středa 15. ledna 2014

Yves Rocher Sexy Pulp ultra-volume mascara


Ahojky,
dlouho jsem tu nebyla s žádným příspěvkem, za což vděčím skoro čtyřdennímu výpadku internetu, ale dnes tu konečně jsem a protože teď nemám nachystaný žádný nehty, ráda bych vám něco řekla k mojí nový řasence, kterou jsem si dost oblíbila. :)

Tahle řasenka má skvěle řešený kartáček, který se ke středu zužuje a zachytí každou řasu. Tvoří ho menší štětinky, které se postarají o to, aby každá řasa byla obalená už od kořínků. Mně se už dlouho takhle dobře nepracovalo s řasenkou, totálně ji miluju. :)) Spodní řasy se mi s ní teda moc dobře nemalují, na ty si beru jinou řasenku. Jinak objem podle mě dodá opravdu bohatě ve dvou vrstvách a řasy tak zůstanou celý den. U některých řasenek se mi stávalo, že těsně po nalíčení bylo všechno fajn, ale třeba za hodinku mi řasy "klesly" a bylo po efektu.. Navíc některý řasenky mi vyhovují až když jsou trošku starší, líp se s nimi pracuje, nejsou tak jakoby mokrý, ale tahle ne. Konzistencí je na takovém středě, takže už od začátku byla výborná. Co se mi teda nelíbí, že po pár hodinách se trochu obtiskává na horní víčko, ale tohle mi zatím dělaly skoro všechny řasenky možná až na jednu.. Je zvláštní, že mamce, která ji taky používá, se obtiskává pouze na spodní víčka a to mně zase ne, když ji výjimečně na ty spodní řasy dám. A nakonec se mi zdá, že při odličování nejde dost dobře dolů, jako třeba ostatní řasenky. Jako kdyby se furt rozmazávala a nechtěla potvora úplně slézt. :)) Jinak podle stránek YR se dá zakoupit ještě hnědý a modrý odstín.






Pro mě je to asi jedna z nejlepších řasenek, co jsem kdy měla a mám radost, že jsem ji pod stromečkem našla. Máte ji doma ? Jste s ní taky tak spokojené ? :)
Mějte fajn středu. :)

15 komentářů:

  1. tuto řasenku mám a jsem s ní velice spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný kukadla :) dělá fajn řasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. tiež som bola s touto riasenkou veľmi spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá na tobě suprově :) Nikdy jsem ji nezkoušela, mám pár svých oblíbenců, které si kupuju pořád dokola, pokud se ještě vyrábějí :D a jiné řasenky většinou dostávám jako dárek :D sem tam zkusím něco nového, ale musím říct, že od spousty značek jsem ještě nikdy žádnou řasenku nezkusila... Jo a nemůžu nepoznamenat, že máš naprosto úžasné obočí! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se moje obočí nikdy nelíbilo, takže mě moc potěšila tvoje pochvala ! :) Je pravda, že teď je lepší, co jsem ho trošku víc vyškubala. :D Řasenky střídám docela ráda, ale zase na druhou stranu se mi za ně nechce moc utrácet, takže kupuju spíš taky ty, co se mi osvědčily a sem tam zaexperimentuju :) K týhle řasence bych se taky nedostala, kdyby to nebyl dárek. Jinak z těch drogérkových značek jsem vyzkoušela asi od každé nějakou, ale asi spíš, když byly třeba nějaký akce a tak. Možná teda od Max Factor jsem nikdy žádnou neměla. :)

