čtvrtek 23. ledna 2014

NYC Rock Muse Smoky Top Coat - 006 Green Day



* 10.5.2014 přidány nové fotky 

Dobrý večer. :)
Tenhle pracovní týden mi dává docela zabrat, navíc dnešek byl pěkně na nic.. Ale jsem ráda, že jsem tu konečně s příspěvkem a po delší době si ukážeme lak od NYC.
 Mě prostě tahle značka zase nijak zvlášť neoslovila, respektive nabídka jejich laků. Vždy se v drogerii na chvilku zastavím u jejich stojanu a vždycky si řeknu, že ty odstíny prostě nejsou nijak zajímavý a jdu dál. Jenomže po debatě s Niky v článku sbírka laků, mě upozornila na tuhle kolekci Rock Muse a při další návštěvě Rossmanna jsem si jeden láček odnášela.
Základní tekutina má takový nádech do, řekla bych, šedo-černo-zelené barvy, což zní dost hrozně :D
V laku plavou zelené glitry a menší třpytky ve zlaté a zelené barvě. Lak se dá využít, jak už z jeho názvu plyne, jako efektový top coat, ale i samostatně kryje ve třech vrstvách. Mě zajímalo, jak bude vypadat samotný, na černém podkladu a na zeleném laku. Takže na ukazováku a prostředníku můžete vidět, jak vypadá sám ve třech vrstvách. Na prsteníku je s černým základem v jedný vrstvě a na malíčku se zeleným, ve dvou vrstvách, což je Ruby Wing Cut Grass, kdyby to někoho zajímalo.
Lak se nanášel v pohodě, glitry "dávkoval" tak akorát :) No a o rychlý zaschnutí laku se postaral Turbo Dry taktéž od NYC.









Jak se vám tenhle kousek líbí ? :) U Rossmanna jsem viděla ještě černou variantu a vyšel mě na 49.90,-
Mějte fajn večer. :)

14 komentářů:

  1. Už jsem posílala jeden koment a nevím kam zmizel, jestli mi zase neblbne připojení :(

    Psala jsem, že nevím jestli se mi líbí, ale že mám zlatý a ten úspěšně čeká na nalakování :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevim kam se zatoulal, nikde není. :/ Na ten zlatý jsem hrozně zvědavá, ten bude určitě vypadat skvěle. :)

      Vymazat
  2. na tom zelenom je úžasný, ale na tom čiernom je to pecka! a ako krásne sú rozmiestnené glitre, super, že sa takto nanáša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tom černym mu to sluší. :) Ale dost se mi líbil i sám o sobě v těch třech vrstvách. :)

      Vymazat
  3. je, ten je super! taková neobvyklá barva, ale líbí se mi moc:) a po pravdě ani nevidím rozdíl mezi nehty s podkladem a bez :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při prvním pohledu na fotky jsem si taky říkala, že to není zrovna velkej rozdíl. :)) Ale přece jen u toho prsteníku je to tmavší. :)

      Vymazat
  4. NYC mě právě taky nikdy nezaujaly, ale tenhle vypadá vážně dobře!

    OdpovědětVymazat
  5. Ja ho mám tiež, dostala som ho ku riasenke zdarma :-) A presne tak ako všetci píšu, na tom čiernom laku super vynikne, lebo sám o sebe má taký šedivý podklad... Musím ho aj ja čo najskôr vyskúšať!
    Inak od NYC mám tiež len tri kúsky, ale napr. červený Chelsea Cherry mám moc rada a často ho lakujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tom černym vyzní ta krásná zelená líp. :) Chelsea Cherry je fajn, ještě mám moc ráda Lavender Cupcake a Mint Macaroon :) A nově i Raindrop. :D

      Vymazat
  6. Na tom černém vypadá moc pěkně, hezky vyniknou ty zelené glitry, než když je to utopené ve více vrstvách :) Já jsem nad ním taky uvažovala, ale nakonec jsem si vzala ten zlatý :) A ten jsem zkoušela zatím jen na ségry nehty. Já ho chtěla zkusit na bílý, ale jaksi jsem se k tomu ještě nedostala :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže když je to zase utopený v tý tekutině, tak zas jakoby víc vynikne ten jejich smoky efekt. :D Nicméně i mně se víc líbí na černym základě, protože ta zelená na tom tak až svítí. :)) No na ten zlatý jsem fakt už hodně zvědavá, tak šup šup, zkoušet Hani. :))

      Vymazat
  7. Pěkné, už si ho musím konečně taky pořídit :D :D Přes černou nejvíc vyniknou třpytky, se zelenou je to takový brčálek^^ a samotný - to souhlasím s tebou z předchozího komentáře :D - dělá dobré jméno tomu smoky efektu. Líbí se mi ve všech variantách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, brčálek, to je naprosto přesný. :)) Ale musí se mu nechat, že v každý podobě má něco do sebe. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...