pondělí 23. června 2014

Gabriella Salvete GLITTER Enamel, 05 Di Miele


Přeju krásný den :)

Tak jsem si ( naivně ) myslela, že ke GLITTERS se jen tak nedostanu. Hlavním tématem tohoto měsíce v nakupování pro mě bylo oblečení, a kosmetika až tak okrajově, pokud na ni něco zbude. Najednou mám tedy doma tři odstíny z nové kolekce laků od Gabrielly Salvete - Sogno, Foresta a Di Miele, kterému se dnes chci věnovat. Je to asi poprvé, co mají laky italské názvy. :) Takže dnes to bude " med " - Di Miele, a někdy příště " sen " - Sogno a nakonec " les " - Foresta. Připadá mi to hezké, navozující letní atmosféru. :)

Do dnešního článku jsem si pro vás nachystala tři kombinace, tak snad to bude pro vás tímto zajímavější.
A co tedy na Di Miele říkám ?



Lak je tvořen čirou tekutinou, která se jen hemží maličkými třpytkami a čtverečky. Celková barva, kterou tyto drobounké částečky tvoří, jde do zlaté. Docela to na mě působí jako růžové zlato a to se mi hodně líbí. :)
Lakování si jistě užijete, protože je to vzorňák nad vzorňáky. Třpytky se rozmisťují pěkně po celé ploše nehtu a s 1. vrstvou dostanete jemný, třpytivý závoj ( a už na ten se dobře kouká ). Ne že by ve dvou vrstvách nějak zázračně kryl, ale já u těch dvou už zůstala, protože se mi to zdálo O.K. a navíc u takto kratších nehtů mi nijak zvlášť nepřekážel fakt, že sem tam konec nehtů prosvítá. Jen se bohužel projevilo dlouhodobější vynechávání base coatu a na nehtech si asi občas všimnete nehezkého zabarvení do oranžové. :/  Tři vrstvy jsem tedy nezkoušela, ale v podstatě pak přišly na nehet, kde mám nalakovaný Max Factor Chilled Lilac a přišlo mi to už převrstvené.

Schnutí by tedy mohlo být lepší, protože u tohoto typu laků jsem zvyklá na schnucí bleskovky. Tento je v 1. vrstvě proschlý během chvilky, ale 2. vrstva mu už trochu trvala. Jelikož jsem netrpělivá, hned jsem ho přelakovala top coatem a do takových 10-ti - 15-ti min bylo sucho. Na omak je tedy hrubší, ale 1-2 vrstvy topu si s tím docela poradí.

 U focení mi během soboty stávkovalo slunce, ale nakonec jsem něco málo nafotila i během neděle, kdy bylo slunečno. Na slunci se nefotil moc dobře, takže tu budou fotky tak, i tak. :)

Takže první kombinace - prsteníček s Chilled Lilac





















Druhá kombinace - zkusila jsem vytvořit na prsteníku jakýsi proužek a vypadalo to dobře. :)















Třetí kombinace - prsteník jsem přetřela dvěma vrstvami Di Miele, ale pro zakrytí přechodu jsem musela použít silnější vrstvu, tudíž to odpovídá spíš takovým třem vrstvám.































Lahvička má obvyklých 11ml a běžná cena těchto laků je 89.90,-
Nechá se ale sehnat různě v akcích a momentálně by u Rossmanna měly tyto laky být za 59.90,- a pokud se nemýlím, tak akce trvá do 29.06.14

Líbí se vám tento "medík" ? :) A jaké odstíny jste si pořídily ?

Přeju příjemné pondělí.

28 komentářů:

  1. Moc krásná manikúra! Jednoduché, čisté a přesto nápadité.

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá nádherně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co teprve na živo, to je teprve pecka :) Děkuju. :)

      Vymazat
  3. To je pekné, i keď tuším sa mi tam najviac páči ten Chilled Lilac :) Ale možno je to len tým, že som pár dní dozadu odlakovávala fialový SUGAR, takže hneď tak na ďalšie trblietky nemám náladu, tých bielych tam bolo asi milión :D V tomto sa mi ale páčia tie väčšie tyrkysové, pripomína mi to pláž a more :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chilled Lilac to hezky zjemní. :) Já se naopak třesu, až dnes nalakuju další Glitter :D Jsem na ostatní dost zvědavá a už pomalu vymýšlím, s čím je nakombinuji :))

