pátek 14. prosince 2012

Nákupy


Ahoj :)
Čas od času vám tu budu ukazovat, co jsem nakoupila a popíšu, jak co funguje nebo nefunguje :)
Sama ráda nakukuju do "nákupních tašek",tak dnes můžete nakouknout do té mé.Původně jsem si toho tolik vážně nechtěla nakoupit, ale něco jsem potřebovala a něco zase nedokázala nechat v regálu jen tak i když jsem to zase tak životně nepotřebovala :) Přeci jen je před Vánoci..Včera jsme si vyrazily s mamčou do města omrknout výzdobu, strom a najednou procházíme okolo knihkupectví.Ve výkladní skříni měli nejnovější knihu od Stephena Kinga - Dallas 63 a tu jsem musela mít.Vím, že se to na tenhle blog, který je zaměřený převážně na kosmetiku úplně nehodí, ale jedno o mně musíte vědět.Mimo závislost na lacích mám ještě jednu a tou jsou knihy od tohoto báječného autora.Tak..to jest k mé závislosti :) Koho by to zajímalo, tak knížka stála 549,-Kč.




Z leva : Miss sporty č.450 29.90,- ,Essence č.03 A piece of forever 54.90,-Kč, Essence č.06 crack me!pearly pink 49.90,-Kč, Maybelline Colorama č.91 59.90,-Kč

  • Miss sporty č.450 - U Rossmana měli akce na tyto laky z nějakých 39.90,- na 29.90,- a jelikož na tohle slyším a žádnou podobnou barvičku jsem neměla, tak jsem jeden vzala.Má velice pěknou a zajímavou barvu.Je to taková opravdu hodně temně švestkovo-hnědá barvička se skoro až neónově fialovým odleskem (na fotce to bohužel moc nevyznělo).Soudím dle toho, jak vypadá v lahvičce.Kdo ví, jak bude vypadat na nehtech, zatím nemám vyzkoušeno.Ale je to pěkná barva na podzim/zimu  a určitě ho tady brzy uvidíte v akci.
  •  Essence č.03 A piece of forever - Asi momentálně nejnovější limitovka, s přesným názvem The Twilight saga breaking dawn part 2.Zaujal mě na první pohled, přímo na stojánku zářil mezi všemi ostatními svou krásnou zlatou barvou.Je to opravdu čistě zlatá s lehoučkými zlatými třpytečkami.Ty jsou ale viditelné spíš v lahvičce než po samotné aplikaci na nehtu.Ostatně tento jsem hned vyzkoušela a tak ho níže uvidíte, jak samostatně, tak i s křupacím lakem.Na štětečku se dají vypozorovat jak ty zmiňované zlaté třpytky, tak i červené, ale kam se podějí při nanesení, to mi není známo, protože na nehtu nevidím ani jedno :) Jinak koupi vůbec nelituji, zlatý lak nemám a nepotřebuju v něm nic moc extra..No a když už ho mám vyzkoušený, tak vám můžu říct, že dělá trochu pruhy, ale to je u těchto barev asi celkem typické.Je hustší, štěteček širší a lehce do obloučku.První vrstva schne celkem pěkně a vlastně ani u druhé vrstvy nebudete čekat hodiny, než zaschne.
  • Essence 3D effect cracking č.06 crack me!pearly pink -  Miluju ho !! :) Nejdřív jsem koukala s otevřenou pusou na tu třpytivou nádheru a už putoval do košíku.Byla jsem z něj tak nadšená, že jsem ho hned zkusila na ten zlatý a výsledek je super.Křupe do pěkných tvarů, vytváří krásné ostrůvky plné třpytu.Vínová, bohatá na drobné třpytky..nadšení mě neopouští i přesto, že mě už jednodenní nehty začínají nudit :)
  • Maybelline Colorama č.91 -  Pořádně nevím, jak tu barvu popsat..taková..středně tmavá růžová..tlumená..Vypadá to na čistou krémovku, bez shimmeru či nějakých drobounkých třpyteček.Uvidím víc, až ho nalakuji.Ve stojánku byl poslední a ještě pěkně zašitý úplně vzadu :) Pěkná barvička = musím mít..

