pondělí 11. listopadu 2013

Když je nálada na fialovou, bílou a stříbrnou..:)


Ahojky. :)

Dnes mám nachystaný nail art typu : Nalakuj každý nehet jiným lakem, slaď barvy a lípni tam nějakou ozdobu. :)) No ale vypadá to pěkně a za chvilku máte hotovo. :)

Zase jsem potrápila hlavičku a snažila se přijít na nějakou krásnou kombinaci barev, aby se vše pěkně doplňovalo a netlouklo. No já jsem na tohle vážně levá, takže chvilku jsem přemýšlela.. Pak mi napadla světle fialová, stříbrná, bílá a něco moc moc třpytivýho. :) Zbývalo už jen zalovit v šuplíčkách a na světě je tenhle výsledek.



Na ukazováček jsem použila She 250 a přetřela ho ještě efektovým lakem od Essence. Prostředník je nalakovaný bílým GS 148 a prsteník lakem Astor Urban Lolita. Tyhle dva nehty jsem následně přetřela matujícím top coatem od Miss Sporty a nalepila dvě ozdoby od Essence. Malíček si užívá stříbrného STARS od GS Mistero Grey, kterým jsem nalakovala i palec. :)


Když se mi povedlo vyfotit obě ruce, měla jsem fakt pocit asi jako když si hafan chytne ocas do zubů. :D
Foťák jsem postavila na televizi, zapnula samospoušť a nastavila ruce... a ono to funguje.. :))


Já musela.. hrozně se mi ta fotka se sépiovým nádechem líbí.. :)


Použité laky :

Gabriella Salvete STARS Enamel 04 Mistero Grey ( link )
Gabriella Salvete Enamel With Hardener 148
S-he Stylezone 250  ( link )
Astor Fashion Studio 200 Urban Lolita ( link )
Essence Nail Art Special Effect Topper 01 It's Purplicious ( link )
Miss Sporty Check Matte
Ozdůbky na nehty Essence Nail art stickers 08 You Rock!


Doufám, že se líbilo a přežijme nějak to pondělí.. :)

23 komentářů:

  1. Wow, tak to je naprosto uzasne!!! Povedlo se , ta kombinace je bozska!

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! Zbožňuju mix&match nehty, i když jen naprosto jednoduše provedené, tohle prostě nikdy neomrzí!! Navíc mě na takovém lakování baví, že můžu použít plno laků najednou, jéééé!! :D Hlavně když mám v šuplíku desítky nevyzkoušených :D A ukazováček je luxusní, fakt krásná kombinace a třpytí se to tak nádherně <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně ! Taky se mi líbí možnost nalakovat toho co nejvíc. :D :D Jsem fakt ráda, že se ti nehty líbí, protože u mě je svátek, když se povede něco takovýho a netluče se to spolu a všechno to vytváří takový celek, na který se dá i koukat. :)) Moooc děkuju, Niky. :)

      Vymazat
  3. Moc krásný nail art Romanko!!! Vybrala jsi moc hezké odstíny, všecko to tak krásně ladí a nehty vypadají jako šperk :-). moc pěkná inspirace!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá eM, mě ty komentáře od tebe vždycky tak těší. :) Jsi moc hodná, děkuju za pochvalu ! :)

      Vymazat
  4. Krásný výběr barev. zajímalo by mě jak drží ozdůbky? Mám zkušenosti jen se samolepkami.
    Jinak bych ráda pozvala na svou první giveaway zde Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ozdůbky jsem nejdřív dala do polouschlého laku a jen je vmáčkla a za pár hodin jsem jeden ztratila. :/ Takže jsem nalakovala ještě jednu vrstvu toho zmatňujícího MS, vmáčkla pecičku a zase zalakovala. Ostatní jsem jen přetřela jednou vrstvou. Mám je od včera a pořád drží. A jsem v práci, takže jsem čekala, že je hned poztrácím, ale teď už drží dobře. :) Jinak taky, moc děkuju. :)

      Vymazat
  5. ale toto sa mi moc páči a ešte je to aj vo fialovej farbe! áno, áno, je to krásne ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta fialová je asi vážně nepřekonatelná barva, že. :) Děkuju Suzi. :) ♥

      Vymazat
  6. Parádní, fialová bílo stříbřitá kombinace je moc příjemná, krásně se na to kouká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fialová se stříbrnou, to je až skoro taková jistotka. :D Hlavně, že jsem nad tím tak dumala. A děkuju, Hani. :) Krásně se ten komentář čte. :)

      Vymazat
  7. Milujem skittles na nechtoch, milujem fialovú farbu, milujem zmatnenú bielu, takže si len predstav ako veľmi sa mi táto manikúra páči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Arvonko, úplně upřímně, já zas miluju tenhle tvůj komentář. :) ♥ Děkuju ti. :)

      Vymazat
  8. To je zvláštní, já, milovník laků od Miss Sporty, neznám jejich matující nadlak :-D. Jinak je to překrásná kombinace, fialová mě vždy potěší, ještě s růžovou jsou to moje oblíbené barvy! A když se to ještě trochu třpytí, tak je to dokonalé ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na něj narazila náhodou. :) Nepřipadá mi, že by se u blogerek moc vyskytoval, tak možná proto. :) A velký dík za pochvalu ! :)

      Vymazat
  9. Romčo nádherný! To nemá chybu, výběr barev, ty dva matné, decentní ozdoby... Asi dostávám po dvou týdnech chuť si nalakovat nehty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och, ach :D Mám fakt radost, takových pochval. :) :-* Jen lakuj, Hani. :)

      Vymazat
  10. The list below is a mix of the best notebooks currently on the market, some of them great accessories and all perfect for jotting down your thoughts. http://7re2277f0u.dip.jp http://2xn8esg6gd.dip.jp http://xjmov27vtl.dip.jp

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...