úterý 15. ledna 2013

Zlato-černý nail art


Poslední nail art jsem nosila 3 dny a pak se mi začaly otloukat konečky, takže šel dolů a místo něj nastoupila tato druhá varianta.


Na první fotce je vyfoceno s top coatem (ano, konečně ho mám!), na druhé fotce vám ukážu nehty bez něj, abyste viděly jaký je to rozdíl a že kvalitní nadlak je nezbytností (o čemž nepochybuji, že víte i beze mě..:-).

Bez top coatu

Takže takhle to vypadá bez nadlaku.Je to mdlé, bez lesku a moc ostré...Opět se mi udělaly na nehtech bublinky s čímž si skvěle poradí top coat Sally Hansen s názvem Mega Shine.Opravdu co slibuje splní na výbornou.Mám ho podruhé, stojí 199,-Kč.Je vážně skvělý a nemůžu si ho vynachválit.On vlastně jakoby ten lak rozpustí a znovu zcelí, takže výsledkem je hladký,lesklý a bezchybný nátěr.

Takhle vypadá lahvička :



Lahvička má 12,7 ml, takže celkem větší balení, ale vydrží celkem dlouho pěkně čerstvý.Zřejmě už si ho budu kupovat pravidelně.Sice je to vyšší částka, ale když něco takhle opravdu funguje, tak to za to ráda dám.

Jinak nail art jsem vytvořila s lakem Essence č.144 black is back a zlatým Essence č.03 A piece of forever, který jste viděly zde.Nalakovala jsem černý na celý nehet a když pořádně zaschl, tak jsem obyčejnou lepící páskou přelepila polovinu nehtu úhlopříčně a nalakovala zlatý, který jsem následně poťupkala potravinářskou fólií.Přelakovala top coatem a hotovo.:)


Doufám, že se líbilo a přeji pěkný večer!:)

8 komentářů:

  1. Tak se musím přiznat, že jsem o tom ještě neslyšela, ale zní to dobře. Občas bych potřebovala dodat víc lesku, takže se po něm možná poohlídnu. teda hned potom, co si najdu nějakou práci. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zkus, když na něj někde kápneš, je super.:)

      Vymazat
  2. Já neumím nalakovat nehty ani jednou barvou, natož zkoušet takovéhle kejkle. :D seš moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  3. vymakane, mne uz sa stalo, ze som nieco podobne chcela robit tou lepiacou paskou a nakoniec som pasku odlepila aj s podkladom - lakom:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To vidim vždycky rudě, když se mi to stane :D A děkuju! :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...