pátek 1. listopadu 2013

Nakupování za měsíc říjen :)


Přeju pěkný páteční večer.

Na focení nakoupených věcí jsem úplně zapomněla, s hrůzou v očích mi to došlo, když jsem se chystala na měsíční shrnutí. :))

Tak nějak jsem si myslela, že toho vlastně ani moc nebude.. ale byla jsem předčasně obdarována k svátku a něco se teda nakonec nahromadilo.





Ve slevové knížce Dm jsem objevila slevu na lak Sally Hansen a ten jsem nemohla vynechat. Vzala jsem podzimní odstín červeno hnědého laku 610 Red Zin. Tyhle laky běžně stojí 259,-Kč a se slevou mě vyšel na 129,-Kč.

Hrozně mě zaujaly laky Max Factor Mini Nail Polish, na který jsem sice žádnou slevu neměla a jeden pořídíte za 129,-Kč, ale neodolala jsem. Odstín 45 Fantasy Fire jsem vám tu už nedočkavě ukazovala ( link ), a 14 Dazzling Blue jsem zatím nelakovala, ale už se na něj moc těšim, vypadá super.

L'oréal Paris jsem dostala od báječné bráchovo manželky, která už mou závislost dobře zná. :) Jde o výrazný krémový červený lak s názvem 401 Rouge Pin Up.



Paletka osmi očních stínů a dvou tvářenek od Vevay byl taky dárek. O značce Vevay jsem slyšela prvně a z hledání na internetu nejsem moc moudrá. Nic moc jsem nenašla, takže vůbec netušim o jakou značku se jedná. Barvičky v paletce jsou super na podzim. Několik hnědých matných, pár světlejších na projasnění a krásný žlutobéžový odstín. Stíny se docela práší a nejsou na očích už moc intenzivní jako v paletce, takže se musí nanést na víčko silnější vrstva, ale drží jak přibité ! Na fotce malá ukázka smíchaných dvou odstínů - z horní části třetí zleva a spodní druhý zleva.
Tvářenky se jemně třpytí, ale na pleti to skoro není vidět, což mi na podzim vyhovuje. 


Tak jsem si říkala, že zkusim Miss Sporty pudr. Přesto, že jsem vybrala nejsvětlejší, je dost tmavý a používám ho teda jen na oči místo báze pod stíny. Obal je snad ten nejhorší, co jsem viděla. Nejde mi o design, ale mechanismus otevírání. Každý ráno se s ním peru, než se uráčí otevřít, protože má takový pitomý zaskakovací zoubky a zavřít ho jde taky pěkně špatně. Navíc část, která drží celý obal dohromady, je jen tenký plastík, který se při častém ohýbaní začne lámat a já jen čekám, kdy budu mít pudr na dvě části.
Pudr So Matte Perfect Stay koupíte za 59.90,- v Dm.


Voňavé věcičky od Yves Rocher. Krém na ruce bio vanilka jsem si zamilovala ! Dávkovač s pumpičkou je úplně super, mám ho furt při ruce a stávám se na něm závislá. :D Nádherně voní. Ty dvě menší lahvičky jsou tělové mléko a sprchový gel - všechno s vůní vanilky, konkrétně bourbon vanilky. :) Všechny tři produkty jsou dárek.


Alverde Color & Care Cream to powder make-up. Čili make-up na který už není třeba dávat pudr, protože pleť hezky zmatní. Opět jsem si vzala asi ten nejsvětlejší, ale tentokrát je na mě světlý až moc, takže ho míchám. Hrozně mě štve, že jsem ho nejdřív nevyfotila, protože v něm je ještě spirálka čehosi bílého :), co nevím přesně co by mělo být. Ve spodní části obalu najdete příjemnou houbičku na nanášení.
Odstín 10 Soft Cream koupíte v Dm za 139,-Kč


Nakonec jsem taky podlehla a pořídila si čistící mléko a pleťovou vodu Mixa. Strašně tyhle dva produkty chválím, vyhovují mi snad ještě víc, než Bioderma a na pleti se zatím během dvou týdnů používání projevuje velmi pozitivně. Mléko je hodně mastné a hodně řídké, dostane se krásně do hloubky a hlavně NEŠTÍPE v očích. S tím já mám hrozný problém, protože mi hned ze všeho pálí a slzí oči. Oboje je vhodný pro citlivou pleť se sklony k vysušování. Normálně pořídíte mléko i vodu za asi 109,-Kč, já jsem měla ještě slevu ze slevové kartičky Dm, takže mě to vyšlo o asi 30,-Kč míň.

Maska od Avonu Planet Spa, která obsahuje minerály z Mrtvého moře, redukuje viditelnost pórů a strašně pěkně voní. Používám 2x týdně a nemůžu si vynachválit. Cena je cca 160,-Kč za 75ml.

Konečně jsem sehnala čistící proužky na nos ! Tyhle jsou z Rossmanna od Rival de Loop a zatím mic moc nepřipadá, že by to něco dělalo...Použila jsem zatím 5x, tak snad se časem něco projeví. V balení najdete 3 proužky a pořídíte je za cca 40,-Kč.


No a takhle mi asistoval pan Odin. :)

Uf, tak jsem to nějak sepsala a třeba mi v komentářích napište, jestli máte něco z toho, co jsem nakoupila a jak jste spokojené. :)

Mějte pěkný večer. :)

9 komentářů:

  1. Mně se hrozně líbí ten svetr :D :) A na modrý Max factor jsme už několikrát koukala, ale nechala. Takže se moc těším an recenzi, aspoň budu vědět, jestli jsem udělala dobře nebo ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj oblíbený svetr. :)) Ten Max Factor si dneska mamka lakovala a hrozně mě překvapilo, jak kryje už ve dvou vrstvách. V týdnu ho snad nafotím. :)

      Vymazat
    2. Tak to koukám :) Já se bála, že bude jako Fantasy Fire...

      Vymazat
  2. Ja som si kúpila z Mixy to čistiace mlieko a trochu štípe na tvári. Podozrievam z toho moju ekzematickú pleť, aj keď sa teraz neprejavuje. Občas ho používam, ale na každodenné umývanie tváre mám tiež od Mixy umývací gél z detskej rady :) A dokonca aj detský šampón, ktorý je skvelý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě naštěstí neštípe vůbec a to jsem pořádná citlivka. :D Ještě bych ráda zkusila krém.
      Jinak to by možná stálo za vyzkoušení, ten dětský šampon nebo gel. :)

      Vymazat
    2. Ten detský šapón je skvelý, taký objem vo vlasoch som nikdy nemala, krásne vonia, vlasy sa bez problémov rozčesávajú :) Mám aj dva krémiky - ten proti začervenaniu, ktorý som už takmer minula a ten mi veľmi pomohol a ešte na normálnu a zmiešanú pleť, ten je tiež výborný. Všetky sú ľahké a pekne hydratujú ;) A to vôbec nie som platená Mixou za reklamu :D

      Vymazat
    3. Docela jsi mě nalákala na ten šampon. :) A krémík..:D

      Vymazat
  3. Jsem zvědavá na ten druhý Max Factor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už taky, čekám na týden volna, abych ho rovnou i vyfotila. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...