      Vymazat
    2. Ale prosím tě! Máš moc pěkný tvar i délku obočí ;)) No já taky za řasenky moc utrácet nechci, ty dražší co mám jsou vždycky většinou dárky z Vánoc nebo narozenin :D Z drogerie jsem měla od Max Factor, Essence a Maybelline... Moje nej jsou Maybellinky, ty mi vyhovují nesmírně :) a v akcích za 129 vždycky koupím do zásoby :D Nebo taky ty super akce 2 řasenky za 199... Super kauf :D :D MF jsou taky výborné, ale cena už je vyšší, takže ty většinou dostávám jako dárky :D To samé třeba od Bourjois, taky mají skvělé kousky :) Od Essence jsem zbožňovala celkem 3 řasenky a všechny tři postupně zrušili :D :D Takže pech :D hlavně s ohledem na ty směšné ceny! Ale ta poslední, co mi zrušili před půl rokem, se asi vrací, má akorát jinou barvu obalu, ale stejný název a z těch preview obrázků vypadá, že i stejný kartáček, tak doufám, že to bude bingo! :D :D Protože za 59 korun (nebo tak nějak) mi ještě žádná řasenka neudělala tak super služby :D Žádnou řasenku jsem naproti tomu neměla od Astoru, L'orealu, Dermacolu, GS, NYC, Miss Sporty ani Catrice třeba... a už nevím, co je ještě v drogeriích za značky :D Jo vlastně Rimmel ještě - to je více méně původce klasické řasenky a taky jsem od nich v životě žádnou nezkusila... o_O :D L'oreal mě docela láká, ale zas ty ceny... =/

      Vymazat
    3. Jo, přesně tak, to dražší jsou většinou dárky. :D Od Essence jsem taky měla jednu děsně oblíbenou. Asi si nevzpomenu na název, měla šedý obal a růžový nápisy. Byla skvělá, jen jsem ji pak přestala kupovat, protože taky nějak extrémně rychle vysychala. :) Jo vidíš, od NYC jsem nikdy žádnou nezkusila.. ani nevim proč, vždyť nejsou drahý. S Miss Sporty nemám dobrý zkušenosti. Nikdy mi řasy nijak neprodloužily, vypadalo to skoro stejně, jak bez nalíčení, jen bylo vidět, že mám tmavší řasy, takže s těmi nekamarádím. :)) Když mluvíš o tom Rimmelu, tak tam mi děsně vyhovovala ta nejstarší, s tím zahnutým kartáčkem. Od GS jsem měla jednu a teď zas nevim ten název. :D Tak, teď jsem si pro ni došla a je to Diamante. Ta zas nijak ohromně řasy neprodloužila, ale pořád to bylo ještě v normě ( pro mě :D ), ale hrozně se mi líbilo, že ona ty řasy tak krásně precizně nalíčila, každou zvlášť a výsledek byl strašně pěknej. Takový decentnější, ale krásný. :) Teď už ji používám akorát na spodní řasy, protože má užší kartáček a na celý řasy už není dobrá, jak ji mám dýl. Mně třeba dřív hrozně vyhovovaly ty starší Collosal řasenky, ale pak přišla doba, kdy si nejsem schopná s tak velkým kartáčkem namalovat řasy. :/ Jednou jsem chtěla zkusit Scandal Eyes od Rimmel a pěkně jsem z ní byla nešťastná, protože to není už kartáček, ale obrovskej kartáč. :D A mou moooc oblíbenou, ale pouze jednou kupovanou, je Maybelline Great Lash. Ten maličký kartáček dokáže fakt divy. :) U Rossmanna jsem jednou v tom jejich výprodejovym koši našla asi za 60,-kč L'oréal barevnou řasenku Volume Million Lashes, zelenou. :) Tak jsem ji jen z legrace vzala. Barva vidět nebyla vůbec, ale posloužila moc dobře jako běžná klasická řasenka. :) V šuplíku se mi těch řasenek válí hrozná spousta a tak polovina, ne-li více, je jich už nepoužitelná.. taky je ti líto vyhazovat kosmetiku, kterou už dýl nepoužíváš, protože si říkáš, že pak tu věc budeš potřebovat, anebo najdeš někde nějakej článek, jak "oživovat" něco, co už třeba úplně nefunguje ? :D Měla bych je protřídit..už ani nevim, co tam všechno je. :D A ještě poslední věc.. :)) Od L'oréal jsem kdysi hrozně chtěla zkusit tu 4D Architekt a vzala jsem si ji, protože jsem na ni měla slevu do DM, ale teda žádnej zázrak se nekonal.. takže mě už ani moc tyhle dražší řasenky nelákaj.. spíš by mě zajímalo, jak by mi třeba vyhovovaly korektory např. od Max Factor, anebo L'oréal..ale to už jsme zas jinde. :D

