neděle 8. září 2013

Liebster Award


Zdravím holky. :)

Teď se tenhle jakoby tag objevuje velmi často a i já jsem byla nominována na blogu Ultimate chic by Radu a Maru. Jde v podstatě o cenu, která se uděluje začínajícím blogům, co mají méně než 200 čtenářů. Navíc to není nuda dokola se opakujících otázek, protože ty se mění s každou další blogerkou, která si vymyslí 10 otázek pro dalších 5 blogerek, které chce nominovat.

Pravidla jsou jednoduchá :
1. Řekněte o sobě 10 věcí.
2. Odpovězte na 10 otázek blogerky, která vás nominovala.
3. Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat.
4.Nominujte 5 blogerek, které mají méně než 200 čtenářů.
5. Informujte blogerky o tom, že jste je nominovali.

10 věcí o mně. :)

1. Krom závislosti na lacích, je mou velkou vášní čtení knih od Stephena Kinga, o čemž jste se jistě přesvědčily v knižním tagu. :)

2. Miluju rock a metalovou hudbu, ač by to do mě asi moc lidí neřeklo.

3. Samozřejmě miluju taky svýho parťáka hafana Odina, který v létě oslavil 9. narozeniny. :)

4. V prosinci s přítelem oslavíme 5. výročí.

5. Jestli jsem tady ještě nezmiňovala věk, tak to prásknu teď. Už čtyři hodiny je mi 24. :)

6. Mám 168 laků ( započítány nadlaky a podlaky ).

7. Nemám řidičák a necítím se na to, ale moje vysněný auto je Alfa Romeo Gulietta.

8. Už skoro dva měsíce jsem pyšná teta. :)

9. Miluju bouřky a tu atmosféru těsně předtím, než vypukne.

10. Jsem spíš na slaný než sladký, ale často se v noci budím s neodolatelnou chutí na sladký a když nic není, nepohrdnu ani lžičkou cukru. :D


A 10 otázek, které mi byly položeny :

1. Jaká je tvá kosmetická nezbytnost, bez které nedokážeš žít :  Asi by to měly být laky, ale není to tak. Nedovedu si představit, že bych měla chodit nenamalovaná, nelíbim se tak sama sobě. Takže alespoň ten pudr a řasenka.

2. Jaké je tvé vysněné místo, kam se chceš podívat :  Amerika, kdekoli v Maine, 50.-60. léta. :D

3. Kočka nebo pes ? : Pes. Nedovedu si život bez psího kámoše představit.

4. Co byl poslední nový kousek do tvého šatníku ? : Hmmmm..Asi krajkový peplum top.

5. Nejhorší sen, který se ti zdál. : Nejhorší jsou ty, kdy se mně nebo někomu blízkýmu něco děje a já ze sebe nemůžu dostat ani hlásku, jenom šepot, který nikdo neslyší. Brrrr..

6. Lodičky nebo baleríny ? :  Jelikož se na všem, co má i ten nejmenší podpatek dokážu zmrzačit, tak baleríny..bohužel, protože boty na podpatku se mi líbí nejvíc.

7. Momentálně rozečtená popř. dočtená knížka : Překvapí někoho, když řeknu, že zrovna čtu Černý dům od Kinga ? A překvapí někoho, že předtím to byla Rose Madder od Kinga ? Asi ne, že. :))

8. Nejoblíbenější film nebo seriál : Simpsonovi, Červený trpaslík, Přátelé a Sex ve městě. Nejoblíbenější film asi nemám, ale dostal mě film Melancholia.

9. Jaký je/byl tvůj nejvíce a nejméně oblíbený předmět ve škole : Nejméně matika, nejvíce asi dějepis.

10. Jakou sportovní aktivitu pravidelně provozuješ ? : Jsem lempl, takže žádnou. :P

Otázky pro nově nominované blogerky :

1. První vzpomínka, kterou si vybavíš z dětství ?
2. Kniha nebo film ?
3. Výrazné oči nebo rty ?
4. Tvůj první domácí mazlíček ?
5. Nosíš přes zimu raději kabát nebo bundu ?
6. Co nejhezčího se ti v poslední době přihodilo ?
7. Co jsi dělala před třemi hodinami ?
8. Řekni vtip :)
9. Oblíbená hláška ze seriálu/filmu/knihy ?
10. Oblíbený spisovatel ?

