neděle 5. ledna 2014

P2 Sand Style Polish - 020 Lovesome


Ahoj :)

Mám tu další kousek P2 a tentokrát jde o pískáč, který jsem taktéž dostala od Haničky :) Lovesome je krásný lak se zlatými částečkami a základní červeno růžovou barvou. Co mě opět neskutečně rozčílilo je, že se mi zase špatně fotil. :/ Jinak jsem z láčku nadšená samozřejmě, protože je to tak krásný a až slavnostní kousek a navíc s dobrou pigmentací. Dobře se lakoval a kryl ve dvou vrstvách. I výdrž je podle mě velice dobrá. Nosila jsem ho čtyři dny a dle poznámek, co jsem si zapsala, se mi začal lehce ztrácet z konečků nehtů až po takových třech dnech a to to bylo vidět až při bližším pohledu. Za mě teda rozhodně spokojenost a mám velkou radost, že se u mě tenhle kousek zabydlel.









Závěrem vás ráda nasměruji na čumendu k Mademoiselle M, protože se jí fotky povedly mnohem lépe, jsou takový živější a pěknější, než ty moje.

Tak se mějte krásně ! :)

20 komentářů:

  1. Miluji P2 a tenhle lak opet utvrdil muj nazor o jejich oblibenosti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P2 jsem zatím měla možnost vyzkoušet dva a zatím fakt jen spokojenost. Kdyby tak byly dostupnější.. :)

      Vymazat
  2. Krása a myslím, že je vyfocený moc dobře. A já mám radost, že máš radost z tohoto fešáka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tento jsem měla nalakovaný od Vánoce až do včera a vůbec se mi ta krásná barvička nechtěla odlakovávat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se vůbec nedivim. :) Laky hrozně rychle střídám, ale tenhle jsem si ty čtyři dny užívala. :))

      Vymazat
  4. Och, mockrát děkuji za odkaz :)) Ale jsme si jsitá, že kdyby tě potkalo sluníčko jako mě, tak fotky budou dokonale odpovídat ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kdo ví.. foťák moc poslední dobou nechce spolupracovat ani za sluníčka, když náhodou vyleze.. A nemáš za co, měla jsi ho krásně nafocený. :)

      Vymazat
  5. to už je vyložená provokace s těmi nádhernými laky od P2. jeden je krásnější než druhý! moc ti sluší. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě je na čas zase neuvidíš, bohužel. :D A děkuju moc. :)

      Vymazat
    2. Přesně, všude samé krásné p2, které tu ovšem nejsou k sehnání... :D Fakt ti sluší! :)

      Vymazat
    3. Jo, bylo by to fajn, mít je tady v prodeji. :) Děkuju. :)

      Vymazat
  6. Opravdu nádherný, taková škoda, že u nás nejsou k dostání :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že, hned bych z českých DM vystrnadila např. takovou S-he nebo Miss Sporty a dala místo nich P2 :)

      Vymazat
  7. No krásný, jdu si někam uslintnout!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Tak příště pro jistotu ubrousky k sobě. :)) Jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...