      Vymazat
    4. Předem se omlouvám za délku, musela jsem to rozdělit :D
      Ta moje Essence oblíbená má taky šedý obal a trochu růžové v nápise taky je :D Je to tahle curl z Get big lashes řady - http://irecommend.ru/sites/default/files/product-images/51223/get_big_lashes_mac_volume_curl.jpg
      Vyhovovala mi maximálně, velké kartáčky mi nevadí, krásně mi natočila i prodloužila řasy (i když prodlužující není :D) a co se výdrže týče, tak mi všechny řasenky vydrží tak stejně řekla bych... Vždycky zapomenu, jak dlouho je mám, ale zrovna u té šedé jsem si jednu kupovala v létě do zásoby, když ji rušili, používala jsem ji tak od konce prázdnin a teď mi začla už žmolkovatět a nedělá pěkné řasy, takže ji už nepoužívám, ale schovala jsem si ji, abych ji mohla porovnat s tou novou, která prostě podle obrázků vypadá naprosto totožně, akorát s jinak barevným obalem - http://beautifulwithbrains.com/wp-content/uploads/2014/02/essence-new-in-town-spring-collection-2014-05.jpg NO NE? :D Takže schovávám, abych si byla jistá, že jsou stejné, zatím jsem ale na tu novou verzi u nás nenarazila...
      Nad Diamante od GS jsem chvíli uvažovala, protože myslím, že na ni byly samé super recenze, ale jelikož mám v zásobě ještě dost Maybellinek, tak jsem nekupovala. Jak ji tak popisuješ, tak to vypadá, že by byla ideální na kombinaci s nějakou zvýrazňující! :)) A právě na těch Maybelline řasenkách je úplně bombovní, že se dají koupit zabalené, takže má člověk jistotu, že je nikdo neotevřel, pak je skladuju i kolik měsíců doma před použitím (když kupuju v akcích třeba dvě za cenu jedné a tak, to se nakupí :D) a jsou úplně novoučké! :D Jinak s těmi kartáčky - mě vyhovují jak velké, tak i menší úzké (třeba Wonderlash od Oriflame, tu jsem používala několik let a super...), ale jediná od Maybelline, kterou jsem vyzkoušela a totálně mi nesedla, byla právě Great Lash, protože ten kartáček je co se délky týče poloviční, takže nepročísne celé oko najednou, ale hlavně má od sebe ty štětinky docela daleko a to mi nesmírně slepuje řasy :D Takže to nešlo... Zkoušela jsem i tu novou verzi se srdíčkovým aplikátorem, ale pořád se mi s ní kvůli té malé velikosti špatně pracovalo.
      Tak celkově mám problémy vyhazovat kosmetiku :D :D Ale většinou co půl roku provádím generální úklid :D :D Projdu věci, co fakt vůbec nepoužívám, něco vyhodím, něco podaruju mamce, ségře, kámoškám (v rámci zachování hygieny samozřejmě :D). Ale jsou to nervy, všechno pokaždé 10x obracím v rukách, ještě se s tím musím nějak rozloučit :D a pak až to konečně pošlu dál :D

