středa 12. prosince 2012

Nejnovější nákupy

Mám to nachystané pro vás už delší dobu, tak dnes jdeme na to :)
Nedávno měli v New Yorkeru víkendovou akci 20% na všechno.Toho jsem musela využít a pořídila si polo-průhlednou zelenou halenku s krajkovou sukní skoro identické barvy.K tomu jsem už docela dlouho pokukovala po zlatých hodinkách, takže ty byly jasnou volbou.


Košile Amisu 249,-Kč, Sukně Fishbone 179,-Kč, Hodinky 329,-Kč
Halenka je pro mě docela pokus, protože je zrovna moc nenosím a tohle je vlastně i první, kterou vlastním.Tahle mě ale upoutala na první pohled jak barvou, tak i střihem.Líbí se mi, že nemá stejnou délku, ale že je vzadu trochu delší a maličko do obloučku.Měli je tam ještě ve vínové, modré a tuším v takové hořčicově žluté.Modrá byla taky moc krásná, ale řekla bych, že spíš pro blondýnky.


Ze sukně jsem vyloženě nadšená.Tyhle krajkové aplikace nemají chybu a + nádherná barva.V kombinaci se zlatými doplňky to bude pecka :) Tak už jen aby byla příležitost vytáhnout to ven :)




Do hodinek jsem se přímo zamilovala.Nejraději bych nějaké od Storm v pánském stylu, ale to už bychom byly v úplně jiných částkách...Takže alespoň takhle.


Tak ode mne vše a přeji pěkný den :)



1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...