úterý 18. prosince 2012

Moje běžná péče o nehty - přípravky


Každé nehty potřebují nějakou péči a tady je ta má :




  • Essence studio nails ultra strong 54.90,- Posilovač nehtů na slabé a křehké nehty, je rychleschnoucí.Obsahuje formaldehyd a měl by tedy být opravdu silný.Na obalu radí používat 3 týdny a po dvou dnech jeden vynechat a před nanášením ošetřit kůžičku okolo nehtů olejíčkem.Čekala jsem od něj, jak mi pomůže na moje hrozné palce, které se lámají aniž by byly nějak výrazně vyrostlé a bohužel nic..Je pravda, že ostatní nehty mi podstatně zpevnil.Mívala jsem je tenké jak papír a od té doby, co používám tento posilovač, jsou pevnější a zdravější.Jen je to opravdu dryják.Když ho lakuju, musím mít oči v bezpečné vzdálenosti, protože jakmile se jimi přiblížím, tak slzím jako blázen :)
  • Essence studio nails  XXL nail thickener 49.90,- Opět další posilovač, ale s rozdílem, že s tímto už tak spokojená nejsem.Jednak špatně schne a já od posilovače očekávám, že bude opravdu zasychat bleskově.A pak vytvoří na nehtu takový ošklivý povrch plný hrbolků.Měl by chránit opět křehké nehty před lámáním a štěpením S nehty mi také žádné terno neudělal.Takže za sebe nedoporučuji.
  • Essence pečující olejíček na nehty 54.90,-  Flaštičku mám už skoro prázdnou a brzy si ho pořídím zase, protože mi vyhovuje.Má pěknou vůni, kůžičku okolo nehtů příjemně promastí.Aplikátor je pěnový, podobný nebo vlastně úplně totožný s těmi, co se používají v lescích na rty.
  • Essence tužka na zjemnění nehtové kůžičky 64.90,-  Velice doporučuji.Příjemně voní, obsahuje meruňkový a jojobový olej, takže super věcička proti vysušování nehtové kůžičky.Stačí si každý den namazat kůžičku, nechat ji nacucat a výsledek je skvělý.Mně často kůžička okolo nehtů popraská, když zanedbám krémování a tohle mi vždy spolehlivě pomůže.Navíc má tato tužka speciální zaoblený hrot, pomocí kterého můžete nehtovou kůžičku zatlačit zase zpátky, kam patří :)
  • Ořezávač nehtové kůžičky s kopýtkem cca 40,- Mám druhý a kupuji ho v DM.Za tu cenu asi odpovídá kvalitou, není to na žádné dlouhé používání, protože se celkem rychle ztupí.Určitě existují i kvalitnější, ale mně celkem vyhovuje.Líbí se mi, že je na něm rovnou i kopýtko pro zatlačení kůžičky.
  • Pilník Japan paper professional cca 30,-  Ze všech pilníků, co jsem kdy vyzkoušela, mi tento vyhovuje nejvíce.Je tenoučký, na konci do obloučku a pilníkuje se s ním skvěle :) Nemám co víc k němu dodat.
Používáte také něco z toho, co jsem vám tu dnes ukázala?Jste spokojené?

Hezký den a mějte se krásně :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...