pondělí 31. prosince 2012

Essence č.86 a lovely secret & nail art křížky + malý tip nakonec :)


Ahoj,
dnes si dáme další nail art a i samostatný lak, takže 2in1 :) Inspiroval mě vzor mého nového fialového svetru, který jste viděly nedávno zde.Posloužil mi k tomu lila lak od Essence s názvem A lovely secret a klasický černý lak.




Takhle vypadá samostatně bez ničeho.Obsahuje takový lehoučký růžový shimmer, který se mi bohužel nepodařilo zachytit.Patří k mým oblíbencům.

A ještě jedna :)


A tady už s namalovanými křížky :




Jak se vám líbí? :) Takové jednoduché zpestření manikúry..


A ještě takový malý tip :) Kdo nemá moc druhů zdobiček (jako třeba já :-), tak se dá velmi snadno vyrobit.Když máte lak, který už neslouží, jak by měl, tak vemte štěteček a ostřihejte si ho do tenoučkého štětečku :) Samotnou by mě to nenapadlo, viděla jsem to na tomto videu od cutepolish :


Děkuji za přečtení/shlédnutí a přeji mnoho dobrého v Novém roce 2013 :)

2 komentáře:

  1. To vypadá skvěle. Křížky se i teď momentálně moc líbí, takže super nápad. Přeju ti šťatsný nový rok!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a i tobě přeji vše nejlepší do Nového roku :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...