sobota 12. ledna 2013

Gabriella Salvete č. 133


Mým nejnovějším úlovkem je tato fuchsiovo-vínová barvička plná třpytu, kdy v první vrstvě je to spíš taková  světlounce růžová.Kupovala jsem ji v pátek u Rossmanna za 79.90,- (mimochodem, ve schránce přistály slevové kuponky - asi 10ks s 10% slevou na celý nákup a platí až někdy do konce března!).

Barvička je nádherná, hází krásné odlesky a nemohla jsem se na ni vynadívat.:) Lakuje se senzačně.Řekla bych, že má středně hustou konzistenci.Ve dvou vrstvách kryje s tím, že konce lehoučce, ale opravdu nepatrně prosvítají. Na fotkách vidíte lak ve třech vrstvách. Co mi moc radost nedělá je schnutí..První vrstva zaschne celkem pěkně a po 10-ti minutách jsem nanesla druhou.Ale při té druhé mi ještě po zrhuba 30-ti minutách lak lepil, když jsem nehty zlehka ťukla k sobě.Ráno jsem měla na nehtech pravé ruky (3 vrstvy), trošku otlačeniny a to jsem šla spát až asi čtyři hodiny po lakování..Samozřejmě jsem ještě pořád nebyla schopná si pořídit kvalitní top coat, že...:) Z odlakování nemusíte mít hrůzu.Lak je sice hodně třpytivý, ale nejsou to glitříky, spíš takový třpytivý prášek, takže s odlakováním nebyl zas až tak problém.

Příspěvek 21.4.2014 aktualizován - přefocen












No a co říkáte na lak?Já jsem z něj nadšená.Od GS se mi laky začaly vážně moc líbit a tak jsem se u Rossmanna zásobila rovnou třemi novými a už se vážně těším až vám předvedu i zbytek.:)

Dnes ode mě vše a mějte se krásně.:)

15 komentářů:

  1. odstíny podobné tomhle mám nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je moc krásný.. Zrovna včera jsem si koupila 141 a je dokonalý!.. Tenhle růžový si pořídím určitě taky a ještě bych chtěla fialový 134 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ho vygooglila a je nádherný.:) Právě jsem se rozhodovala jestli 134 nebo 133 :) Mají tam nádherné kousky, takže se teď trochu víc na tuto značku zaměřím.:)

      Vymazat
    2. Přesně.. ono je těžké vybrat, když mají tak nádherné barvy :)..

      Vymazat
  3. Moc pěkný! Jen to odlakovávání pak... :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  4. Já s laky od GS nikdy moc spokojená nebyla. Tento lak jsem si ale pro jeho krásnou barvu pořídila taky :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakože nevydrží?To já právě nevím, měla jsem ho jeden den a zase šel dolů..:)

      Vymazat
  5. Na třpytivé laky jsem poslední dobou dost vysazená a nejradši bych je vykoupila všechny. A z části za to můžeš ty, protože než jsem začala číst tvůj blog, nevlastnila jsem tolik laků. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, co. :)) Taky jsem se "nakazila" na jednom blogu..Já si dřív nehty skoro vůbec nelakovala a jak jsem teˇdopadla..:))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...