středa 20. listopadu 2013

Sally Hansen Complete Salon Manicure - 610 Red Zin


Ahoooj :)

Tak po nějakém čase zase přicházím se Sally.. pěkně zlobivou Sally, podotýkám ! :/

Je hrozná škoda, že se ceny zase vrátily zpět na 259,-Kč z těch přijatelnějších 179,- či kolik to tehdy bylo.
Lak jsem koupila na základě toho, že jsem měla slevu z DM a hrozně moc jsem chtěla nějakou bordo, červenou podzimní krémovku. Těch má dle mého SH dostatek, takže po docela dlouhém rozhodování jsem se rozhodla pro Red Zin.


Barva je krásná, s opravdu bohatým leskem, ale tím pozitiva končí bohužel.
Lakování je tak hrozný, jak si jen dovedete představit. Díky vodovější konzistenci tenhle lak dělá v 1. vrstvě průsvitná místa, má sklony ztékat ke kůžičce a navíc v 2. vrstvě nechává zase ta průsvitná místa a to nejvíc v oblasti půlměsíčku nehtu. Protože jsem lakovala večer, zůstala jsem u dvou vrstev s tím, že třetí nalakuju druhý den. Top coat jsem taky proto nenanášela a spát jsem šla asi tři a půl hodiny po nalakování.. No vzbudila jsem se s otlačeninami na nehtu a v tu chvíli asi opatrovali milou Sally všichni svatí, protože jsem měla chuť ji dopřát hod do dálky. S modlitbami ať to třetí vrstva schová jsem se pustila do lakování a krom malíčku, na kterém se udělaly maličké bublinky, to poznat nebylo.
Navíc ( asi aby toho nebylo málo ), mám takový divný ohryzaný štěteček.






Co říkáte ? Máte ho některá a taky je tak na pěst ? :D

Za sebe ho určitě nedoporučuju, jestli sháníte podobnou barvu, tak třeba GS jich pár mít taky bude a určitě s lepšími vlastnostmi. ;) Lak za 259,- by se už měl taky nějak chovat, co ?

Tak přeju krásný den a mějte se fajn. :)

12 komentářů:

  1. Já mám těhle Salon Manicure asi 5 a všechny jsou v pořádku. Přirovnala bych je k OPI. Ale nemám tenhle odstín, takže to třeba dělá jen tenhle :). Každopádně je to škoda, protože podle tvých fotek ho chci moc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gedzitko, jestli jsi trpělivý člověk, tak do ní jdi. :)) Třeba je to fakt jen mou nešikovností, tohle je čtvrtý kousek z týhle řady a jako první dělá takovou neplechu. :/ Třeba ty L'oréal, co tobě dělaly bublinky, se u mě chovaly fajn, ale taky nemám ty odstíny, co máš ty. Barva je ale krásná, tak mi to u tý Sally štve. :/ A slušel by ti, nejspíš víc, než mně. :D

      Vymazat
  2. Salon Manicure od Sally nemám žádný docela mě odrazuje ta cena ale na galaxii přání je mají kolem 100,- tak třeba se někdy rozhoupám a některý vyzkouším :) Ale barva Ti moc sluší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No koukala jsem tam, že je mají levný. Taky mám celkem těchhle Salon jen čtyři. Kupuju spíš když jsou na ně akce, jinak mi to připadá dost na drogérkový lak, když za tu samou a nižší cenu můžu mít třeba Barry M, CC..atd. :D

      Vymazat
  3. No, tak recenze mě překvapila, ale i mě značka odrazuje už tím, jak je drahá. A podle tebe je ještě naprd, tak to vůbec :-D Spolehlivá Gabriella má laky nejlepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já nechci tu Sally zase tolik hanit, to se týká vážně jen tady toho kousku, ty ostatní čtyři, co mám, se chovaly podstatně lépe, ale tenhle prostě..ne-e. :)) A Gabriella, ta mě snad ještě nezklamala, krom jednoho fialkovýho, který kryl až snad ve čtvrté, páté vrstvě. :D

      Vymazat
  4. Nemám od SH ani jeden lak a ani nemám v plánu to měnit. Ta cena mi přijde fakt přemrštěná... Jak píšeš, za tu cenu můžu mít dva CC, se kterýma jsem moc spokojená... Ale ta barva je vážně pěkná a moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Hani. :) No za plnou bych už nekoupila. Když byly ještě za těch 179,- tak jako ok, jednou za čas..jinak fakt jen když je na ně akce, protože je jinak mám ráda, až na tenhle kousek, co zklamal.

      Vymazat
  5. Hi
    Thank you so much for giving us such kind of handy content which will be most useful to me as well.... I will follow your blog always. Thanks!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Gottlieb, and his team, gathered information on 838 women aged fourteen to 19.
    It can impact each men and ladies and if it is not treated correctly can trigger infertility.
    They really should not be considered a remedy for your
    ailment.

    Also visit my webpage :: free std testing los angeles ()

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...