středa 6. března 2013

Žluto-černé líčení s tyrkysovou spodní linkou



Tak jsem se rozhodla, že čas od času bych mohla přidat i nějaké líčení, když se povede, či spíše když se povede ještě i nějak slušně nafotit s čímž mám celkem problém...


Takže dnes to bude tohle žluto-černé s tyrkysovou spodní linkou, které jsem si vytvořila včera a i bych řekla, že se povedlo. Přidávala jsem ho včera na mé facebookové stránce, takže některé z vás ho už možná viděly, ale jedna z vás se vyjádřila, že by zde líčení ráda viděla častěji a pokud je o to tedy zájem a bude to v mých "silách", tak ráda vyhovím, takže startujeme..:D




K líčení jsem použila prakticky jen paletku Sephora, kde jsem zkombinovala dva žluté odstíny, které jsou označeny šipkou a pomocí navlhčeného štětce je nanesla na celé pohyblivé víčko.Samozřejmě jsem použila bázi pod oční stíny ( Essence ), ale ani tak nebyla barva výrazná tak, jak jsem ji potřebovala a proto skvěle posloužila technika navlhčeného štětce. 



Poté jsem vykreslila černou gelovou linkou do očního záhybu a klasickou linku a začala blendit, blendit, blendit..:) Pomohla jsem si ještě černým stínem, protože tyhle gelové linky se hned rozpíjejí. A tyrkysovou jako spodní vnitřní linku. Jak je to.. water liner? Line ? No, to je jedno, snad se chápeme. :D



Pokud by to někoho zajímalo, tak štětce jsem použila tyto :
Alverde na základní nanášení stínu na celé pohyblivé víčko ( mimochodem, tento štětec je skvělý )
Essence určený na vystínování.
Sephora ( byl přiložen k paletce ), pomocí kterého jsem si načrtla linku do očního záhybu a vykreslila klasickou linku nad řasy + nanesla tyrkys. linku.

Řasenku jsem použila od Rimmel Volume Flash Scandaleyes.

No a to je vlastně všechno. :) Snad to bylo srozumitelné. :) A tady máte ještě jednu fotku :



Já doufám, že se vám líčení líbilo a že mi dáte v komentářích vědět, co na to říkáte a jestli byste v budoucnu uvítaly i nějaké další..:)

Mějte se fajnově ! :)

6 komentářů:

  1. Krásná kombinace! :) Ta modrá to celé ozvláštňuje!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  2. jj, super kombinácia, podarilo sa ti to, takže ja som za pridávanie líčení :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezkeee :) ta linka tam jen zari :)
    Prijd mě navštívit na:
    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...