pátek 11. ledna 2013

S-he č.345



Dnes jsem si pro vás nachystala tuto krásnou, výraznou barvičku, aby byla změna, kdy jsem vám v minulém příspěvku ukazovala světlounký nenápadný lak.Je od značky S-he Stylezone s číslem 345 (taky máte raději nějaký pěkný název, než jen číslo?).Pochází z řady nazvané quick dry in Wow!-Farben.
Jedná se o černý lak s bohatou nadílkou zlatých třpytek.Patří k mým oblíbencům nejen kvůli nádherné barvě, ale také výbornou pigmentací, kdy stačí buď jedna silnější vrstva anebo dvě slabší.Zasychání je přímo skvostné, opravdu jak název slibuje, tak vážně rychle schne.Lakuje se s ním jedna radost.






Lak jsem vyfotila bez top coatu.Co na něj říkáte? :)



Tato fotka je mírně rozmazaná, ale bohužel lépe se mi to nepovedlo.Šlo mi hlavně o to, abyste viděly, že tak, jak se lak prezentuje v lahvičce, tak potom opravdu na nehtech vypadá.Určitě se nestalo jenom mně, že lak ve výsledku vypadal úplně jinak, než jak se původně tvářil..




No a nakonec si nemohu odpustit jednu malinkou vsuvku, která s tímto lakem nesouvisí.Dnes jsem objevila (zřejmě) novou řadu laků od Miss Sporty, která se jmenuje Metal Flip.Jak z názvu vyplývá, jde o laky s metalickými měňavými odlesky.Celkem jsou na světě tři barevné varianty (link).Nikdy jsem o této řadě neslyšela, takže myslím že jde o novinku.Anebo jsem objevila Ameriku, ale to doufám, že ne.:)
Už si na něj brousím zuby a doufám, že bude v naší DM k sehnání, protože to musím vyzkoušet! :)

Takže to je dnes vše, mějte se krásně a řekněte mi v komentářích, zda jste tuto řadu už někde viděly, popřípadě vyzkoušely..:)

12 komentářů:

  1. jeej ten mam aj ja super farba na teraz!
    inak aj by ta zaujimalo aka je naj naj spirala tak recenziu najdes tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/zazrak-s-fleur-de-sante.htm

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to je přesně pro mě. Co nejdřív si ho musím koupit, protože tahle barva je perfektní. Krásně výrazná, což mám ráda. :) A jestli opravdu rychle schne, tak je to super. Měli s těmihle třpytkami ještě nějaké jiné barvy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jsem tam viděla ještě ze stejné řady modrou a vínovou.:)A právě díky tomu velkému množství třpytek je lak na povrchu hrubší a tím pádem schne takhle rychle.

      Vymazat
  3. Vypadá krásně nočně a magicky...stačí nanést a pak prohýřit celou noc, nemám pravdu? ;-))
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No..vlastně ano, někde v klubu s koktejlem v ruce by se dobře vyjímal, to je pravda.:)

      Vymazat
  4. Jé to je krásná barva!:) Takovou ještě nemám, ty třpytky tam vypadají vážně úžasně! a máš moc hezké nehtíky:)

    OdpovědětVymazat
  5. Aaaaa nesnášímtuhle značku, nikdy mi na nehtech nevydrží, ale ta barva je krásná... Asi se poohlídnu po něčem podobném:)... Jinak, moc hezký blog :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak na tie miss sporty som tiez zvedava, vyzeraju vazne dobre:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mám doma dva odstíny a jsou vážně nááádherné!V DM měli poslední kousky a už jen dva odstíny, takže se po nich celkem dost zaprášilo.:) Zítra tady bude jeden z nich uveřejněn.:)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...