sobota 5. ledna 2013

Laky, laky, laky :)

Taky tak rády nahlížíte do kosmetických kufříků, zásuvek plných rtěnek, stínů a hlavně laků?Jestli je odpověď ano, ano a ano, tak je tenhle příspěvek přesně pro vás :) Dnes se budeme tedy zabývat mou sbírkou laků na nehty a možná někdy příště i tím zbytkem...:)

Takže začneme...


Laky jsem rozdělila podle značek a protože bych vás zahltila spousty fotek, tak jsem to tak pospojovala..
Nejdřív jsem si říkala, že bych vám ke každému něco napsala, ale je jich tolik, že by to bylo spoustu psaní, takže bych tomu nechala čas.Laky tady stejně časem uvidíte každý zvlášť i s fotkou v akci, takže tak. :)



Pozn. srdíčko u laku znamená, že je můj extra oblíbený...:)
První foto zleva : 
Avon Silver Plated, Fuchsia Dazzle, Gold Flecked.O těchto lacích jste u mě už možná četly tady.

Druhé foto zleva :
S-he č.001, 300, 020, 333, 345, 002.



První foto zleva :
Maybelline New York č.51 French White, 19 Marshmallow, 54 Cherry Sweet, 110 Urban Coral, 80  Electric Blue, 91.

Druhé foto zleva :
Rimmel London č. 040 Hart Breaker (praskací), 405 Rose Libertine (viděly jste ho tady), 400 Starlet, 329 Blood Red (link).




Foto v levé části : Essence nail colour 3 !! 
Zleva : č.02 Shopping trip in soho-Party all night long, 05 Boys are back in town-It's just a little crush, 03 Kiss on top of the rock-Dancing in the streets, 04 A walk in the park-Shop for an ice cream.


Foto v pravé horní části Gabriella Salvete :
Zleva : č. 132, 150, 54.

Prostřední foto Miss Sporty :
Zleva : Check Matte (matující top coat), 450, Sparkle Touch.

Poslední foto no name laky.Ty tři zprava byly přílohou v ŽaŽ.



První foto NYC :
Zleva : č.253 Mint Macaroon, 257 Lavender Cupcake, 131 Chelsea Cherry, 268 Fashion Ave Fuchsia

Prostřední foto Dermacol :
Zleva : č.101, ???, 27

Poslední foto Ostatní :
Zleva : Astor č. 102 Dawn Lilac, Sally Hansen č.450 Fairy Teal (link), Golden Rose č.36, Manhattan č.305 (limitka), Yves Rocher č.11 Rose pastel.



A teď to přichází :)) Jako poslední Essence.

První řada zleva řada Nude glam a klasická kolekce colour&go :
č.01 Cotton Candy, 04 Iced Latte(link), 02 Iced Strawberry Cream, 51 Mellow Yellow, 86 A Lovely Secret(link), 75 Gleam In Blue, 76 Hard To Resist, 79 Viva La Green, 83 Luxury Secret, 85 Galactic Black.

Druhá řada zleva efektové laky :
č.06 Crack Me!Pearly Pink(link), 03 Crack Me!Blue, 13 Mrs and Mr Glitter(link), 09 Cooper' Ize Me!(link), 07 Wish list Secrets!(magnet), 03 Magic Wand!(magnet), 04 Space Queen, 72 Time For Romance, 94 Gold Fever, 67 Make It Golden(link).

Poslední řada zleva nové colour&go, limitky atd.
č.119 Boho Chic, 133 Oh My Glitter!(link), 144 Black Is Back, 03 A Piece Of Forever (link), 03 Oh De Prep, 02 Soft Rosé, 01 White Glam (link), 002 Stamp Me Black, 11 Grape-Metallic Rocks!




Takže to by bylo k mé sbírce.Pokud máte na svém blogu také podobný článek, tak mi neváhejte hodit v komentářích link.Ráda se podívám i na vaše zásoby. :) Ke všem odstínům, které už někde na blogu vyfocené mám, jsem vám připsala do závorek odkaz.Je tam nějaký lak, který byste chtěly strašně moc vidět?Neváhejte a klidně si řekněte. ;)

Děkuji za zhlédnutí a mějte se krásně. :)

26 komentářů:

  1. teda, ty jich máš :D to mám ještě co dohánět!