A nominuji :

U dvou Verunek
Recenze kosmetiky
Dalila in summer rain
Cosmeticsandthings

Mějte se pěkně a snad je i na místě popřát vám krásnou dobrou noc. :)









13 komentářů:

  1. keď som ho robila ja, tak tie pravidlá boli iné.ten rock by som na teba vážne netipovala, cez písmenká vyzeráš tak nežne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš, Hanka mi to pripomenula. na toto som zabudla napísať komentár :-D s tou búrkou to mám ako Hanka, zobudí ma každý zvuk a keď ešte je náhodou búrka a fúka vietor, tak som schopná pozerať do stropu, lebo nemôžem spať :-/ a dodatočne všetko najlepšie k narodeninám :-) :-*

      Vymazat
    2. To mám naštěstí zase opačně, mě nevzbudí téměř nic, ale zase mám čas od času problém s usínáním, kdy se můžu převalovat i dvě hodiny a spánek nikde. No ale něžná víceméně jsem. :D A děkuju za přání. :-* :)

      Vymazat
  2. Pěkné pocteni na ten rock bych tě tipla, ja ho taky poslouchám :)
    No vidíš s tou bouřkou jsem to mohla taky na sebe prasknout. Ale mám to s ní obracene. Sice strach z ní trochu opadl, bojím se ji ale přesto me fascinuje přes tu sílu nebo když z ni vznikne tornado. A nejhorší je to v noci, protože nemuzu spat, mě vzbudí skoro každý zvuk no a bouřka a muj spánek to nejde dohromady :D Jo a ještě jednou vše nejlepší k narozeninam ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám teda vážně štěstí, že mě jen tak něco neprobudí. :) Mám pocit, že vedle mě by se mohlo vařit, povídat, uklízet..a já to stejně zaspím. :D Ještě jsem tam chtěla napsat, že bych mohla hodiny civět na měsíc, ale v tu pokročilejší hodinu jsem na to nějak zapomněla. :)) Děkuju Hani ještě jednou za přání. :) :-*

      Vymazat
  3. Ty jsi to ale chytře vymyslela! Verunky jsou 2, takže jich máš 5 :)
    Ta lžička cukru mě hrozně pobavila :D :D
    Hele, já ten řidičák taky nemám, protože já nedokážu ovládat ani jízdní kolo, natož velký auto :D Mně i Smart přijde velikej :D
    Trpaslíka mám taky ráda :) A Melancholia je tak divný film, že jsem o něm přemýšlela ještě 2 noci a 3 dny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikol, s tou Melancholií jsi to přesně vystihla! Měla jsem to úplně stejně, než jsem ze sebe ten film setřásla, taky to chvíli trvalo. :D
      No a asi bych měla říct, že jasně, přesně tak jsem to s Verunkami myslela...:D Ale já jsem nejdřív vůbec nevěděla o čem mluvíš, protože jsem šla spát s pocitem, že jsem nominovala pět blogů. :D Holt 10 dní v práci a ještě dvanáctek se na mně podepsalo. :D
      No a jsem ráda, že nejsem jediná, kdo ten řidičák ještě nemá. :))

      Vymazat
  4. Dodatečně vše nejlepší k narozeninám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem veľmi pekne za označenie, hneď sa do toho pustím:)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za nominaci, pouštím se do toho teprv teď, snad to neva. odpověď na otázku č.10 bych měla stejnou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec ne, těším se na tvoje odpovědi. :) Jo jinak jsem ráda, že ohledně toho cvičení v tom nejsem sama. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...