úterý 17. června 2014

Maybelline Colorama #89


Ahoj všem :)

Moje slabost pro nude odstíny se opět projevila. Miluju ten čistý a elegantní efekt, který tyhle barvy umí a tak strašně dobře se mi nosí. ♥ Když jsem pak zahlédla tenhle kousek v DM a povšimla si, že v něm plavou stříbrné třpytky, hned jsem věděla, že bez něj neodejdu. :) Navíc mě vyšel asi jen na nějakých 30,-kč, protože ho měli zrovna v akci. 

U tohoto laku je to s krytím trochu horší a tři vrstvy jsou nutnost, aby opravdu dělal parádu. Na dlouhých nehtech to možná bude chtít dokonce čtyři vrstvy. Mně to nakonec nijak neublížilo, protože jsem si pořídila vynikající top coat od Astoru a u toho je schnutí bleskovka ! Rozhodně můžu doporučit, protože jsem už dlouho nebyla takhle spokojená. Konkrétně mám na mysli ten s bílým víčkem a zelenou nálepkou, o kterém ale jistě všichni už slyšeli. :)) 



S lakem se vesměs pracuje dobře. V 1. vrstvě vytvoří lehký závojíček bledého nátěru, ale ve 2. už získává výraznější tón světle béžové. 3. vrstvou jsem končila a krom občasných děr probíhalo lakování v pohodě. Doporučuju ho opravdu přetřít jednou vrstvou top coatu, jak kvůli lesku, tak i proto, že ty drobné třpytky jdou na omak trochu cítit, takže pro dokonale hladký a lesklý finish si ten top použijte. Lak má kapku hustější konzistenci, tak jen doufám, že nebude mít sklony k předčasnému houstnutí. Po celé cca tři dny, co jsem ho nosila ( a dolů šel neporušený, jen na pravé ruce jsem měla uloupnutý drobný růžek ), jsem k němu nosila prsten, co je na fotkách. Tyhle kombinace, kdy jsou nehty nenápadné a doplňky výrazné, mám hodně v oblibě. :) 









Jsem zvědavá, co na něj řeknete. :) Jsou tyhle odstíny pro vás zajímavé, anebo vám připadají nudné ?




36 komentářů:

  1. Překrásná barvička. Ani jsem neviděla, že Colorama má takový skvost v nabídce.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosta bomba! Vypada prekrasne.

    OdpovědětVymazat
  3. Podle mě vypadá parádně! Ale jak je možné, že jsem si ho u stojanu nevšimla, když jsem minulý týden meditovala, co ještě do košíku přihodit v 1+1 akci? :-) Přitom mám nude laků akutní nedostatek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí. :) No, kdo ví, jak to s ním je. U nás ho měli jen asi dva poslední kousky.

      Vymazat
    2. Blogomasáž v praxi.. :-) Už je doma. A kdyby jen on.. :-)

      Vymazat
    3. Jéé, tak doufám, že s ním budeš spokojená. No a hlavně jsem teda ráda, že jsi ho sehnala, když se ti tak zalíbil. :)

      Vymazat
  4. Tyjo, kdyby kryl ve 2 vrstvách, tak hned pro něj běžím, protože je vážně krásný a vypadá jak svetr se stříbrnýma flitrama :) Jinak já mám zase radši výrazné nehty sloužící jako doplněk :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta potřeba tří až čtyř vrstev mě taky nejdříve znepokojila, ale ono to s tím top coatem fakt bleskově uschne, takže mi to nakonec nevadí. :) A přirovnala jsi ho dobře, vážně jak svetr s flitry. :)

      Vymazat
  5. Super a sluší Ti :) přiznám se že nude odstínů nemám moc ale tenhle se mi moc líbí, že bych byla schopna ho koupit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani děkuju :-* Taky jich zase tolik nemám a to je opravdu mám hodně ráda. :)

      Vymazat
  6. Takhle...na mě je tohle bohužel trochu nevýrazné, jakmile mám na rukou něco světlého, tak se necítím. Ale láček je to jinak nádhernej, včera jsem ho viděla u nás v Rossmannu v akci za dvacku. Plus krásný fotky samozřejmě. Užij si Prahu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baju děkuju, Prahu jsem si užila ( no, Palladium :D ), ale jinak jsem strašně ráda, že už jsem zpátky. :DD Já se v těchhle odstínech vyžívám, ale úplně chápu, že někomu to nesedne. Právě se divím, jaký úspěch tu dnes sklidil :D

      Vymazat
    2. Není divu, lidi tě čtou a maj rádi :) a já taky! Tvůj blog má hrozně fajn atmosféru. A ten lak je moc pěknej, jen je to ten případ, že se mi líbí u ostatních, ale sama bych se do něj úplně nehnala.

