pátek 13. září 2013

Ruby Wing Sunflower



Zdravím všechny,

jsem moc ráda, že vám můžu taky konečně ukázat něco jinýho, než dokola jen Essence s GS. :D
Dnes se spolu mrkneme na totálního šampiona mýho srdce a tím je tenhle zlatý krasavec s názvem Sunflower. Dostala jsem ho ještě s pár dalšími od bráchy a švagrové k narozeninám a vybrali prostě skvěle.

Při prvním pohledu v lahvičce se mi zdálo, že půjde o efektový lak, ale on takhle pěkně kryje ve dvou vrstvách a je to jak zlato na nehtech. :) Nanášení super, moc mi vyhovuje ten delší a užší štěteček ( přitom ještě nedávno mi nejvíc vyhovovaly ty širší a dokulata štřižené.. ).

V místnosti je lak světlounce zlatý a venku, když na něj svítí slunce, ztmavne celkem hodně a to bleskově. Za mě je to úchvatná barvička, kterou budu používat asi dost často. Už ho vidím v kombinaci s nějakým fialovým lakem.

Odlakovávala jsem ho poměrně brzy, v podstatě jsem ho ve středu lakovala a včera šel dolů, takže ani se ani nestihl projevit..
Zapomněla bych dodat, že lak je parfemovaný a to moc příjemně a dost výrazně. Řekla bych, že jsou v laku po uschnutí cítit kytky nebo něco takovýho ( já na popis vůně moc nejsem, sotva popíšu barvu..:D ), druhý den ale vůně polevuje a k večeru jsem ji už skoro necítila.

A teď mám pro vás asi milion fotek. :))

Bez slunce

Bez slunce











Obsah lahvičky je 15 ml
Doba spotřeby 30 měsíců
Cena 219,-Kč na Moje šminky ( link )

Co na něj říkáte, taky vás okouzlil jako mě ? :)

Mějte pěkný pátek a víkend. :)

17 komentářů:

  1. och, keď vidím tie slnečné fotky, tak si viem predstaviť, aká to musí byť nádhera v skutčnosti :-) a to krytie k tomu, no wow

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to krytí mě hrozně mile překvapilo. :) Jééé a já úplně zapomněla dodat, že voní! :D Normálně po kytkách. :)) To musim připsat.

      Vymazat
  2. Bomba! Tyhle Ruby Wing mě vážně dostali, miluji je :) Hele taky ti ten lak voní? Mně Lily voněl 2 dny jako konvalinky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voněl a hodně. :) To jsem zapomněla napsat. Jak nějakej parfém nebo kytky, těžko říct, tohle nepoznám. Ale právě první den voněl fakt hodně a včera k večeru už to skoro nebylo cítit. Jinak to je prostě super, lak co voní. :D Jsem ho furt fetovala z prstů. :D

      Vymazat
    2. Já taky :D Přítel na mě koukal jak na blbečka :D

      Vymazat
  3. Jéé ten je krásný, já ještě Ruby Wing nemám, jenže jak bych něco objednala ze šminek, tak vím, že nezůstanu jen u jednoho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, to znám. :D Tak prosím teď nic neobjednávej :D a doufám, že máš svůj wishlist na blogu aktualizovaný... :)

      Vymazat
    2. Nemám, to by bylo na dlouho :D

      Vymazat
    3. Aha, super. :D Takže prostě teď ti tady zakazuji objednávat jakýkoli CC. :D

      Vymazat
  4. tie sú nádherné!
    také luxusné a elegantné!
    no krásne!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nadšená, úžasný lak. :) Děkuju Kejmy. :)

      Vymazat
  5. Piękne paznokcie . Lakier Polka Dots naprawde kupię.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...