pátek 21. prosince 2012

Avon Fuchsia Dazzle


Dnes tu máme v pořadí druhý z objednaných laků od Avonu s názvem Fuchsia Dazzle.
Je to opět to samé, jako předešlý stříbrný, akorát fialový, ale opět maličké třpytečky s o něco většími šestiúhelníky v čirém laku.
Lakovala jsem ho opět na bílý podklad a s výsledkem jsem velice spokojená, dokonce bych i řekla, že se mi  tato fialová varianta líbí mnohem více, než ta předešlá.Použila jsem tři vrstvy a napadlo mě tentokrát, že bych jednotlivé vrsty mohla nafotit, abyste viděly, jak to vypadá např. v první.

Takže... :)


Myslím, že to je k laku vše, ale posledně jsem vám chtěla napsat, kolik mě stál a nenapsala :) Takže stojí 49,-Kč.

Líbí se vám?

Mějte pěkný den :)

5 komentářů:

  1. Nádherné! Moc se mi to líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Osobně bych asi trochu ubrala s těmi flitry.Nejvíc se mi líbí první vrstva. =)

    http://adelletta.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Krása, trošku mi připomíná Lavender Hexograms od Barry M :)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá krásně :)

    http://3-mka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...