úterý 5. listopadu 2013

L'oréal Paris - 401 Rouge Pin Up & kreslení s Essence nail art tattoo pen :)



Ahoj holky,

dostala jsem krásný červený lak L'oréal Rouge Pin Up a jsem z něj nadšená. Hodně výrazná červená, s překrásným leskem ( top coat jsem si stejně použila ). A hrozně špatně se fotí. Ve skutečnosti je ještě výraznější a o maličko tmavší, ale jen nepatrně. Krytí ve dvou vrstvách, bez nějakých neplech.






Já hlava děravá jsem vám zapomněla v nákupech vyfotit tohle pero, který jsem si koupila.
Je to docela fajn pomůcka, hrozně jsem ta pera chtěla zkusit, ale je teda hodně nespolehlivý.
Nebyl záměr, aby malíček byl prázdný.. to jen pero si zřejmě řeklo dost a nevydalo už ani kapku.
Pero protřepete, trochu zmáčknete tubu a kreslí vám. Kreslí se s ním dobře, je to jak kdybyste si vzali lihovku. :) Ovšem to, že vám najednou přestane kreslit, to je jako hodně na nic. Riziko, že si nedoděláte nail art je dost vysoký. Malůvky je nutný přelakovat top coatem, protože se vám ve vodě smažou. Obávala jsem se, že se rozmažou, ale nestalo se.

Tady jsou na ukázku fotky, určitě se pokusím ještě o něco inteligentnějšího..:))





Pero stálo u Rossmanna cca 50,-Kč a lak L'oréal asi obvyklých 99,-Kč

Jinak by mě zajímalo, jestli jste pero zkoušely a zda se vám s ním děje totéž. :)
Mějte hezký den. 

8 komentářů:

  1. Krásná červená barva :) tetovací peru nemám ale docela bych se s ním bála kreslit hlavně pak levou rukou, to by byly nesmysly :D levou rukou nejsem schopna cokoliv nakreslit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ou, nad tím jsem nepřemýšlela. :D Ale snad to bude v pohodě. :))

      Vymazat
  2. jééjda, ja som to prebehla pred odchodom na bus, už som nekomentovala, že keď sa vrátim, ešteže si to dala na FB :-D tá červená sa mi páči a nail art je roztomilý, ja som o týchto perách nejako neuvažovala, už som mala kedysi od nich strieborné a na francúzsku a nechcelo to fungovať, ale vidím, že to fajn ide :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si nejdřív chtěla zkusit levnější variantu, kdybych někdy do budoucna chtěla objednat něco dražšího, jestli to vůbec má smysl a dost mě pero překvapilo. Jen mě štve to, jak si najednou přestane kreslit a začne třeba až na druhý den. :D Jinak děkuju, děkuju. :) Já už si myslela, že sdílím ve špatnou dobu a že to snad nikdo neviděl. :D

      Vymazat
  3. velmi pekne!

    Inak pozyvam na giveaway o Gucci Rush 75ml, tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  4. uuuaaa ta červená je nádherná :) poslední dobou ujíždím na červených odstínech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně se mi trochu nastřádalo těch červených laků a souhlasím, tohle je krásný odstín. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...