úterý 20. května 2014

Maybelline Colorama #50


Ahoj všem :)

Už v obchodě jsem ho obdivně prohlížela a uznale pokyvovala hlavou, že tohle je z nové Colorama řady asi jeden z nejhezčích laků. Šeříkově fialová s drobnými holografickými třpytkami, co se jen sem tam velmi jemně zatřpytí. Pro mě další super jarní barvička. K lakování jsem přistupovala se značnou skepsí. Tak nějak jsem předpokládala, že to určitě bude mít nějaký háček a budu potřebovat kdo ví kolik vrstev. No jak jsem byla překvapená, že ke krytí stačí dvě vrstvy. :) Přidala jsem ještě třetí, ale nebyla zase tolik nutná.
Díky droubounkým třpytivým částečkám jsem nezískala super hladký povrch, takže eventuálně by neškodilo přidat ještě jednu vrstvu tc, ale ani mi to moc nevadilo. Kdo chce ale pořádný lesk, určitě ten topík nehtům dopřejte, protože lak se v podstatě nijak neleskne.
V DM ho seženete za 64.90,-












Mějte se krásně :)

24 komentářů:

  1. Moc hezká barvička, vůbec jsem si jí v regálu nevšimla. Budu to muset napravit :D

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase tolik ke stojanům s Maybelline nechodím, to spíš jen v případě, že je v prodeji opět nějaká limitka, takže tohle byla docela náhoda. :)

      Vymazat
    2. Jsem na tom stejně jako Radu... koukám docela chyba :-)

      Vymazat
    3. Taková chyba se vždycky dá napravit. :))

      Vymazat
    4. Leni mysli na to, že už nemáš místo :D

      Vymazat
    5. Hani.... :-D
      Jsem hluuuuuuccchhhhhaaaaaa a sleeeeeepppppppaaaaaaa :-D

      Pojd radsi soutezit ke mne, potrebuju zbavit dvou krasavcu od illamasqua :-D

      Vymazat
  2. Nádherný odstín! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. ten je tak krásny a krásne nafotený, že ani už nemám čo dodať. iba ak to, že ak si už konečne kúpim nejaký nový Maybelline lak, tak to bude následok pozorovania krásnych fotiek u teba ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My dvě máme zrovna na sebe takový ten nakupovací vliv :D Copak jsem si včera koupila ? 452-ku Miss Sporty a už si na ní libují nožičky. :D To je snad poprvé, co jsem prvně novým lakem nalakovala nehty na nohou a ne na rukou. :)) Děkuju ♥♥

      Vymazat
    2. :-D :-D a ja si idem najbližšie pre NYC, Raindrop, lebo som si všimla pri odchode, keď som už mala zaplatené a už som tam nechcela šaškovať

      Vymazat
    3. já jdu dnes ještě jednou - pro ty nešťastné Sugar, co jsem myslela jak výhodně nakoupím včera v Tetě. :D Raindrop se ti bude tuze líbit, jen doufám, že ti neudělá bublinky - což mně asi jako jediné neudělal. :))

      Vymazat
    4. budem dúfať, že ma v tomto smere nesklame :-) lebo tá farba je úžasná

      Vymazat
  4. Fialovou já můžu takže za mě ANO, hezké fotky, krásně nalakováno a člověku se tak na to krásně kouká :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hurá, konečně vím, jak vypadá naživo :-) krása!!! Ty máš teď fialkové období, vid ? :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mno.. :D mám :))
      Ty máš tenhle lak vlastně taky, viď. :)) Je krásnej, povedl se. :)

      Vymazat
    2. Jj, mám ho taky a fakt koukám, jak se ti podařilo zachytit jak třpytky, tak ten duhovej odlesk, paráda ;)

      Vymazat
    3. Fotil se docela dobře, což byla jednou příjemná změna... :D Díky Baju :)

      Vymazat
  6. Čo to, čo to? Krásny lak, o ktorom neviem? Hííí. (alebo ho u nás v drogérii nemajú...?;-) Nádherný, až vesmírny! No dobre, zajtra sa po ňom pozriem;-)
    P.S.: Vždy poteší stretnúť niekoho, kto má tiež (tak) rád fialovú. :-) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si koukám můžeme podat ruce. :)) Není se čemu divit, je to překrásná barva.
      Doufám, že se podaří a budou ho mít, ráda bych si ho prohlídla i u tebe. :)

      Vymazat
  7. Vesmír v lahvičce a zase fialová, báječné. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. To je ale barvička! :) Ta ti moc sluší :-* V té lahvičce vypadá jako galaxie plná hvězd :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu :-* Jo, je krásnej a z tý běžný řady asi jeden z nejpovedenějších :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...