pondělí 18. listopadu 2013

Max Factor Max Effect Mini Nail Polish - 14 Dazzling Blue & Vyhlášení vítězky narozeninového dárečku !! :)


Zdravíčko dámy. :)

Dnes je slíbené vyhlášení vítězky z narozenin blogu, naleznete dole ( už rolujete ?? :-)))

A zároveň vám ukážu druhý láček od Max Factor.
To jsou tak krásný kousky, že jsem se tehdy rozhodla koupit další dva, který jsem dala do soutěže.
Vítězka si tak může hned prohlédnout, z čeho se brzy bude moct sama těšit. :)

No a k laku..
Do maličkých lahviček Max Factor se začínám zamilovávat a tak dnes přináším další kousek s názvem Dazzling Blue. Tohle jsou fakt takový maličký poklady, co vypadají v lahvičce tak kouzelně, měnivě a až étericky. :)

Dazzling Blue je krásná, jemná modrá, která chvíli nezůstane stejná a tak přechází až do zelenkavé barvy. Kdyby Ariel byla skutečná, tak věřím, že by její šupiny měly přesně tuhle barvu. :))
Oproti Fantasy Fire je víc krycí, stačí vám "jen" tři vrstvy, které ale poměrně rychle uschnou. 
Po zaschnutí je lak spíš polomatný, takže určitě doporučuju přetřít ho top coatem. 
Lakoval se skvěle, nedělá žádný neplechy a pěkně si klouže po nehtech.







A tady jste všechny. :)


A vítězkou se stává....



Gratuluji Hance ! Hned jdu psát mejlík. :)

Řeknu vám, byla jsem sama děsně zvědavá a brala to pomalu jak obřad, to losování. :D

Mějte se krásně a já se těšim až budu pořádat zase někdy příště další soutěž. :)

13 komentářů:

  1. Blahozelam Hanke! A tebe Romanka blahozelam k dnesnym meninam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je já prvně vyhrala :) to mam radost. Taky Ti udělám radost Romčo az pojedu do Němec a přeji dnes vše nejlepší k svátku <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prvně ? Tak to mám radost, že u mě. :)) Zítra odesílám, takže do konce týdne bys měla mít vše u sebe. Za přání moc děkuju. :-* Jen si prosímtě nedělej moc velkou škodu, až budeš výletovat ! :)

      Vymazat
  3. asi mi zase hodilo komentár do spamu :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve spamu nic nemám, asi se zase neodeslalo. Nějak to teď blbne..:/

      Vymazat
    2. myslím spam blogový, blogger → blog → komentáre → spam. už ani neviem, čo som to napísala, obdivovala lak, blahoželala Hanke a tebe blahoželala k meninám :-)

      Vymazat
    3. Však jo, nic tam není. :))
      Určitě to byl zrovna jeden z těch delších komentářů, že..to by mě asi trefilo, nesnášim, když se to stane a já se rozepíšu akorát. :))
      Ale samozřejmě děkuju za přání a i jsem ráda, jestli se lak líbí. :)

      Vymazat
  4. Všechno nejlepší Romčo .)) Hodně štěstí, zdraví, lásky a laků :))
    Jinak lak je vážně hezky pigmentovaný, koukám jak nevěřící Tomáš :))
    A Hance moc gratulji, je to super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niky, děkuju děkuju. :)) Lak je super, taky jsem nečekala tak skvělou pigmentaci. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...