšlím, jak co s kaviárem udělám, tak doufám, že v týdnu přibude příspěvek s ním. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...