úterý 26. března 2013

Essence nail art special effect! topper 02 Circus confetti



Circus confetti jsem si velmi oblíbila. Jsou to opět třpytky v čirém laku. Jedná se o menší hexagony v červené, zelené, růžové, stříbrné a zlaté barvě, které doplňují malinké a větší zlaté třpytečky.  Lak byl opět hustější a tak bylo znovu třeba nekonečného množství tahů, než se třpytky jakž takž rozložily po plošce nehtu. Jak vidíte, tak na některá místa se vůbec nedostaly. Použila jsem jednu vrstvu, ale někdy si určitě ráda zapřeháním a vrstev dám více. :) Jako podklad jsem si zvolila hnědo-fialovou barvu ( na fotkách se tváří jako čistě fialová, ale není tomu ve skutečnosti tak ), Astor 828 Passion Flower.



Měl by být stále k sehnání a to za 49.90,-Kč
Mějte se fajn a díky za přečtení. :)

13 komentářů:

  1. Circus Confetti mám taky a nejvíc se mi asi líbí na světlém podkladu - např. Nude Glam od Essence, nebo jsem ho dávala jen na Regenerační lak od FS (má takový světle růžový nádech) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, proč jen mě to nenapadlo..:) Na nějakém nude laku by vypadal daleko lépe..

      Vymazat
    2. Jj, ty barevné třpytky krásně vyniknou :)

      Vymazat
  2. tiež som ho použila na nude laku, konkrétne Catrice ultimae nudes a 010 (ak sa nemýlim :-D). po tomto laku som dlho túžila, lenže u nás nemáme všetko od Essence, delí sa to na stojany a tie najlepšie veci sú len pre VIP, rozumej, že len v zopár mestách. keď otvorili e-shop, dávala som ho do košíka ak prvý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten e-shop je fajn, opravdu kousky, který už třeba v drogérkách nejsou, tam najdeš, to je super. Já pořád nechápu, že mě ta varianta s nude lakem nenapadla. :D

      Vymazat
  3. Krása!:) miluju třpytky a vše co se třpytí, a zdaleka se to netýká jen laků na nehty:) Vypadá to moc pěkně:)) A máš moc hezké nehty! mě takhle nikdy nenarostou :(

    PS: Zvu tě k sobě na blog na menší Giveaway:) Platí i pro tvé čtenářky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, děkuju za pochvalu ! :) Na téhle fotce mám nehty ještě o něco kratší, fotila jsem to asi před dvěma měsíci..Za pozvání děkuju, řasenku bych ráda zkusila. :)

      Vymazat
  4. Vypadá to moc zajímavě!!! Na nude laku by to mohlo být vážně zajímavé. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle lak mám a vždycky na něho koukám a nevím, s čím bych ho zkombinovala, tak ho zase položím zpátky :D, ale tohle vypadá pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš moc hezký blog, moc se mi líbí tvoje nehtové variace a hlavně tvoje nápady na líčení, super, sleduju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za krásný komentář, strašně mě to potěšilo a vítám tě! :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...