Dermacol Beautiful hands 59.90,-Kč

 Nutně jsem už potřebovala nový krém na ruce a jelikož ráda zkouším nové věci a ještě k tomu jsem na něj měla do Dm slevový kupón, rozhodla jsem se ho vyzkoušet.Je to zvláčňující krém na ruce s vitamínem E a panthenolem.Slibuje zvláčnění jak pro pokožku, tak i nehty, zjemnění a celkovou regeneraci.Pěkně se vstřebává a nemáte tudíž nepříjemný pocit umaštěných rukou.Konzistence je hutnější a ruce jsou opravdu o poznání hebčí.Všechno by bylo super, ale byla jsem zvyklá spíše na osvěžující ovocné vůně a tak mě vůně tohoto krému zklamala a to hodně.Voní tak hrozně uměle až je mi to nepříjemné.Takže ho vyplácám a potom se vrátím zase ke staré dobré Balee :) Kdo si dáváte pozor na výskyt parabenů v kosmetických výrobcích, tak na tento krém rovnou zapomeňte.Obsahuje všechny možné parabeny.Jsem ráda, že jsem ho zkusila a přeci jen se slevou, ale pro příště děkuji, nechci.


Essence aplikátor nail art duo 54.90,-
Nebo-li tečkovač :) Dlouho jsem u Rossmanna nic takového neviděla a že jsem ho scháněla, jak divá :) Jak vidíte na fotce, je oboustranný.Na jednom konci malinká kulička pro aplikaci kamínků apod., na druhém konci větší kulička pro vytváření teček..Pro všechny známá věc, takže není nutno dál popisovat.Jinak v nabídce mají buď tuto vínovou variantu a pak ještě pokud si dobře pamatuji, takovou chladnou fialovou.


Essence The Twilight saga breaking dawn part 2 pigments 34.90,-Kč


 Pigmenty od Essence jsem koupila dnes v DM.Občas se u nich objeví nějaké výprodejové kousky od této mé oblíbené značky.Je to odstín č.04 Edward's love.Nic takového nemám, takže jsem ráda, že to můžu vyzkoušet a navíc zřejmě za nějakou akční cenu.Je to taková popelavě šedá, i když se to v kalíšku tváří na černou.Bohaté na třpytky všech možných barev, zlatá, modrá, červená, zelená....Nemám s pigmenty zkušenost, takže těžko říct, zda je to normální, ale po nanesení na hřbet ruky se barva rozmaže až skoro do nevýrazné šedi a třpytky se rozutečou úplně pryč :) Takže máte nakonec jen jakousi šedou, obyčejnou barvu.Myslím si ale, že když se nanesou na nějaký krémový stín, tak se to na něj přichytí a bude pěkně sedět tam, kde má.


 Zde můžete vidět, ale hodně špatně, jak to vypadá po aplikaci na ruce.Nezachytila jsem to přesně tak, jak jsem chtěla, ale můžete vidět, že se skoro všechny třpytky ztratily z namalované části kamsi do prostoru.

Blížíme se ke konci (dnes je to tedy proklatě dlouhé :-), ale ještě vám chci ukázat onen zlatý lak od Essence v kombinaci s vínovým křupacím lakem.

Essence 03 A piece of forever samostatně


 Na fotce jde celkem vidět, že lak dělá pruhy a místy i lehoučce hrbolky.Ale není to nic hrozného a stejně pořád vypadá pěkně.


Essence 06 crack me!pearly pink
A takto v kombinaci s křupacím lakem.


Takže dnes ode mne vše, děkuji za přečtení a přeji příjemný zbytek dne :)








3 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...