      Vymazat
  4. Je překrásný. Já mám zatím pouze jeden, který jak napovídá název Blue Rebel jde do modra a je báječný. Časem si určitě pořídím další odstíny a tento bude asi mezi nimi, fakt se mi líbí. A ten efekt s proužkem je super, při nejbližším lakování to taky vyzkouším.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se rozhodně chystám i na zbylé odstíny, nesmím si je nechat ujít. :)) Moc děkuju za pochvaly, Radu. :) <3

      Vymazat
  5. Jednou větou- jako vždy úžasné !!
    a ještě jednou větou :D, myslela jsem, že tahle edice laků od GS se mi vyhne, na první pohled se mi v obchodě nezdály moc pěkné, ale teď vím, že je musím prostě mít :D ;)

    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, ty umíš vždy tak potěšit, děkuju ti ♥ :) Určitě se ti bude líbit ještě mnohem víc na živo, je úžasný. :)

      Vymazat
  6. Krásně sis s tím vyhrála (doufám, že píšu jako Čech) :D Líbí se mi na tom MF Lila do půlkruhu :) já mám jen ty 2 a zůstanu u nich, další odstíny kupovat nebudu, protože je hodlám používat jako efektové, kvůlu horšímu odlakování 3 vrstev :) Jsem zvědavá na další kombinace glitříků

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky o svých projevech dost často pochybuju, Hani. :DD I mně se nejvíc líbí do toho půlkruhu, to mu slušelo nejvíc. Jinak odlakování jsem se vyhla - 2 vrstvy Glitter + 2 vrstvy top coatu zaručily, že se dal lak víceméně pohodlně sloupnout ( což jsem si dost oddychla ! :D ) A děkujuuu :-*

      Vymazat
  7. Jé, tedy musím říct, že v lahvičkách mě vůbec nenadchly, až teď opravdu vidím, jak pěkně na nehtech vypadají :-) Moc hezké fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, víc mu to sedne s nějakou další barvou, která ho trochu usměrní a zjemní. :) Samotné je ani nemám v plánu nosit. Za pochvalu děkuju, mám radost. :)

      Vymazat
  8. Ne, vůbec se mi nelíbí a už vůbec bych si ho nešla koupit :-D :-D achjooo, Romčo, proč to děláš? :D nádhernej článek a fotky <3 už se na medíka taky třesu :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No moje řeč, Baju. Takovej fuj lak si rozhodně nekupuj :DDD .....aha, pozdě ! :))
      Jsi úplný zlato, děkuju mockrát. <3

      Vymazat
  9. Krásné fotky :)

    Také jsem těmto lakům neodolala, pořídila jsem si Lavender. Ve dvou vrstvách má super výdrž a případné lehké obroušení či odštípnutí u kraje nehtu se snadno zamaskuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drží fajn, jenom na tom prsteníku, který jsem ale "poctila" opravdu hrubou vrstvou, se mi na druhý den trochu stáhl z konce nehtu - za což si ale můžu sama a bohužel jsem si všimla až na fotkách. :/ A děkuju ti. :)

      Vymazat
  10. Krásná kombinace s tou pastelovou :) Já mám zatím dva tyto glitrové, ale jak vidím asi si budu muset pořídit další..:D Achjo. GS to je mor..:D

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherně nalakované a krásné nehty! :) lak je také moc hezký. Nejvíce se mi líbí 3.kombinace, ale boží jsou všechny 3 :).

    OdpovědětVymazat
  12. Vážne krása! Tieto laky by som najskôr prehliadla, už mám toľko efekťákov a pritom ich veľmi nevyužívam, ale v tvojom prevedení vyzerajú lákavo... Hmm, medííík :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže jsem nalákala jo ? :D Bezva, aspoň se pokochám i fotkami u tebe, jestli tě zaujme natolik, že si ho odneseš domů. :) Děkuju. :)

      Vymazat
  13. ty jo, v obchodě se mi moc nepozdávaly, ale takhle na nehtech vypadají skvěle. ale to je asi tím, že to umíš tak pěkně odprezentovat :D super fotky! opět ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě si vyloženě žádají doplnit nějakým odstínem, protože pak ten celkový dojem vážně působí jinak a líp. :)
      Jsem opravdu ráda, že se fotky líbí, děkuju ! :)

      Vymazat
  14. Nechápu jak to, že mi tenhle článek unikl. Krásná kombinace a jak jsem psala na fb moc se mi líbí i nehty.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...