      Vymazat
    5. Ale právě s řasenkama je to trošičku jinak, protože díky tomu, že jich mám plno nových v zásobě, tak se snažím spotřebovávat a vyhazovat, ať můžu vzít novou :D To mám spíš problém se udržet, abych měla otevřené 2, max 3 řasenky. Teď se akorát nemůžu rozloučit s Rocket Volum' :D už to není, co to bývalo, ale když mám víc času si s ní pořádně pohrát, tak jsou z toho ještě pěkné řasy... (bože, teď si připadám jako naprostý cvok :D :D ale je to tak... :D). Předtím, než jsem měla "řasenkové zásoby" :D tak jsem se dokonce pokoušela jak říkáš "oživit" :D řasenku na konci života tím, že jsem ji ponořila do horké vody - četla jsem, že tím se uvolní zaschlá barva po stěnách a řasenka bude jako nová.... no asi jsem to dělala špatně, protože ta barva se sice uvolnila, ale byla taková strašně mazlavá a řasy jsem měla celé dolepené :D takže to byl můj začátek a konec s oživováním řasenek :D teď už vyhodím a beru novou :D No akorát.... Jediné řasenky, co mi použité leží v šuplíku, jsou dvě voděodolné... Já totiž voděodolné už nějakou dobu vůbec nepoužívám, protože řasenku odličuju vodou :D Normálně odličovačem mi to totiž vůbec nejde, trvá mi to půl dne, vytrhám si půlku už tak řídkých řas a stejně mám pořád všude černo... Voděodolné nejdou sundat vodou samozřejmě vůbec, no a odličovačem u toho strávím rovnou ten den celý :D a to mám dvoufázový odličovač, speciál na voděodolné záležitosti, s olejíčkem, mastný jak blázen... A na houby... Jenomže si pořád říkám, že třeba někdy je budu potřebovat a ta jedna navíc dělá tak krásné řasy... Nepoužila jsem je už půl století, přesto je nejsem schopna vyhodit :D
      No to je taky blbé, že si člověk nemůže řasenku zkusit, navíc každý má jiné řasy, takže i podle recenzí to není vždycky jednoznačné.... A pak vyhodíš plno penez za něco, co na tobě nefunguje. To je nevýhoda...
      A s tím korektorem! :D To jsi mi teď připomněla, že jsem si kdysi chtěla od Max Factor koupit korektor a nějak jsem na něj úplně zapomněla, až teď jsem si na to vzpomněla! :D :D Byly na něj všude výborné recenze, je to Pan Stick, tuhý korektor, někdo dokonce používá jako make-up, ale to je na mě moc hutný... Dokonce jsem se na něj byla dívat ve Fann a paní prodavačka mi i zkoušela odstín :D :D Ježíš, ale fakt jsem na něj pak nějak zapomněla, ani nevím jak :D tak děkuju za připomínku :D :D :D No a vím, že ten jeden odstín mi sedl pěkně (mám klasický problém - všechno moc tmavé na mě! :D) a pak jsem ještě zkoušela korektor od Burjois, ten byl tekutý, nekryl tak dobře, ale odstíny mají krásné světlé. Od L'oreal mě nějak korektory nelákají, nějak mě nezaujaly... Ale fakt je, že jsem je nějak moc nezkoumala :D Máš nějaké vyhlídnuté tipy?

