středa 25. června 2014

Barry M, Berry Ice Cream


Zdravím slečny :)

Po dloooooohééé době se tu ukáže Barry M a to v nádherném borůvkovo-růžovém odstínu s lahodným názvem Berry Ice Cream. Na tenhle lak budu pět jen samou chválu, protože jsem u něj neshledala fakt ani jednu jedinou chybku.

Tenhle hezounek mě potěšil už tím, že k plnému krytí mu stačily 2 vrstvy ( poslední dobou si totiž všímám nutnosti použití tak těch tří vrstev všeobecně ). Konzistencí je tekutější, ale tak střídmě, takže nikam nic nezatékalo a šel jen tam, kam opravdu měl. V průběhu lakování nedělal žádná průsvitná místa, ani jiné podobné vylomeniny. Nehty zahalil pěknou jednolitou vrstvou a po zaschnutí se sám o sobě hezky leskl. I tak jsem mu vrstvu top coatu dopřála, protože jsem ho chtěla mít na focení opravdu dostatečně proschlý.

K výdrži bych dodala jen to, že jsem ho nosila po dobu dvou dní, než jsem se při krájení zeleniny trochu kuchla do nehtu, což lak samozřejmě nevzal moc pozitivně. :D Takže šel dolů.












Nakonec jsem měla náladu ještě nehty nějak ozdobit. Zvolila jsem si tedy zlatý efektový lak od NYC Gold Maiden a puntíky ze setu od Essence. Ty se na fotkách tváří jako stříbrné, ale jsou spíše podobné růžovému zlatu. 


Ve stínu



Lak jsem si pořídila u Viennettky v blogsale, ale kdo by po něm zatoužil, může jej zakoupit na eshopu Moje šminky, kde ho seženete za 119,-kč

Mějte prima den. :)

27 komentářů:

  1. Krásná barvička. Od BarryM ještě žádný lak nemám, což myslím, budu muset po tvém článku hodně rychle napravit, neboť vypadá fakt nádherně. Navíc ty tvoje úžasné fotky :) Je radost na ně pohledět.

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se svým počtem dvou kousků taky nic moc. :D To se musí napravit, mají nádherný odstíny. :) Děkuju za pochvalu, to moc potěšilo. :)

      Vymazat
  2. Tyhle odstíny miluji! Jsou naprosto perfektní! Obzvlášť tato světloučká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásně se nosil a stále mě nutil dívat se na nehty. :D

      Vymazat
  3. Super barva, která Ti moc sluší a doplnění pak tím zlatým Gold Maidenem a zlatými cvočky je naprosto boží :) A to se mi ty cvočky dříve nelíbily, překonávám odpor tomu, co jsem na nehty nikdy nechtěla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se taky docela hecla, když jsem si pořídila ten nitkový lak a jako musím říct, že je náhodou moc hezký. :D Na to, jak urputně jsem je odmítala.. Moc mě těší, že se doplnění zlaťákem líbí a děkuju <3

      Vymazat
  4. Vypadá nádherně! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tento odtieň je naozaj krásny - aj sám o sebe aj so zlatými trblietkami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, velikou parádu umí už i sám bez pomoci dalších ozdob. :) A děkuju. :)

      Vymazat
  6. Nádherná barvička a moc se mi líbí i to dozdobení na dalších fotkách;) o efektových lacích od NYC taky uvažuju :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ty Rock Muse se jim neskutečně povedly ! Ty rozhodně doporučuju - hlavně ten zlatý. :)) Děkuju Baju :-*

      Vymazat
  7. Krásný :)) Hodně mi připomíná GS 119, ale ta je asi růžovější. Jinak od Barryho jsem z téhle řady měla jen Racing Green a byl to nějaký vadný kus (totálně hustý a bublinkovatěl), tak mě to ani nelákalo kupovat další :D Ale glittrový a efekťáky od týhle značky jo, ty umí skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě hned ta GS napadla, když jsem ho měla prvně v ruce. :D Ale jo, ta je růžovější a hlavně nevyfotitelná :/ Jak je krásná, tak se mi nedaří vyfotit a zkoušela jsem už 2x, což je pěkně k vzteku..
      Jj, o tom RG jsem u tebe četla. Velká škoda, protože jinak je to strašně pěkný odstín. No a nad efekťáky slintám, snad se někdy zase dostanu k objednávce, protože mít dva Barry M a moct používat jen jeden, to se mi nelíbí. :))) Děkuju ! :)

      Vymazat
  8. Překrásná barva, něžnost sama!

    OdpovědětVymazat
  9. Juj, to je krásná barvička :) Povedlo se ti to opět moc hezky zkombinovat, to ty prostě umíš! :))

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí jak jsi ho ozdobila! Mně vůbec neslušel, proto šel pryč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě je mu fajn, už se hezky zabydlel. :D Děkuju moc za pochvalu ! :)

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Je perfektní, za ten jsem fakt ráda. :) A děkuju ti. :)

      Vymazat
  12. Úplná krása! Škoda, že všeobecne ma značky BarryM odrádza svojimi obalmi :( Ale tie tvoje nechtíky... <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně zase naopak tenhle tvar obalu naprosto vyhovuje, mám totiž tyhle krabicoidní tvary u lahviček hrozně ráda :D Asi i kvůli tomu, že se při focení dobře drží. :)) Děkuju Aknelko <3 <3

      Vymazat
  13. ja som si tak včera odrezala z laku, ktorý mám dnes na blogu :-D tiež išiel dole a vymenila som ho za ten, čo mám na IG :o) páči sa mi tá kombinácia s NYC, veľmi im to spolu sekne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně, že to nehty přežily bez újmy. Jednou jsem se do nehtu opravdu docela dost řízla a auuuuu, jenom si na to vzpomenu a mrazí mě. :D Děkuju :-*

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...