úterý 11. prosince 2012

Essence+Maybelline nail art s potravinářskou fólií

Maybelline 51 French White, Essence A walk in the park
Ahoj, tak dnes jsem vyzkoušela úplně poprvé tento nail art s pomocí potr. fólie.
Všimla jsem si ho zde u Sonidla na blogu a musela hned vyzkoušet :) Rozhodla jsem se pro zeleno-bílou variantu, která mi tak připomíná zasněžené stromy :) Postup je fakt jednoduchý.Nanesete jednu základní vámi zvolenou barvičku, necháte uschnout a poté ji přelakujete druhou, nejlépe nějakou kontrastní barvou.Pak si vezmete kousek zmuchlané fólie a hned za mokra začnete do nehtu "ťupkat" :)



A takhle to pak vypadá :



To je dnes ode mne vše, mějte krásný večer :)

P.S. Jaké barevné kombinace se vám líbí ?

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To jsem ráda :)už se nemůžu dočkat až zkusím další kombinace :)

      Vymazat
  2. je to veľmi pekná kombinácia! so zelenou som to ešte nerobila

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná barva......jaký je to odstín?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to A Walk In the Park a článek na něj i s ostatními byl tady : http://malykoutekkrasy.blogspot.cz/2013/11/essence-nail-colour-3.html :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...