      Vymazat
    6. Tak to je přesně ta Essence, kterou jsem myslela. :) Jen mně opravdu vysychala dost rychle. Nu, ale možná tu inovovanou taky vyzkouším. Zrovna tahle řasenka, ač má kartáček větší, mi nevadí, protože ho má dobře tvarovaný. Ale ty obří špalky, co má třeba oranžová Rimmel, s tím nic nedokážu. :D Mně se líbí, že v zahraničních drogériích mají řasenky zabalený v papírovym obalu, zvlášť tubu a kartáček. Škoda, že to tak není i tady. :) No prosímtě, s tím vyhazováním kosmetiky. :D Jak jsem psala, že se bojim něco vyhodit, protože by se to pak mohlo hodit. Tak teď se mi to jen potvrdilo. Mám docela hodně stínů na oči, co už nepoužívám delší dobu a zrovna nedávno jsem viděla video, kde si ze stínů můžeš vyrobit lak. :D Vyškrábeš si požadovaný odstíny někam do mističky, kápneš do toho čirý lak, zamícháš a lakuješ. Tak to určitě chci zkusit příští týden. :))
      Jé, Rocket jsem kupovala už...no uf, hrozně dávno a pořád jsem ji nevyhodila..ale ta je fakt už úplně suchá :D I když..asi zkusim to s tou horkou vodou..třeba to dopadne líp. :) Jinak voděodolnou řasenku jsem měla asi jednou - a to ještě omylem - a vůbec mi řasy nenatočila. Už si nepamatuju, jaká to byla, je to dávno, ale co i vídám sem tam fotky, tak mi přijde, že to dělá snad každá.
      Tuhý korektory mi moc nesvědčí. Já mám pleť hodně suchou a vždycky úplně zírám, jak si holky ve videích na youtube pomažou pomalu celej obličej korektory a nic jim to neudělá :D Já bych byla samá šupina, jak s lupénkou. Mám teda ještě zbytek korektoru od Astor, taky ten v tyčince a i když je mastnější, tak mi prostě úplně nesedl. Ten co zmiňuješ od MF asi neznám.. a není zač :D
      No, vyhlídnutý mám, je to rozjasňující pero od L'oréal - Lumi Magique, ale prostě vzhledem k ceně jsem se ještě neodhodlala.. ale teď se mi vybavuje, že něco podobnýho jsem měla od Max Factor vlastně..taky to bylo v peru, s takovým štětečkem na konci, ze kterýho vytékala ta barva a byl fajn. Asi to byl Mastertouch a na konci tý tyčinky byl jakoby pěnový aplikátor, co je běžně u lesků na rty. Hrozně rychle došel ! :/ Ale byl fajn.

      Vymazat
    7. * se štětečkem je L'oréal..jsem nějak popletla..:)

      Vymazat
  5. Jo jo, to mají hlavně Amíci, to je super :)) Hlavně tam krásně vidíš, jak ten kartáček vypadá, pokud ho zrovna nemají ve stojanu na ukázku :D A s těmi stíny, to je fakt :D :D taky jsem to párkrát viděla. Vlastně i Essence k tomu měla částečně určené ty pigmenty, že se to dalo smíchat s čirým lakem... akorát takhle si to doma uděláš ještě levněji, když už máš nějaké nepoužívané stíny a průhledný lak! :)) To je super, tak se těším na barvu toho laku! :D
    No :D zkus, já jsem fakt na všechno kopyto :D ale možná to bylo tím, že to byla levná řasenka zrovna od Essence, kterou mi taky zrušili, takže už se nedala koupit a byla fakt super... Rocketka možná půjde "roztopit" líp :D Ty voděodolné mám jednu od Oriflame, která se fakt nehne ani pod vodou :D a druhá je už zas od Maybelline - voděodolná verze Falsies, kupovala jsem ji ve výprodeji za nějakých 40 korun (no nekup to :D :D), takže vlastně ani nevím, jestli se ještě prodávají, ale ta dělá tak luxusní řasy... jsou krásně pročesané, prodloužené, natočené a předpokládám, že právě díky té voděodolné formuli tak drží celý den i to natočení a je fakt super... kámen úrazu je pro mě to odličování, díky kterému i tak super řasenku prostě nejsem schopná nosit :D
    No, to já taky :D na celý obličej bych tuhý korektor v životě dát nemohla :D mám smíšenou pleť, čelo a brada mastnější, ale spánky, tváře a paradoxně i nos suchý, šupinatý, takže určitě ne. Ale pod oči a na nedokonalosti to jde. Pan stick, co si z té zkoušky ve Fann pamatuju :D má takovou fajn krémovou texturu, dobře kryl, hezky se to vklepalo a pěkně držel. Ten Lumi Magique vypadá pěkně, ale stejně jako Match Perfection od Rimmelu je rozjasňující a dá se tak použít jen okolo očí, což mi úplně nevyhovuje, protože musím mít ještě jeden korektor zvlášť na pupínky :D I když ten Rimmel není špatný, to rozjasnění je takové decentní, hezky to prozáří kruhy pod očima... L'oreal se zdá podle fotek trošku víc rozjasňující a vypadá, že má pěkné světlé odstíny :))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...