pondělí 25. listopadu 2013

Zlato černá matná kombinace


Ahojky. :)

Dnes jdu s něčím děsně originálním, co jste ještě určitě neviděly. :))
No jo, já vím, výtvor tohohle stylu je k vidění snad na každym rohu, ale měla jsem chuť na zlato černou kombinaci a co si budeme povídat, já toho zlatýho Ruby Wing prostě miluju. ♥ Takže jsem ho chtěla nalakovat a tahle varianta se přímo nabízela.



Poslední dobou přicházím matným nehtům hodně na chuť a navíc se to k tomu podzimu/zimě tak pěkně hodí.
Jak už jsem zmínila, zlatý lak je Ruby Wing - Sunflower, který jste u mě už viděly tady v samostatném příspěvku, anebo ještě tady v proužkatém nail artu. :)


Ostatní nehty jsem nalakovala černým lakem Essence - 144 Back to black. Podle mě nejlepší černý lak, jaký jsem kdy měla, akorát už ho mám delší dobu a tak zhoustl a začal mi lumpík dělat bublinky, který se ztratily, když jsem na závěr nehty přetřela zmatňujícím top coatem od Miss Sporty. 
Konce nehtů jsem přetřela zlatým Ruby Wing a možná jsem si na to měla vzít spíš houbičku, protože moje představa byla, že ty přechody budou jemnější..no, nepovedlo se.


Přeju příjemný večer strávený nejlépe v teplíčku v posteli. :))

16 komentářů:

  1. To je moc pěkný Romčo, jsem zvědavá jestli nám pak ukážeš tu variantu s houbičkou pokud budeš tenhle nail art dělat znova. Já vůbec nemám matný top coat, zkusím se v sobotu podívat až budu na výletě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Hani. :) Možná to ještě zkusím, uvidíme, asi by to vypadalo líp.. určitě se po "matňáku" koukni, já ho teď používám strašně často a ráda. :)

      Vymazat
  2. nooo, parádne, milujem čierno zlatú kombináciu, veľmi si ulahodila mojim očkám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se tak líbí :) Děkuju moooc :)

      Vymazat
  3. tak tahle kombinace je naprosto parádní! moc se mi to líbí! a abych pravdu řekla, tak jsem podobnou kombinaci ještě nikde neviděla... ta zlatá tomu i přes černou dodává vánoční nádech :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak že bych nakonec přeci jen trochu originální byla ? :)) Trochu slavnostně to působí, to je fakt. A moc děkuju. :)

      Vymazat
  4. Moc krásná kombinace :-) fakt se mi to moc líbí :))

    OdpovědětVymazat
  5. toto sa ti naozaj vydarilo :) krásna elegantná kombinácia :) skúsim aj ja :D :) fakt krásne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nečekala jsem, že se to bude až tak líbit a o to větší radost z toho mám. :) Děkuju Verčo. :)

      Vymazat
  6. Ta kombinace černé a zlaté je moc pěkná, taky jí mám na svém sáhodlouhém to do seznamu :) V kombinaci s matnou je to zajímavé, ale já bych šla asi spíš do lesklé klasiky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) No jo, docela na tom matu teď ujíždím. :)))

      Vymazat
  7. taka by ma ani nenapadla! Dakujem za tip!

    Pozyvam na NAJ giveaway o GUCCI RUSH 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...