neděle 15. června 2014

Orly Ruby Passion


Pěkné nedělní ráno. :)

Jsem ráda, že vám tu můžu ukázat druhý lak této přírodní nehtové kosmetiky, kterým je tahle červená, šmrnclá s oranžovou. 
Červených odstínů moc nemám a tenhle mi připadá docela zajímavý, takže jsem se u výběru laků z blogsale pořádanou Viennettkou moc dlouho nerozmýšlela. 

Lak se nanášel vážně moc pěkně. Má sice trochu tekutější konzistenci, ale nikam mi nezatékal a šel jen tam, kam jsem sama chtěla. Nalakované mám tři vrstvy, protože pak je odstín krásně sytý a přesně plní má očekávání. V 1. vrstvě má jen slabounký nádech do červené, ve 2. už kryje a 3. mu dodá tu správnou šťávu. Trochu mi připomíná rajčata. :D Vážně jsem si oblíbila tenčí štětečky ( dřív jsem je v lásce příliš neměla, sranda :)), takže není překvapením, že se mi s tímto lakem pracovalo pohodlně a obloučky se mi lakovaly pomalu samy. :) No a stejně jako i u předchozího Glitz, ani tento kousek samozřejmě neobsahuje "dobroty" jako Dibutylftalát, Formaldehyd a Toluen.

Jediný slabý článek je výdrž. Bez podlaku a nadlaku mi vydržel den. 

Lak obsahuje vážně krásný třpyt, který mi ve stínu přišel zlatý, ale občas na slunci na mě působil jako stříbrný. Poslední dvě fotky jsou focené právě ve stínu a hezky tam vynikl přirozený lesk laku.

Balení má 18ml, které normálně seženete přes stránky Orly za 310,-kč nebo na Modeláži rovněž za tuto částku. Konkrétně tento odstín jsem ale už nikde nenašla.










Co na laky Orly říkáte ? Máte nějaký oblíbený kousek, nebo teprve plánujete ? :)


19 komentářů:

  1. Vážně krásná barvička, jen škoda té nízké výdrže. U Orly bych čekala více.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, taky mě to překvapilo. Ale zkusím ještě s podlakem a nadlakem a pak uvidíme. :)

      Vymazat
  2. Orly laky nemám, ale někdy asi vyzkouším :-) krásná barvička vhodná pro všechny situace:-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za vyzkoušení. :) Doufám, že je ještě o pár kousků doplním. :)) To ano, nechá se vážně nahodit kdykoliv a kamkoliv. :)

      Vymazat
  3. Tak tohle je dokonalá barvička :)

    OdpovědětVymazat
  4. Romanko, moc ti sluší, ty máš takový normální odstín kůže a k tomu jde všechno lépe než k těm mým mrtvolně bílým rukám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viennettko, mně se naopak líbí tvůj odstín kůže. Můj mi občas připadá zase až moc tmavý. Ale tak to bývá, že co se nám na sobě nelíbí, druhým se třeba líbí. :)) A děkuju mockrát. :)

      Vymazat
  5. Taky v něm vidím rajčatovou barvu :) a moc ti sluší, jediný můj Orly drží poměrně slušně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že si nevybavuju, jak dlouho držel ten zlatý. A jsem líná to dohledávat. :D Děkuju :)

      Vymazat
  6. Mně se červená začala strašně líbit, určitě je to barva na léto. Lak Orly ještě nemám, ale určitě vyzkouším.
    Mimochodem, nevíš, kde by se dal sehnat lak barvy Baby Blue? :) Díky
    http://nialsfashmania.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ihned mě napadl NYC 325 Raindrop :) To je pro mě taková pravá baby blue. :) A měla by jsi ho běžně sehnat u Rossmanna. Někomu se s ním nelakovalo nejlépe, ale mně zatím vyhovuje.

      Vymazat
  7. Škoda té výdrže, mně ty Orly drží celkem fajn (i když pravda, mám jen 3). A taky už mám několik měsíců radši tenčí (ale ne zas úplně) a kratší štětečky, protože hodně široký jsou u malíčků dost naprd a mám kamarádku, která má i nehet na palci menší než já malíček :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si nemůžu v souzení výdrže moc vyskakovat vzhledem k počtu laků, co od Orly vlastním. :))
      Souhlas se štětečky. Řekla bych, že už jsem celkem "vylakovaná" a možná i proto mi teď tenhle typ sedí líp, protože v době, kdy pěkně vykreslený oblouček byl jen vzdálený sen :D ( i když pořád je co zlepšovat ), mi seděly hlavně široké a do obloučku střižené, což mi teď paradoxně ne vždy vyhovuje. :))

      Vymazat
  8. Krásná barvička laku a supr fotky:) fakt jen škoda, že vydrží tak málo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Baju :-* No jo, co se dá dělat, ale dám mu ještě šanci předvést se s topem :)

      Vymazat
  9. nooo, tiež krásna červená, vedela by som si ju predstaviť v mojej zbierke :-D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...