úterý 25. prosince 2012

Flíčky



Ahoj :)
Tak jak jste si včera užily štědrý den?U nás byla celý den výborná nálada, žádný stres spojený s chaosem
a celou dobu se to neslo v duchu pohody, takže večer pod stromečkem byl příjemným vyvrcholením plným radosti :) Měla jsem náladu na nějaký veselý nail art a tak jsem se inspirovala u Chalkboard Nails a vytvořila si na nehtech tyto flíčky.Chtělo by to ještě vypilovat rozložení na plošce nehtu a bylo by to perfektní.


Pro vytvoření těchto flíčků jsem použila klasický tečkovač.Je to naprosto jednoduché, jenom to moje ne úplně dokonalé rozložení to trošku kazí.

Essence 03 A peace of forever, Miss Sporty č.450,  Maybelline č.91

Posloužili mi tito krasavci, které už ode mne znáte a na samostatný článek o Maybellinu se už chystám :)

Máte rády takovéto crazy nehty?Nosíte?

Krásný den :)

4 komentáře:

  1. jeej, tak toto je podarene, ja som mala raz podobne ale "mint" s bielou:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se ti to povedlo. Já bych to klidně nosila, ale musel by mi to někdo udělat. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Prosím, vysvětli mi, jak je možné, že jsi tak šikovná? :*

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...