      Vymazat
    3. Jéžiš, to je tak milý, že ani nevím, co říct. :)) Moc mě to těší Baju, jsi zlatá :-* Jsem ráda, že jsme na sebe narazily ( už ani nevím jak ?? :D ) No já to chápu, tohle mám většinou s křiklavou růžovou - na mě nesmí, ale u ostatních se mi většinou líbí. :)

      Vymazat
  7. úžasný odtieň laku :) a ten prsteň!! ♥

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá na nehtech moc dobře, je elegantní :)

    OdpovědětVymazat
  9. S těma třpytkama to vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  10. Máš krásné nehty! A ten lak je, jak říkáš naprosto elegantní :)
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzerá nádherne! A vieš, čo je zaujímavé? Tento odtieň nie je žiadna novinka, bol aj v tých predchádzajúcich obaloch a volal sa nejako Bubble Gum (nepamätám si ten názov). Mala som ho a nechápem prečo, nepáčil sa mi, tak som ho dala sestre. Keď ho však teraz vidím, chcem ho späť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zajímavý, jak se ty názory časem mění, že :D Já ho teď zaregistrovala poprvé a jsem ráda, že už se na tyhle laky nechodím dívat jen tehdy, když se vytasí s nějakou novinkou, protože posledních pár kousků, co jsem si pořídila, byly vážně pěkný. :)

      Vymazat
  12. Jee tak tímhle lakem ses mi přesně strefila do vkusu!:)♥ miluju nude odstíny a navíc v létě na opálené pleti úžasně vyniknou!:)

    www.Lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to mám radost :) Přesně, trochu jsem chytla a hned to vypadá lépe :D

      Vymazat
  13. hmm, takže Astor, hej? :-D že by sa mi to do tretice konečne podarilo? Rimmel robí bubliny, Miss Sporty rozmazáva, ešteže nestáli nejako veľa, keďže mi budú slúžiť akurát tak na lakovanie okrajov výšiviek :-D
    a čo sa týka laku, tak aj ja nejakú dobu fičím (striedavo s ružovými a fialovými) na neutrálnych, ak som si skrátila nechty a dostala nude Dior, veľmi som si to obľúbila :-) pôsobí to veľmi elegantne, nevtieravo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hej hej, Astor :)) Jsem za něj přešťastná, po všech těch eskapádách s top coaty. :D Po nalakování toho Maybelline jsem asi po 5-ti min. dala top a šla fotit prakticky do dvou minutek. A ten prsten, co ho mám na fotkách, mi sklouzl po chvíli na nehet a já hned zděšení, že je po focení, že mi určitě udělal otisk do laku a ono nic. :)) Ani ťuknutí, takže pro mě nejlepší, co jsem kdy zkoušela.
      Jů, bude Dior na blogu ?? A ke všemu nude ? No to se těším na fotky velmi :)

      Vymazat
    2. jj, ten, čo som dávala dávnejšie na Instagram :-))) tak ja teda ešte skúsim ten Astor, lebo som z toho už na nervy, kurník aj s NYC :-D

      Vymazat
  14. Romí, tohle je trefa do černého! ♥ ♥ Strašně úžasný a boží. Úplně jsi mě s ním okouzlila, protože tohle já můžu.. je skvělej a na rukách vypadá fakt hodně dobře. Tohle se ti opravdu moc povedlo :-) L U X U S N Í !! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, to je pravda :)) na tebe jsem si vzpomněla, když jsem ho brala, že jsi na tom stejně jako já s těmihle odstíny. :D
      Ještě mi zbývá ten odstín, který jsi nedávno měla na blogu ty - taky ten od Maybelline. :))
      Děkuju mnohokrát ♥

      Vymazat
  15. Dneska jsem ho pořídila v akci za 19,90 Kč :-) ve výprodejovém košíku chudák malej :(

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...