čtvrtek 28. března 2013

Pupa Milano Lasting Color 730 Afro Iridescent



Představuji vám svůj první a bohužel asi i na dlouho jediný Pupa lak s názvem Afro Iridiscent. Dostala jsem ho od Veve z Nails Maniac, jako dárek za komentář k jejímu příspěvku Monty - musíte vidět, milovnice psů, budete nadšené :), který Veve nejvíc pobavil ( historka s mým hafanem, takže i jemu patří velký dík :D ).
Bezhlavě jsem se zamilovala, říkám to rovnou, bude následovat samá chvála. Takovéhle barvičky mě vždy zaujmou na první pohled, luxusně vyhlížející zelená, která přechází do takové tmavé šedo-modré s výraznými zlatavě zelenými odlesky. Neskutečně živá s každým úhlem měnící se barva, ta musí učarovat snad každé dívce! :) Jenom co jsem nalakovala první část nehtu, hned jsem se zarazila a musela koukat, jaký je nádherný! :D
Zprvu jsem se trochu zalekla delšího, rovně zastřiženého štětečku, ale po pár tazích jsem musela konstatovat, že mi naopak pěkně sedl a lakování probíhalo velice příjemným způsobem. Má naprosto dokonalou pigmentaci a ty z vás, které si umějí pěkně nalakovat nehty pouhými třemi tahy, klidně by podle mě stačila i jedna silnější vrstva ( já mám dvě + top coat ).
Tahy štětečkem jsou zřejmé, ale jenom malinko, není to nic hrozného.










Jedna s vlasy..:) Hrozně se mi takové fotky líbí, tak je tady budete vídat..:) Tahle fotka focena večer za umělého osvětlení.



Oďák pro vás zapózoval, ostatně i díky jeho kouskům mám tenhle láček. :D Jenom nevím, proč se tváří jak boží umučení :D







Obsah lahvičky je 5ml
Doba spotřeby 36 měsíců

Dnes ode mě všechno, písněte, jak se vám lak líbí a třeba mi můžete říct, jaký máte nejradši.
Mějte krásný den. :)

14 komentářů:

  1. Zelenou začínáme milovat!

    Audrey&Pearl
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný lak!:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá úžasně! :) připomíná mi modrozelené pávy! ty metalické odstíny začínají být v módě ;) jsem zvědavá, kdy to do Čech vtrhne i na oblečení!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, např. takové měňavé kalhoty s podpatky a topem a hned bych vyrazila někam ven.:)

      Vymazat
  4. jééé to je luxus ! ten je úplně úžasný !! značku neznám, ale budud si to muset vygooglovat kde je k sehnání !


    My Little World By Lori De Vaga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě vůbec nevím jestli se třeba vůbec dá někde sehnat :/

      Vymazat
  5. takouto zelenou nepohrdnem ani ja :-)

    OdpovědětVymazat
  6. V tomhle malém koutku krásy se mi moc líbí ;-). Ta zelená barva je jako pro jarní lesní vílu...dokonalost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám opravdu velkou radost, že se ti tu líbí, moc děkuju! Tohle slyšet/číst, vážně moc potěší.:) Jarní lesní víla..proč mě takový výrazy nikdy nenapadnou? :D :D

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Děkuju, zrovna pro něj chystám srovnání - zatím jen v hlavě, uvidíme jestli mě jen zase nešálí zrak. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...