    OdpovědětVymazat
  2. Uzasna sbirka, ten dvoubarevny fialovy od Essence mam taky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. páni to je zbierka!! :D ja ich mam tiež dosť a potom mam problem že sa nemínaju :D .. ale najradšej mam asi tie rimmel ktore rychlo schnu.. mam tendenciu si vždy nechty pokaziť lebo mi poriadne nezachli :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupodivu i kousky, co mám rok a déle, jsou pořád v celkem pěkném stavu.:)Na Rimmel jsou nejlepší ty široké štětečky.Divím se, že jich nemám víc..:D

      Vymazat
  4. Wow, mať ich tolko :D Ja mám rada laky od značky catrice:)
    http://galaxy-with-bee.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Catrice jsem nikdy žádný neměla, takže až se k nějakému dostanu, tak ho určitě zkusím.:)

      Vymazat
  5. ty jich máš teda! a hlavně takové pěkné barvičky :) Mně by zajímalo jestli fungují ty magnetické laky od essence :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo, mně právě ty magnetické laky od Essence nefungují..Nevím jestli mám vadný kus, nebo jsem vadná já :), ale po přiložení magnetu se nic neděje..

      Vymazat
  6. Páni! Tak to je teda slušná sbírka. Já mám tak desetinu. :) To je škoda, že ti ty magnetický laky nefungujou...zrovna jsem je chtěla zkusit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle od Essence moc ne no :/ Ale mám za to, že magnety od BarryM fungují, do těch bych i po špatných zkušenostech šla.

      Vymazat
  7. Pěkná sbírka!
    Myslím, že o lacích Miss Sporty se moc nemluví/nepíše, ale mě velmi mile překvapily. :)
    Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně?Mně právě nijak zvlášť nevyhovují..respektive ten poslední, co jsem koupila má dost strašně ohryzaný štěteček, barva je jinak super.A mám jich takhle málo, protože nevím jak teď, ale v minulosti strašně rychle ztuhly..Ale tak třeba je to už lepší..Každopádně matující top coat nemá chybu! :)

      Vymazat
  8. Laku mam strasne moc, plnou krabici ale na tebe opravdu nemam! :) Pekna sbirka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sbírka se rozrůstá velice rychle a velice snadno..:)

      Vymazat
  9. Jéé:) hezká sbírka no:) taky mám dost laků, ale ne ještě tolik.. ale jsem fakt hrozně pokaždé když du do drogerie si musim aspon jeden koupit:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tě naprosto chápu.:D Já jsem závislá na lacích Essence a když se tedy objevím u Rossmanna, tak to stojí za to a prodavačky na mě u pokladny zírají jako na blázna.:))

      Vymazat
  10. pekny vyber:), dalo to pracu dat dokopy tento clanok, co:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky.:)Musím říct, že docela ano.:)Všechny je vytahat, nafotit, zapsat čísla a názvy...uf :D
      Ale baví mě to a byla to dobrá příležitost si je konečně uklidit a protřídit..

      Vymazat
  11. Tak ty máš tiež veľmi slušnú zbierku a vidím, že tiež prevláda Essence :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Essence je jistotka, ta se nasbírá velmi rychle a snadno..:D

      Vymazat
  12. pěkná sbírka :) asi tu svou, která se neustále rozrůstá, budu muset taky zdokumentovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě udělej, já takový články zbožňuju. :)) Teď po těch pěti měsících bych taky mohla dělat novej příspěvek. :D

      Vymazat
  13. Hezká sbírka teda :) to se můžu jít se svýma 24 lakama zahrabat :D Snad se někdy dokopu k tomu, koupit si mé vysněné laky Sally Hansen!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) SH kupuju hodně výjimečně vzhledem k ceně na drogérkový lak. :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...